Saturday, August 1, 2015

Jul kroz Instagram (2015)


Tokom jula, neželjeni gost je još uvek živeo sa mnom. Ispitni rok. Srećom, iselio se i sada dok listam fotografije proteklog meseca, samo se prisećam koliko je bilo mučno deliti životni prostor sa njim :)


Jutro, čekanje i uživanje u prvoj kafi...


Trudim se da ne dopustim da me mnogo toga izbaci iz ''šina'' ali me strašno izrevoltira činjenica u šta se pretvaramo. Dopuštamo sebi da nam ''smeta'' ono što ne treba da nam smeta... U duhu toga...


Često viđena slika na mom Instagramu i jedna od najdražih kafa...


Moj bodljikavi dečak je prvi put ove godine išao u šetnju...


Početkom jula, posetila sam Temišvar i kao i uvek, divno se provela...


Starbucks - kao obavezna stanica za odmor, kafu i punjenje baterije telefona :)


Iz Temišvara sam se vratila sa par ''suvenira''...


Družila sam se sa sestrom uz ukusne i zdrave poslastice...


I delila užinu sa pernatim drugarom :)


Po povratku kući, Bocko me je sačekao ispred svog doma :)


Veče pred jedan stresan dan, pokušavala sam da se što više opustim...


Uživala sam u subotnjoj kafi sa drugaricom...


Još jedan divan paket mi je stigao iz dm-a a serum za usne mi je postao redovan stanar u torbi :)


Proizvod koji sam često koristila tokom jula je Lovea suvo ulje sa zlatnim šljokicama...


Toplo julsko veče i hladan Cosmopolitan, bili su odličan spoj :)


Dobila sam najlepšu hemijsku olovku na svetu :)...


A morala sam i da se kloniram, kako bih uz nargilu nazdravila sam sa sobom :)


Vichy Idealia noćnu kremu sam već spominjala na blogu, a kako sam oduševljena bočicom, morala se naći i na Instagramu :)


Dok mi je stan bio prekriven najlonima i dok sam pokušavala da se izborim sa majstorima, u trenucima pauze uživala sam uz omiljeni kolač i Sensu...


I Bocko je bio tužan jer zbog radova ne može da trčka...


Tokom onih dana kada je vrućina bila gotovo neizdrživa, voće je bilo jedina hrana koja je dolazila u obzir...


Kada su vrata za majstorima konačno bila zatvorena, trebalo je raskloniti sav nered...


Vrućine nisu samo meni teško pale... Bocko je bio presmešan i nije imao želju da se pomera, sve dok ne bismo uključili klimu :)


Iako se od toplote topio asfalt, ja od kafe nisam odustajala :)


Kao i svakog leta, dm me je oduševio svojom ponudom...


Bilo je dana kada sam i pored +50 C imala želju da pečem palačinke :)


Jedan ceo dan provela sam u druženju sa Marijom i Dijanom. Divno smo se provele a kod mene je, od celog dana, jedino ručak ostao ovekovečen :)


I neke nove julske sitnice su našle svoje mesto na Instagramu...


Na moju adresu, krajem jula, stigao je najslađi paket iz Japana. Ako ste propustili post o tome ili želite da osvojite i jedan za sebe, možete se prijaviti u OVOM postu.


Provela sam vikend na selu a pronašla sam i novu drugaricu :) Ako malo bolje pogledate, sigurno ćete uočiti da imamo istu frizuru :)



Moja bodljikava ljubav je proslavila svoj 5. rođendan <3


Sephora me je obradovala nekim divnim novitetima a uskoro detaljnije o njima...


Uživala sam sa sestrom u jednoj kasnoj kafi i prvi put u životu probala Nes kafu sa bananom :)


I za kraj jula, napitak od đumbira, kao savršeno letnje osveženje :)



Uživajte u avgustu i provedite ga najbolje što možete <3
Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

23 comments:

  1. Super post :) Znas li mozda gde je kupljena Swarovski olovka, divna je!

    ReplyDelete
  2. Prelepo kao i uvek, ja gledam ne trepćem, čestitke Bocku za rođus sa zakašnjenjem :).Hemijska je divna to stoji ali mene su čarapice "kupile " :).

    ReplyDelete
  3. Obozavam tvoj instagram pa iako znam sve tvoje fotografije obozavam da citam i ovaj post. svakom tvom novom postu se mnogo radujem <3

    ReplyDelete
  4. Odlicne fotograije, uzivala sam u gledanju istih. :)

    ReplyDelete
  5. Jovanice kod tebe uvek bajkovito...zato volim i u Insta post da zavirim i vidim jos jednom, onako u krupnom planu sve te divne fotkice <3
    I da...bilo nam je predivno <3 <3 <3 :****

    ReplyDelete
  6. Uživanje je čitati ovakav blog! Prelepe slike i lepi tekstovi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzivanje je procitati ovakav komentar! Hvala puno <3

      Delete
  7. Meni je posebno draga ova rubrika(da je tako nazovem) - mesec kroz Instagram..
    Mnogo razlicitih slika i prica, od svega po malo...

    Bocku cestitam rodjendan (sa malim zakasnjenjem) <3

    U jul bih dodala da si obradovala jednu osobu (tj. mene:) ) divnim paketom i jos jednom ti hvala na tome :-*

    Od svih fotografija, a sve su lepe, meni je POSEBNO zapala za oko plava solja sa tufnama...predivna je <3
    Jovana, gde si je kupila?
    (jeste da ne znam vise gde cu sa soljama ali za ovu bih nasla mesto :)) )

    :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena, drago mi je da sam uspela da te obradujem :)
      Nazalost, ne znam gde je solja kupljena jer sam je dobila na poklon :/ Ako saznam, javljam :) <3

      Delete
    2. Molim te javi ako saznas...predivna je :-*

      Delete
  8. Mozda bi trebalo da porazmislis o promeni imena bloga u "Bockov kutak" :D Salim se, ali on mi svaki put izmami osmeh od uveta do uveta, a i nisam imala predstavu da vec ima 5 godina :))) Fotografije su divne, retko koji insta post (sa drugih blogova) ostavlja ovakav utisak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, razmotricu predlog :D Da, da, Bocko je veliki decak :)
      Hvala Nina <3

      Delete
  9. Ispratim svaku tvoju sliku na Instagramu, ali ovaj post uvek bude zanimljiv.. Onaj Đumbirko deluje baš primamljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Djumbirko je mnogo ukusan :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...