Wednesday, July 1, 2015

Jun kroz Instagram (2015)


Još jedan mesec ispraćam Instagram postom. Da nemam kalendar, rekla bih da je to oktobar ali ne, ispraćam jun :)

Nakon Eucerin druženja, zaboravila sam da podelim sa vama šta sam to sve lepo dobila. Da bih ispravila tu nepravdu, to je bila prva fotografija u junu :)


Svaki put kada sa drugaricom odem u Kombinat, inače jedno od naših omiljenih mesta, ne izađemo par sati a tako je bilo i ovog junskog popodneva :)


Jedan od omiljenih načina da provedem veče je uz omiljenu seriju, dok mi moje voljeno bodljikavo stvorenje spava na ramenu :)


Bilo je i zabeleženih momenata kada se sretnu Moranje i Zadovoljstvo...


Tokom najtoplijih dana u junu, u pomoć su stizale velike limunade sa puno leda :)


Večeri su bile lepše uz omiljeno lonče, čaj i najdraži svećnjak...


Dok sam šetala sa drugaricom, pokušavajući da nađemo nešto sasvim drugo, našle smo Dolce Tintolino :) 


Na par sekundi, u ogromnoj žurbi, srela sam se sa Dijanom, koja je uspela da me uslika a da ja to ni ne primetim :) Tu sliku sam morala da joj ukradem :)


Kao i svaki put kada mi to vreme dozvoli, trudim se da odem na svoju omiljenu kafu...


Sredinom juna, dm me je obradovao ovim slatkim paketom a balzam za usne mi je već nakon prvog mazanja postao najbolji drug :)


Ceo jun, obeležila je jedna pesma... I to isključivo verzija od sat vremena, jer mi ni to nije dovoljno :)


Svaki put kada čekam sestru, jer ne volim da jedem sama, ja skratim vreme Instagramom. A i šteta da trud propadne :)


Ispitni rok mi se početkom juna uselio u stan. Trenutno je stanje još gore :)


Uživala sam u jednom divnom lokalu, čije me vedre boje uvek oraspolože...


Svega par dana nakon paketa sa jedne od prethodnih slika, dm me je obradovao još jednim divnim paketom. Pekmez uveliko koristim i mnogo volim :)


Informacija da Sephora dolazi u Novi Sad me je jako obradovala. Još uvek ne mogu da verujem i sa nestrpljenjem čekam dan otvaranja :)


Uživala sam u šetnji gradom, naročito rano ujutru dok su ulice još prazne...


Noblice sa kokosom sam probala sasvim slučajno i od tada ne mogu da ih se rešim... Ako niste, obavezno ih probajte :)


Tokom jedne kasne šetnje naišli smo na novu drugaricu, tačnije Mama Ježicu, koja je bila neočekivano prijateljski nastrojena :)


Uživala sam i sa mamom, u šetnji i omiljenoj kafi sa Baileys dodatkom <3


U dm-u sam pronašla rešenje za doručak, kada mnogo žurim... I dalje smatram da su ovakve ''poslastice'' pune šećera i da postoji mnogo zdravijih zamena ali je ukusno i idealno za one dane kada se prespava zvono budilnika :)


I Kafeterija je stigla u Novi Sad pa je i to moralo da se zabeleži :)


Bude mi jako drago kada vidim da je neko iz ''blogosveta'' dobio malo širu pažnju javnosti. Još ako se radi o osobi sa kojom se i privatno družim, srce mi bude puno. Bravo Di :)


U junu sam proslavila rođendan...


Dobar deo juna obeležila je kiša. Tokom jednog takvog popodneva, zabavljala sam se fotografišući neke voljene detalje...


Kad već nisam na moru, trudila sam se da uživam na reci :)


Divila sam se Artdeco bronzeru...


...i ambijentu koji ne može da mi dosadi...


Još jedno čekanje za stolim, rezultiralo je još jednom sličicom ručka :)


Lavanda, kao detalj poslednjeg dana juna i veoma draga biljka...


Želim vam puno lepih momenata u julu <3

Sa ovakvim postom, vidimo se opet za mesec dana, a do tada me možete pratiti na @jovanininstagram 



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

14 comments:

  1. Svaka slika je lijepa na svoj način, a kod tebe su uvijek (baš uvijek) tako zanimljive, da nama samo preostaje da uživamo :)) Ne komentarišem često, ali stvarno uživam na tvom blogu, ima "ono nešto" :)

    ReplyDelete
  2. Evo već tri meseca za redom uživam u tvojim Instagramski mesecima i ne mogu da dočekam sledeći :) Hvala imenjakinjo :*

    ReplyDelete
  3. Obožavam ove tvoje postove i čekam ih svaki mesec, slike su uvek divne , pravi odmor za oči , tu je i ježić presltaki uvek, nisam znala da si i ti junsko dete, srećan rođus sa zakašnjenjem ako ti već nisam čestitala ako jesam sorry, hormoni su čudo :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tijana :) Kada su hormoni u pitanju, sve je oprosteno :)

      Delete
  4. Divno je, Jovana :). Bas uzivam u ovim tvojim postovima, topli su, ususkani, fini. Ove Noblice moram da probam :). Uzgred, i ja volim da izadjem s mamom, odavno nisam vise klinka, ali volim da setam i pricam sa njom :). Kristina

    ReplyDelete
  5. Kao i uvek, uživam u ovakvim postovima. :)

    ReplyDelete
  6. još jedan divan post od tebe :)
    kava, šalice, slastice, hrana :D onaj cupcake koji držiš za rođendan je prepreslatki :D
    ježeki <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...