Wednesday, July 22, 2015

GEROVITAL / DERMA +


Krajem maja, pre tačno dva meseca, prisustvovala sam predstavljanju nove linije Gerovital proizvoda. Radi se o liniji Derma + koja u svom asortimanu sadrži različite tipove proizvoda, za kosu i negu lica. Kako bih ih isprobala, na poklon sam dobila šampon za kosu i kremu za lice, o kojima ću danas pisati. 


Šampon za osetljivu kožu glave

Prva stvar koja ''upada u oči'' kod ovog šampona je pakovanje. Retkost je videti bočicu šampona koja je upakovana u katronsku kutiju, što mi se veoma dopada jer odaje utisak  da je poklonjena pažnja svakom detalju. 
Šampon je namenjen svim tipovima kose a iz Gerovitala kažu:
Sadržaj mlečne kiseline i pantenola u Derma + šamponima sprečavaju dehidrataciju kose. Dipotassium dobijen iz Glycyrrhiza glabra (sladić), ima jako umirujuće, antinadražujuće dejstvo. Zanthalene extract dobijen iz ekosertifikovane sečuanske paprike, smanjuje svrab, iritaciju i nelagodnosti kod osetljive kože. Naneti na mokru kožu 2-3 puta sedmično, nežnom masažom temena glave, isprati i ponoviti postupak. Ostaviti da deluje 2-3 minuta.


Šampon se dosta razlikuje od većine onih koje sam koristila, i da ne znam o kojem proizvodu se radi, verovatno bih pomilila da je u pitanju mleko za skidanje šminke. Veoma je redak, sprecifičnog (prijatnog) mirisa i za razliku od drugih šampona, penu gotovo da ne proizvodi. Baš zbog toga, na početku korišćenja možete imati osećaj da niste stavili dovoljnu količinu. 


Moja kosa je izrazito suva i gusta a već nakon prve upotrebe, primetila sam veliku razliku. Postala je dosta mekša i svilenkasta, i što je veoma čudno, nije mi se brže mastila. Posebno oduševljenje usledilo je kada sam nakon upotrebe šampona, dok mi je kosa još bila mokra, uspela da prođem prstima nju. Kada je moja kosa u pitanju, to je gotovo nemoguće ako ne stavim masku ili balzam. Sve ono što je proizvođač naveo u opisu, zaista se pokazalo kao tačno.
Bočica sadrži 200 ml i ta količina mi traje dva meseca, a ima ga još za par pranja. Naravno, sve to zavisi od gustine kose i učestalosti pranja. Moja kosa je izuzetno gusta a perem je u proseku na četiri dana.


Aktivna hidratantna krema

Moj prvi susret sa Gerovital proizvodima bio je upravo sa kremom za lice. Krema koju sam koristila deo je Plant linije i sa zadovoljstvom sam je potrošila do poslednjeg mililitra. Jedina ''zamerka'' koju sam mogla tada da nađem, bilo je pakovanje. Pakovanje mi nije bitno ako je proizvod dobar ali kao i svaka ženska osoba, volim da vidim lepu ambalažu. Krema iz Derma + linije je baš takva. Odličan proizvod u jako lepoj, staklenoj teglici.


Za razliku od šampona, kremu nisam počela da koristim čim sam je dobila već pre mesec dana. Može se koristiti ujutru i uveče ali sam je ja ograničila isključivo na večernju negu, zbog letnjih meseci. 
Iz Gerovitala kažu: Krema je proizvedena da vrati hidrolipidnu barijeru koži zbog nedostatka vlage i da stimuliše sposobnost ćelija da zadrže vlagu. Povezani aktivni sastojci: Ceramidyl-Omega 3-6-9 vraća barijernu ulogu koži, koja je elastičnija, hidrirana i dovoljno tonirana. Sepilift DPHP obezbeđuje kako dugotrajnu vlagu koži, tako i ispravljanje finih linija bora i toniranje tkiva. Aquaxyl optimizuje vlagu povećanjem sadržaja hijaluronske kiseline, sprečava dehidrataciju stimulišući proizvodnju ceramida i sintezu proteina. Urea se nalazi u koži kao glavni sastojak koji je vlaži, poboljšava sposobnost ćelija da se vezuju za vodu, apsorbuje i zadržava veliku količinu vode u tkivima. 


Za razliku od veoma visokih temperatura kakve su zabeležene poslednjih dana, kada sam počela da koristim Derma + kremu, temperature su bile sasvim podnošljive. Tada je moja koža upijala kremu toliko dobro da kada bih se ujutru probudila, lice mi je bilo nahranjeno, delovalo je sveže a nije bilo nimalo masno. Ovih dana, sa temperaturama od 40C, nakon buđenja, ostaje mi tanak mastan sloj ali koža i dalje izgleda sveže i krema joj veoma prija.

Ako imate suvu i dehidriranu kožu, Derma + krema može savršeno da vam odgovara. Ako pak imate masnu kožu, treba da je zaobiđete. 


U slučaju da sam nešto izostavila, ili želite da vidite ostatak Gerovital asortimana, naručite proizvod ili imate neko pitanje, sve to možete učiniti na njihovom sajtu www.gerovital.rs


Pomalo je nezgodno pisati sa velikim oduševljenjem o proizvodu koji je dobijen od strane proizvođača/uvoznika jer se uvek nađe ona jedna osoba koja sa nestrpljenjem čeka kako bi prokomentarisala ''Aaha, evo, dobila je pa hvali''. Još ako se radi o dva proizvoda... E, tu je situacija već ozbiljna :) Bilo kako bilo, kupila nešto ili dobila, pišem samo o onome što iskreno volim a to ova dva proizvoda zaista jesu. Ako ste ih probali, podelite svoje utiske sa mnom :)



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

4 comments:

  1. Imam sreće što mi je sestra frizerka, pa mi se često dešava da isprobam razne novotarije kad su preparati za kosu u pitanju. Tako sam isprobala i ovaj šampon, doduše samo dva puta, ali već posle prvog se vidi promena. I moja kosa je jako gusta i loknasta, uvek su muke kad treba da je češljam, naročito ako ne stavim balzam ili masku. I ja sam primetila da se lakše raščešljam, posle prvog pranja je još uvek četka zapinjala, ali mnogo manje nego inače. I šiške, koje mi se inače maste već drugi dan, izdržale su ravno 4 dana tako da mi ovu divotu uzimamo čim potrošimo zalihe šampona koje već imamo. :D
    A i ova krema za lice deluje interesantno, odoh da vidim šta još na sajtu kažu, već sam ispisala esej. :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da imamo isto iskustvo sa samponom, vec sam pomislila da umisljam da je bas toliko dobar :)

      Delete
  2. Nisam probala ali stalno čitam pozitivne kritike pa možda i hoću jednom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ces i ti imati pozitivnu kritiku kad probas :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...