Tuesday, June 16, 2015

Garnier - Miracle Sleeping Cream


Da li se sećate mog oduševljenja Garnier Miracle toniranim kremama? Ukoliko se sećate, možete da pretpostavite sa kolikim sam uzbuđenjem pristupila korišćenju noćne kreme iz Miracle linije. Ako ste pak propustili post o Miracle toniranim kremama, možete ga proćitati OVDE

Iako se Garnier proizvodi i ja ranije nismo baš najbolje slagali, u poslednje vreme sve je već broj proizvoda ovog brenda koji se nalaze među mojim omiljenim. Da li je to slučaj i sa Miracle noćnom kremom, saznaćete u narednim redovima.


Šta tvrde iz Garniera? (informacije sa kutije)

Vidljivo odmorna koža već nakon prve noći. Njena inovativna formula sa moćnim aktivnim sastojcima umanjuje znake umora delovanjem tokom noći. 
Vidljivi rezultati: lice izgleda odmorno, koža je glatkija a ten je svež i blistav. Nakon svake sledeće noći magija se nastavlja. Formula obogaćena sa sedam aktivnih sastojaka koji deluju na kožu, umanjuju znakove umora i lice izgleda vidljivo mlađe.
Kako se koristi: Naneti malu količinu kreme po celom licu svake noći i umasirati je. Krema se brzo upija a njena formula deluje dok spavate. 


Moje iskustvo

Već prilikom prvog susreta sa ovom kremom, primetila sam nešto što je razlikuje od drugih koje sam koristila, a to je struktura. Guste i gelaste je strukture a prilikom dodira same površine kreme, prst ne ''upada'' u kremu već imate osećaj kao da dodirujete puding. Miris je prijatan ali pomalo intenzivan za moj ukus, ipak, daleko od toga da mi predstavlja problem. Krema se lako razmazuje i vrlo mala količina je dovoljna za celo lice. Pakovanje je zanimljivo a u njemu se nalazi 50 ml proizvoda.

Iz Garniera obećavaju vidljive rezultate već prvog jutra i u mom slučaju je zaista bilo tako. Koža je na dodir baršunasta i meka. Ujutru, nakon umivanja, koža je i dalje nežna i ne zahteva dodatnu negu ko to ne želi. Ja ipak nisam taj tip i volim da koristim razne mackalice ali može odlično da posluži za jutra kada smo u žurbi.

Nakon par nedelja korišćenja, mogu da kažem isto što i nakon prvog dana. Moja koža je ovu kremu zavolela već prvog dana a svakog narednog jutra, nakon buđenja, koža lica mi je bila meka a ten ujednačen i svež. 

Sastav

U opisu kreme, spominju se sedam aktivnih sastojaka. Ti sastojci su: LHA - patentirana kiselina koja na kožu deluje slično kao salicilna kiselina (Journal of Cosmetic Dermatology) i ima pH vrednost sličnu normalnoj koži. Pored toga, sprečava razvoj bakterija i vrši blagi piling. Sledeći na spisku aktivnih sastojaka je Adenozin koji utiče na sprečavanje nastanka bora, zaglađuje kožu i obnavlja oštećene delove. Albicija, tačnije ekstrakt ove biljke bogate aminokiselinama je treći aktivni sastojak. Preostala četiri sastojka su hijaluronska kiselina, ekstrakt ricinusa, ulje jojobe i ulje lavande. Svi oni su poznati u kozmetičkoj industriji po brojnim pozitivnim dejstvima na kožu. 


Ukoliko imate osetljivu kožu i izbegavate kreme koje sadrže alkohol, obratite pažnju na sastav jer ga ova krema sadrži u sebi. 

Zaključak

Nakon oduševljenja toniranim kremama iz Miracle linije, ova krema im se sasvim opravdano pridružuje. Moja koža je kombinovana a Miracle noćna krema joj je pružala zadovoljavajuću negu i sa zadovoljstvom ću nastaviti da je koristim. Nakon buđenja, koža mi je bila meka na dodir a ten ujednačen i toniran. Ukoliko imate suvu kožu, nisam sigurna da li bi vam samo ona bila dovoljna. Takođe, smatram da nije nešto što treba da koriste devojke mlađe od (oko) 25 godina. 


Ako ste već isprobale ovu kremu, podelite svoje iskustvo sa mnom :)



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

12 comments:

  1. Od Garniera sam dosta toga koristila,a bez dezodoransa nisam ni sad,tako da sam zadovoljna njime,imam u njih poverenja,pa bih volela da isprobam i ovu kremu.

    ReplyDelete
  2. Nisam isprobala, ali mi deluje bas primamljivo nakon citanja tvog utiska o kremici. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se cini primamljivo :)

      Delete
  3. S obzirom da si rekla da je miris intenzivan i s obzirom da je u pitanju lavanda... Pa.. Mislim da bi mi ovo mogla biti nova omiljena krema.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miris jeste intenzival ali mene bar ne asocira na lavandu. Zao mi je ako sam te sad razocarala :)

      Delete
    2. Da.. Onda definitivno neće biti moja nova omiljiena krema :) Nisi me razočarala, uštedela si mi novce ;)

      Delete
    3. Dobra je i bez mirisa lavande, mozda ipak bude nova omiljena :)

      Delete
  4. Krema je savršena..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Draga Ana, trenutno ne mogu nista da tvrdim jer jer sam je odavno potrosila i bacila kutiju ali nazalost mislim da jeste i da je bolje da potrazis neku koja je na strani prirodnih ukoliko imas osetljivu kozu lica.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...