Saturday, October 3, 2015

Septembar kroz Instagram (2015)


Septembar je mesec početka jeseni i mesec kada se trudim da iskoristim poslednje dane leta. Iako sam ovog septembra bila zatrpana obavezama, uspela sam da sebi priuštim predah uz poneki zalazak sunca...


Sitnice su ono što život čini lepšim a ove su meni pravile društvo jednog septembarskog dana...


Predah od obaveza, uz kafu sa drugaricom, bio je dovoljan da popravi dan :)



Bila sam podrška...


Početkom septembra otpao je poslednji cvet sa moje orhideje. Mnogo sam se trudila ali sam je izgleda ipak ubila :)


Svaka poseta Beogradu rezultira povratkom kući sa zalihama Koffein kafe :)


Kišne večeri su bile rezervisane za sladoled i serije...


...ali i za maženje sa mojim najdražim dečakom <3


Istinu uvek treba reći, čak i ako nakont toga treba malo potrčati :)


Jedna specijalna pošiljka je stigla do mene iz Novog Pazara...


Još jedan zanimljiv paket iz dm-a je stigao do mene i učinio da se miris kokosa i vanile raširi po celom stanu :)


Kiša je u septembru bila odlučna u nameri da pada samo kada ja izađem napolje...


...ali me nije mogla sprečiti od odlaska na omiljenu kafu :)


Ipak, najlepša kafa u septembru bila je na podu, u društvu jedne velike maze i dragih ljudi <3


Na poklon sam dobila kapkejk koji je učinio da mi put brže prođe :)


Tokom septembra, pored kafe, dodala sam na spisak još jednu zavisnost...


Bilo je i rečenica u kojima se pomalo pronalazim :)


Dugo me ništa nije potreslo kao vest o tome da su labudići iz Dunavskog parka ostali bez po jednog krila. Iako su nadležni menjali obrazloženja, na kraju svaljujući krivicu na ''kornjače mesoždere'', ja se i dalje nadam da će istina biti zadovoljena, kad već krila labudićima ne mogu biti vraćena. 


Bojenje je bilo lek za nervozu...


Uživala sam na svom najdražem mestu u gradu...


Naišla sam na jedan zanimljiv grafit...



...i uživala u najukusnijoj panceroti :)


Nakon samo par dana od prethodnog paketa, dm je ponovo uspeo da me iznenadi :) Sve pohvale moram da uputim za Still proizvode i sa zadovoljstvom ću pisati opširnije o njima.


Na Instagramu se našao i prizor koji me svaki put oduševi kada prolazim Železničkom ulicom u Novom Sadu...


Kafu sam pila na mnogo mesta ali ovo su najlepše šoljice koje sam videla :)


S obzirom da sam mnogo slušala o ovoj knjizi a da nigde nisam mogla da je pronađem, odlučila sam se za audio verziju...


Poslednje dane leta provela sam pored Dunava...


Ako bih morala da biram samo jednu vrstu doručka do kraja života, to bi sigurno bio neki veoma sličan ovom :)


Fotografija najdražeg grada nikada nije previše... :)


Ne znam šta bih rekla u svoju odbranu ali jednostavno nisam odolela... Opet.


Ako mene neko pita, ni fotografija lepih kafa nikada nije previše :)



Tokom septembra, najčešće sam koristila MUFE Ultra HD puder koji na fotografijama daje licu ''blur'' efekat. Već dugo planiram post o njemu i u narednih par dana će biti objavljen a do tada jedna Instagram slika :)


Bila sam i prava domaćica :)


Kada me je vremenska prognoza ''obradovala'' informacijom da počinje hladnije vreme, brže-bolje sam požurila u šetnju. Petrovaradinska tvrđava je uvek dobar izbor :)



Bilo je i dana kada ništa ne ide kako treba. Tada je motivacija bila preko potrebna :)


...ali i #WakeMeUpWhenIt'sAllOver fotografija :)


Bojenje pre spavanja je postalo jedan od mojih omiljenih ''rituala'' :)


Uživala sam u ručno pravljenim čokoladama...


...ali sam i sama pravila nedeljnu poslasticu. I haos :)


Kada je haos bio rasklonjen, bilo je vreme za uživanje u plodovima svog rada :)


Poslednja fotografija septembra je dokaz da mi je za sreću potrebno malo. Dovoljna je utičnica za struju u vozu :)



Želim vam jedan divan oktobar <3

Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram






Do narednog posta,

xoxo

Jovana

12 comments:

  1. Odlicne fotkice, posebno slatkisi. :D

    ReplyDelete
  2. Divne fotografije. Iako ne pijem kafu, tvoje slike žele od mene da učine "grešnika" :D Što se tiče orhideje, možda je nisi ubila. Nema veze što je otpao cvet. Prati da li će se cvetna grana početi sušiti. Ako počne odseci je na mestu gde počinje sušenje. Ja sam to uradila mojoj, naravno pre toga sam istražila internet, pa je pustila nove cvetne grane i izdržala nešto duže od godinu dana sa cvetovima. Onda je sve ponovo opalo, grane se osušile do korena. Odsekla sam ih i sada je prehranjujem tokom zalivanja. Držim palčeve da će ponovo da pusti nove cvetne grane. Nadam se da ćeš svoju oporaviti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je bolje da je posaljem kod tebe na oporavak, kod mene joj se izgleda ne svidja :) Praticu situaciju :)
      Hvala <3

      Delete
  3. Hvala ti za ovako lepu pricu, pricas nam je svakog meseca i svakog meseca mi je lepo sto vidim ulice i solje i knige... i jedan vrlo licni pecat. Koji razumem.

    Do sledece price,
    pozdrav!
    Jelena

    ReplyDelete
  4. Divno...:) Prosto je steta iz svega ovoga izdvojiti bilo sta...ali za jednu mrvicu izdvajam preslatke solje sa srcem <3...i motivaciju "If Britney..."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako motivacija sa Britney ne upali, nista nece :) Hvala <3

      Delete
  5. Mnogo lepe sličice, ona sa psom na podu je da se istopiš!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...