Sunday, May 10, 2015

Favoriti marta i aprila (2015)


U poslednje vreme, zbog raznih obaveza, kasnim sa mnogo toga planiranog pa tako i sa postom o proizvodima koje sam volela proteklih par nedelja. S obzirom da je poslednji post o favoritima bio pre dva meseca a da se u međuvremenu nakupilo dosta stvari koje sam sa uživanjem koristila, rešila sam da ga ne smem opet preskočiti :)

Balea - Univerzalna krema (Sail away)

U postu sa favoritima januara i februara (OVDE), našle su se prethodne dve Balea kreme iz ograničene kolekcije i mogu slobodno da kažem da sam ih obožavala. Shodno tome, znala sam da ću kupiti i svaku sledeću koja se pojavi. Nisam dugo čekala i u dm-u sam sasvim slučajno naletela na Sail away kremu. Kvalitet je isti i sve što sam napisala za prethodne dve, važi i za ovu, razlika je samo u mirisu. Ovog puta, krema ima prelep miris maline, koji me je naveo da je još više zavolim :)


Amika - Smoothing Balm

Nakon što sam promenila frizuru, rešila sam da probam i neki novi proizvod za stilizovanje. Odluka je pala na Amiku jer me do sada nije razočarala. Pored toga što ispravlja kosu, ovaj balzam je i štiti od toplote. Iako je namenjen ispravljanju kose, koristim ga čak i kada uvijam kosu jer je čini glatkom i mnogo lakšom za oblikovanje. Pored toga, ne ostavlja osećaj težine na kosi i ne lepi je. Još jedan isproban Amika proizvod i još jedno oduševljenje :)


Klassika - Krema za suvu i normalnu kožu

Krema koja me je potpuno oduševila i koju sam zavolela čim sam je prvi put probala. Vodenasta je, lagana i koža je upije za par sekundi, nakon čega ostane neverovatno glatka. Koristim se svaki dan, čak i pre nanošenja šminke i jednostavno nemam nikakvu zamerku. Jedini problem je to što je nema kod nas pa je štedljivo trošim :)


Golden Rose - 09, 61, 91

GR lakove već dugo smatram svojim omiljenim lakovima kada se radi o odnosu cene i kvaliteta. Svakom novom linijom me oduševe, bilo da se radi o spektru nijansi ili trajnosti. Na našem tržištu, poslednja se pojavila WOW linija, sa velikim izborom nijansi. Svi koje sam probala imaju odličnu formulu, dobro su pigmentovani i prilično dugo traju.


AllMe - Sapun za lice (za suvu kožu)

Već par godina, uvek nakon skidanja šminke, šta god koristila, jednostavno moram na kraju da se umijem vodom i sapunom. Trenutno koristim AllMe sapun za suvu kožu i prezadovoljna sam. Ne isušuje mi lice i ne iritira suve delove. Pored toga, pristupačan je i kao i svaki sapun, prilično dugo traje. 


NYX - The Skinny Mascara

U paketu od Alexandar Cosmetics-a sam dobila ovu maskaru, koju verovatno sama nikada ne bih kupila. S obzirom da imam prilično kratke i retke trepavice, uvek se vodim time da mi treba maskara sa što većom četkicom. Kada sam ovu maskaru prvi put otvorila, u deliću sekunde sam pomislila da se četkica polomila i da je ostala unutra. Već nakon prvog korišćenja sam je zavolela jer zbog veličine četkice, lakše je prići korenu trepavica i izvući ih celom dužinom. Uskoro planiram post posvećen ovoj maskari pa ćete moći da vidite kako izgleda na trepavicama.


Akvabent - Aktivni kiseonik

Verovatno sam vam već dosadila sa pričom o aktivnom kiseoniku ali obećavam, ovog puta ću biti kratka :) Iako ga dugo koristim i volim, morao je da se nađe u favoritima zbog novog raspršivača koji je odličan. Za sve koji žele nešto više da pročitaju, mogu to učiniti OVDE.


Alverde - Set sa mirisom lavande

Miris lavande obožavam, pogotovo u večernjim časovima. Baš tada, za lepši san, koristila sam gel za tuširanje, mleko i sprej za telo. Mleko me je posebno oduševilo jer kožu čini veoma mekom i hidriranom. Takođe, miris nije napadan i neprirodan, što mi je veoma bitno.


Balea - Ulje za telo (Duša)

Još jedan proizvod o kojem ne bih dužila jer sam već pisala o njemu. Ukratko, predivno miriše, miris se dugo zadržava na telu i koža nakon njega bude veoma meka i nežna. Ako nekog zanima post o ovom ulju, može ga pogledati OVDE.


Vichy - Idealia Skin Sleep

Na Vichy promociji koja je održana pre mesec dana, dobila sam ovu gel-kremu i od tada je svakodnevno koristim. Nanosim je pre spavanja a ujutru mi lice bude mnogo svežije, ten ujednačen a suvi delovi, koje imam na obrazima, su mnogo manji. Kada prođe još malo vremana, posvetiću joj zaseban post pa ćemo videti da li se nešto promenilo :)


Essence - 33 wild white ways

Beli lak koji sam u poslednje vreme volela je iz Essence gel linije. Pigmentacija mu je veoma dobra, brzo se suši i prilično je postojan. Kao i kod svih Essence proizvoda, cena mu je veoma pristupačna što smatram dodatnim plusom.


dm - osveživač prostora

S vremana na vreme volim da promenim osveživač prostora jer se naviknem na miris pa ga nakon određeneg vremena ni ne osećam. Poslednj koji sam pronašla i koji mi se odlično pokazao je ovaj iz dm-a. Miris je cvetan i osvežavajuć, dizajn je dobar i ne narušava prostor a cena je veoma pristupačna (oko 150 dinara).


Proffisimo - Filteri za čaj

Od kada sam počela da sve češće pijem čajeve iz rifuze, mučim se sa ceđenjem čaja. Kupila sam šolje sa keramičkim delom za čaj iz rinfuze i metalne cediljke ali sam se i dalje mučila sa izbacivanjem travčica koje se zalepe i koje je kasnije teško oprati. Ove kesice su mi mnogo olakšale ceo proces jer u njih sipam čaj i na kraju sve zajedno bacim. U kutiji ima sto komada što je više nego dovoljno za dva-tri meseca.


Meiji - Hello Panda

I za kraj, omiljeni slatkiš u poslednje vreme :) Obožavam Hello Panda krekere i svaki put u prodavnici okrećem glavu na drugu stranu jer ne mogu da im odolim. Postoje različita punjenja i sve ih volim :) Sviđa mi se što nisu preslatki a i preslatko izgledaju :)



To je sve što se tiče mojih favorita u protekla dva meseca. Ako imate neki svoj omiljeni proizvod, piće, slatkiš ili bilo šta drugo, podelite sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

18 comments:

  1. Divan post ☺ A gde kupujes ove krekere hello panda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Hello Panda je iz Aroma marketa :)

      Delete
  2. Sa velikim uzivanjem citam vase postove.Pregledni,jasni,informativni i nisu optrereceni gomilom nepotrebnih stvari .Ne znam zasto ali ulivate mi poverenje i verujem vam .Vrlo cesto kupim neki proizvod na vasu preporuku i do sada ni jednom nisam pogresila.Hvala puno.Zelim vam puno uspeha u daljem radu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na ovako divnim recima <3 Drago mi je da je svaka preporuka bila dobra, mada ja samo pisem o svojim utiscima i ne mora da znaci da ako meni odgovara da ce i drugima ali jako mi je drago sto su nam se do sada utisci poklapali :)

      Delete
  3. Ih od aktivnog kiseonika se ne razdvajam godinama. Od kad sam krenula da ga koristim. Uvek mi bilo zao sto ga nisam ranije probala drugarica mi je godinama govorila kako ga voli. Gde kupujes panda slatkise? A jedva cekam post o maskari deluje mi da je bas za mene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj i sa mnom :) Panda je iz Aroma marketa :)

      Delete
  4. Imam dva pitanja. Prvo, koliko kostaju filter kesice za caj? I drugo, posto sam ja koristila samo aktivni kiseonik drugog proizvodjaca, zanima me da li i taj Akvabent ima miris sirceta? Pozdrav! Sanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sanja, filter kesice kostaju oko 200 dinara. Postoje i one sa kanapom i one su malo skuplje. Sto se tice aktivnog kiseonika, Akvabent takodje ima miris sirceta ali koliko ja znam, to je zbog toga sto se dobija iz perisircetne kiseline. Pozdrav :)

      Delete
  5. Stvarno mnogo lep post! Divan ti je blog i bas sam uzivala citajuci ovo, slike su ti fantazija :-)
    Da li ti je ova krema za lice u tubi mozda iz Rusije? Je l to u njihovim apotekama ima da se uzme i ako mozes da mi kazes koliko otprilike kosta?
    Unapred hvala, veliki pozdrav i sve najlepse ti zelim od srca,
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Da, da, jeste ali nazalost ne znam gde jod njih ima i koliko kosta. Ja sam kupovala u njihovoj prodavnici kod nas ali su je zatvorili i rekli su da je vise nece otvarati jer im nije isplativo :/

      Delete
  6. Kupila sam Balea ulje i obožavam ga :) Koliko je All me sapun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej :) Ne znam tacno ali oko 300 din :)

      Delete
  7. Ove pande sam videla u nekom marketu kod Jovine gimnazije tri pakovanja za nekih 100din.tj.99din.al ja zaoktuzim uvek na 100,delovalo mi kinezki pa nisam uzela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je Singapur u pitanju :) Moram da potrazim tu akciju :)

      Delete
  8. Nijanse lakova su prelepe, odlicne za prolece. Ovi krekeri mi izgledaju preslatko, valjda cu ih naci negde. :)

    ReplyDelete
  9. Nisam pre primetila ovu nyx maskaru, ali mi se cini da bi mi bila sjajna za donje trepavice. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...