Wednesday, June 24, 2015

Glatke noge u par koraka


Depilacija toplim/hladnim voskom je bila moj najčešći metod za uklanjanje neželjenih dlaćiča, sve do peroda kada sam krenula na tretmane laserske epilacije. Za vreme tretmana, čupanje dlačica iz korena nije dozvoljeno i brijač je bio jedina opcija. Za to vreme, isprobala sam sve i svašta i došla do svoje idealne kombinacije. 
Iako danas, za različite delove tela koristim različite metode (šećernu pastu, vosak, električni epilator), pisaću samo o brijaču i svojoj dobitnoj kombinaciji :)

Maslinovo ulje i šećer

Prvi korak (ali ne uvek prisutan) je piling od maslinovog ulja i kristal šećera. Iako za tuširanje koristim razne kupovne pilinge, trudim se da ih pre upotrebe brijača izbegavam jer ne želim da mi razne hemikalije dodatno iritiraju kožu. Šećer pomaže pri uklanjanju mrtvih ćelija kože, ali i ''oslobađa'' urasle dlačice, mada samo one koje se nalaze ispod same površine kože. Maslinovo ulje hrani kožu i čini je mekom.


Babylove - Ulje za telo

Jedan od meni najvažnijih koraka je upotreba ulja umesto pene, gelova za tuširanje i svega ostalog što može poslužiti svrsi. Babylove ulje sam kupila jer sam kod Marije (HeadInTheClouds) čitala da je odlično. Kada sam ga probala, shvatila sam da na moju kožu deluje identično kao Balea Duša ulje o kojem sam pisala OVDE i koje obožavam. S obzirom da mi Duša ulje ima predivan miris, što nije slučaj sa Babylove uljem, odlučila sam da ga isprobam na ovaj način i od tada ga kupujem bar jednom mesečno. 
Ulje nanesem na vlažnu kožu, umesto pene, i preko njega prelazim brijačem.


Balea - Ženski brijač sa pet oštrica

Brijač koji u poslednje vreme najčešće koristim, i za koji smatram da je daleko pristupačnija verzija Venus brijača, je Balea ženski brijač sa pet oštrica. Dlačice uklanja veoma lepo a mogućnost da se posečete je veoma mala. Pored oštrica, sadrži i lubrikantnu traku sa aloe verom i vitaminom E. Do sada, kao najbolja metoda pokazala mi se upotreba brijača kratkim pokretima suprotno od smera rasta dlake a na kraju, prelazak cele površine u smeru rasta dlake.


AKvabent kiseO3nik

Nakon upotrebe brijača, kao i svih ostalih metoda depilacije, obavezno koristim aktivni kiseonik na tretiranoj regiji. Moja koža je veoma osetljiva kada se radi o bilo kakvom uklanjanju dlačica. Neretko se dešavalo da mi se pojave bubuljice (tačnije, upaljene pore) nakon depilacije i zato je ovo za mene neizostavan korak. 


Balea - Krema posle depilacije

Poslednji korak je nanošenje kreme. Balea krema posle depilacije sadrži aloe veru, ekstrakt magnolije, provitamin B5, bisabolol i alantonin, i meni se pokazala odlično. Predivno miriše a kožu ostavlja nežnom i hidriranom. 


Ako još niste probale ulje prilikom uklanjanja dlačica, obavezno probajte. Ako pak jeste, podelite svoje iskustvo sa mnom :) Takođe, sa zadovoljstvom slušam/čitam neki vaš ''mali'' trik za uspešno uklanjanje neželjenih dlačica ;)




Do narednog posta,

xoxo

Jovana

21 comments:

  1. Ja koristim kokosovo ulje za brijanje nogu :) Nikad se nisam posekla niti dobila bilo kakvu iritaciju otkad ga koristim. A maslinovo ulje+šećer piling mi je takođe jedna od omiljenih stvari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ga volim ali ga koristim u tolikim kolicinama da ne mogu da ga se nakupujem :) Ovo mi je jeftinija zameta a sa kokosom se povremeno pocastim :)

      Delete
    2. Gde ste kupile kokosovo ulje?!
      U trodnoci mi je koza toliko suva da se peruta, zateze i boli 😔
      Idem sad da probam to sa secerom i maslonovim uljem.
      Hvala 😊😊😊

      Delete
    3. Kokosovo ulje se moze kupiti u zdravim hranama, dm-u, vecim marketima...

      Delete
  2. Ouu super primijenit cu tvoju tehniku, svidja mi se. Imam osjetljivu kozu, i dlacice mi urastaju, mislim da bi ovo moglo biti nesto sto bi mi pomoglo. :) Mila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se svideti :) Javi rezultate :)

      Delete
  3. Nista ne koristim od ovoga, ali su mi zapali za oko brijac i kremica. :)

    Idem u off, ali jedno pitanje vezano za secernu pastu. Da li je sama pravis ili kupujes? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokusavala sam da je pravim ali nikako mi nije uspevala a napravim haos :) Kupujem Cleopatra u dm-u :)

      Delete
  4. Da znas da cu da probam tvoju metodu. :)
    Imam problem sa tim uraslim dlačicama na nogama i po nekad sa osipom.

    ReplyDelete
  5. Devojke, gde nabavljate kokosovo ulje? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svuda :) Dm, zdrave hrane, veci marketi...

      Delete
  6. Zanimljivo, nikad se ne bih setila da koristim ulje umesto pene ili gela za brijanje.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima Balea bas ulje namenjeno brijanju ali ja sam se nekako navikla na ovo :)

      Delete
  7. Gde ima da se kupi aktivni kiseonik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji dosta prodajnih mesta, najbolje da sve tacno pogledate na njihovoj stranici :)
      https://www.facebook.com/aktivnikiseonik?fref=ts

      Delete
  8. Odlicno. Nisam do sada probala ovu metodu i bas cu probati. I brijac mi deluje odlicno. Znas li mozda da li se ovakvom metodom mogu brijati i muskarci? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna jer su muske dlake mnogo jace ali ako mogu zene, verovatno mogu i muskarci :)

      Delete
  9. Malo kasnim sa čitanjem i komentarom, ali se nadam da nije prekasno :) Ja imam veliki problem kad je depilacija nogu u pitanju. Ako koristim brijač dlačice postanu previše jake i brzo rastu, a ako ih brijem svaki-svaki drugi dan onda dobijam velike iritacije jer imam osetljivu kožu. Ako koristim epilator onda mi urastaju. Sa mnom žive muke, posebno leti kad treba da nosim nešto kratko jer su moje pore upadljive i malo tamne bez obzira na metodu odstranjivanja dlačica i to ružno izgleda. Verovatno ću ići na "trajnu" epilaciju, do tad ću da probam ove tvoje metode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Epilacija je sjajna stvar a do tada mozda i ovo pomogne :)

      Delete
  10. Nisam nikada probala ulje, otovrila si mi oci, ja i dalje zivim u svjetu pene heheh! Odlican post i jasno zasto je najcitaniji :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...