Wednesday, September 2, 2015

Avgust kroz Instagram (2015)


Mnoštvo obaveza i kratki rokovi rezultirali su smanjenom aktivnošću na blogu. Ipak, avgust u slikama nisam mogla da preskočim :) 

Avgust nije mogao početi na lepši način. Bilo mi je veliko zadovoljstvo da početkom meseca ugostim moju imenjakinju u Novom Sadu. Družile smo se kratko ali mi je bilo jako lepo, a dobila sam i preslatke poklončiće koje ste mogli da vidite na Instagramu :)


Tokom avgusta, vrućine su bile neizdržive a čim bi klima uređaj bio isključen, Bocko bi zauzeo ovu pozu :)


Čekanje zalaska sunca uz kafu i Dunav, bila mi je jedna od omiljenih aktivnosti...


Na poklon sam dobila najdivniju šolju <3


Jednog vrelog avgustovskog dana, uživala sam sa drugaricom u osvežavajućoj voćnoj salati i hladnim napicima...


U moru interneta, naletela sam i na sličicu u kojoj sam se istog momenta pronašla :)


Bilo je dana kada su knjiga, kafa i klima bili sve što mi treba...


Čovek čiji glas obožavam i njegov novi album, bili su sve što sam slušala poslednjih par nedelja...


Bilo je i malo "mudrosti" iz kolačića sreće...


Deo onoga što me odvaja od bloga našao se i na Instagramu...


Iako smo rođendan imali u julu, tek sam se naknadno setila da podelim jednu zajedničku fotografiju :)


Ništa lepše nego kada se osećaš kao turista u sopstvenom gradu :)


Bilo je tu i usputnih slika, pre nego što se zakorači u novi dan...


Jedan od najdražih čajeva tokom avgusta bio je baš ovaj...


Jutarnja kafa bila je lepša uz zvuk krckanja lešnika...


...a večernje šetnje uz Dunav :)


Moja opsesija srebrnim i zlatnim ''tetovažama'' tokom avgusta bila je u punom jeku :)


Mogu slobodno da kažem da sam u avgustu apsolvirala sramotu od ustajanja kako bi sto bio fotografisan :)


Družimo se više od jedne decenije i uvek sam ja ta koja čeka. Kada se desi da zateknem prizor kako ona mene čeka, to se mora ovekovečiti :)


Večeri uz Dunav nikako ne mogu da mi dosade...


Nemam ništa da dodam, Maja M je sve lepo sročila...


Uživala sam u jutarnjoj kafi uz slatke ostatke od prethodnog dana...


Večeri su bile rezervisane za Zen priče...


Iako više volim opipljiva izdanja, audio knjige su bile rešenje kada nema vremena za čitanje :)


Spavanje na ramenu, kao naš nezaobilazan ritual :)


Ali i zajednički doručci :)


Iz Beča sam dobila divne poklone <3


Pepa se počastila poslasticama iz Vaf pekare za pse :)


Kuvali smo po receptima iz 1877. :)


Moj dragi dečak me je uvek čekao kod vrata. Ponekad nisam sigurna da li imam ježa ili psa :)


Kao i svakog meseca, bilo je i alarmantnih situacija :)


Sniženja su u avgustu vrebala na svakom ćošku...


Grad je postao bogatiji za još jedno mesto sa odličnom hranom...


Bilo je i večeri kada je posebno bio lep osećaj odložiti cipele i otići na spavanje... Ipak sam više za ravnu obuću :)


Puder koji sam zavolela tokom avgusta i o kojem ću uskoro pisati malo više...


Bilo je i ćaskanja sa pogledom na krovove Novog Sada...


...ali i šetnji po kiši...


Čitanje i kokice, neraskidivi dvojac :)


Uživala sam u kafi na divnom mestu uz divne životinje <3



Rečenica koju mnogo volim...


...i korov koji mi zadaje glavobolje poslednjih meseci...


Ono što se moralo uraditi - moralo se. Ali ako se prebaci pored reke, onda bude lakše :)


Bilo je divnih večeri...


...ali i ne-tako-divnih dana...


Šetnja i prizor koji me uvek iznova oduševi...


Sunčana jutra su uvek rezervisana za dorugak na terasi...


Jedno od najdražih mesta u gradu je otvoreno na novoj lokaciji. Naravno da sam se tamo stvorila već prvog dana :)


I za kraj avgusta, hvatam svoje snove :)


Nadam se da ste imali divan avgust i želim vam još lepši septembar <3

Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram




Do narednog posta,

xoxo

Jovana


27 comments:

  1. Obradujem se svakom tvom Instagram postu <3 Volim sve tvoje fotkice da vidim i ovako, u "krupnom planu" ;)

    "Tetovaze" su nam divne <3 Ja ne mogu da ih se zasitim :D Nedostajace mi na jesen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nosicemo mi njih Maki i na jesen :) <3

      Delete
  2. Yup, mnogo volim tvoj Instagram nalog, a bogme i ove postove. :)

    ReplyDelete
  3. Draga Jovana, uvek se iznova odusevim ovim tipom posta na tvom blogu :) Ne znam koja je slika lepsa ! Pustas nas da zavirimo u tvoj zivot na jedan topao i neposredan nacin. Ti si divna devojka, ne poznajem te ali sigurna sam da sam u pravu, retko gresim u proceni ( a imam i dovoljno godina kojima potkrepljujem tu tvrdnju :)). Puno pozdrava ti saljem, Kristina :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina, hvala ti puno na ovim divnim recima <3

      Delete
  4. Oboooozavam tvoje postove, vidi se da je sve sa velikom paznjom i ljubavi zabiljezeno, uslikano, osmisljeno, ma divotica! Samo tako nastavi :3 pozdrav iz BiH <33

    ReplyDelete
  5. Ma koliko je sve lepo! Šta da kažem, sve su već rekle čitateljke iznad mene! Evo ja ću poljubac da ti pošaljem :) :*

    ReplyDelete
  6. Sjajne slike i odlično proveden mesec. Fazu sa klimom, kafom i knjigom smo često ne znajući delile tokom avgusta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da smo imale zajednicku fazu :D

      Delete
  7. Koje su sandalice na poslednjoj slici-prelepe su?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Aleksandra :) Iz Benetona su ali nazalost nisu kupljene ove godine :/

      Delete
    2. Hvala na odgovoru, nemam srece. Stvarno dugo nisam videla lepse sandalice.
      Pozdrav i prijatan vikend.

      Delete
  8. Zbog tvojih divnih fotografija uvek zalim sto nisam cesce u Novom Sadu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, mozda te ubedim da nam dodjes cesce :)

      Delete
  9. Moji omiljeni postovi na tvom blogu iako te pratim i čitam često, ove ne mogu da ne prokomentarišem, divno , predivno kao i uvek i iznova čekam svaki mesec da vidim neke nove Bockove poze kao i naš najlepši NS iz tvog ugla :).

    ReplyDelete
  10. Divnoća od posta i fotografija :) mnogo cenim kod tebe tu neposrednost, nenametljivost a efektan pristup. Baš mi se dopao post :) divan ti je bio avgust!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...