Sunday, November 1, 2015

Oktobar kroz Instagram (2015)


Oktobar je za mene počeo veoma stresno, sa rokovima za koje sam verovala da neću moći da postignem. Nervozu sam lečila uz kafu, sa drugaricom koja je bila na istim mukama :)


Kada je naizgled sve bilo gotovo, izlazak iz ''karantina'' obeležila sam svojom omiljenom poslasticom u poslednje vreme :)


Na Instagramu su se u oktobru našli i neki detalji mog životnog prostora...


A onda je došao i dan da se popuni Obrazac 2 :)


Sunce me svaki put izvuče napolje pa je tako bilo i ovog popodneva... 


Nisam dugo izdržala bez svog omiljenog mesta u gradu...


Tokom studiranja, drugarica je bila zadužena za spremanje (čitajte čišćenje) moje torbe. Od dana kada smo završile fakultet i kada je svaka krenula na svoju stranu, moja torba je u večitom haosu. Danas se retko viđamo ali svaki put iskoristim da mi, kao u stara dobra vremena, ponovo počisti nered iz torbe :) 


Kao i svakog meseca, moja ''1/2 oblak 1/2 kaktus'' ljubav mora da dobije svoje mesto na Instagramu :)


A i fotografije doručka uvek pronađu svoj put do Instagrama :)


Sredinom oktobra, došlo je vreme za pakovanje za jedan divan vikend. Aktivni kiseonik je organizovao druženje koje mi je ostalo u najlepšem sećanju.


Pored divnog društva, poslastice iz Male fabrike ukusa su bile nezaboravne :)


Kraj prvog dana druženja obeležio je ponoćni espreso :)


Drugi dan druženja, nakon zajedničkog doručka, obeležila je poseta izložbi Trijumfalna povorka cara Maksimilijana I.


Jedan kišni oktobarski dan provela sam na Fruškoj gori a restoran Lugarnica je mesto koje se ne propušta.


Na mom Instagramu se pronašla i fotografija koju sam ukrala od Dijane jer su mi nedostajale devojke sa vikenda provedenog sa Akvabentom. Sorry Di :) Dijana, Magdalena i ja :)


Prisustvovala sam i promociji Vichy Neovadiol linije namenjene ženama koje se bore sa posledicama koje je menopauza ostavila na njihovom licu. 


Veče nakon Vichy promocije bilo je rezervisano za druženje sa dragim devojkama.


Lush penušave kupke su bile zadužene za popravljanje raspoloženja...




Dragi ljudi iz Alexandar Cosmeticsa su me obradovali pozivnicom za Sajam kozmetike, na koji nažalost nisam stigla da odem.


Sajam sam propustila ali sam zato tugu lečila omiljenim vaflom :)...


...ali i malim šopingom :)


Stres pred jedan, za mene, veliki dan pokušavala sam da pobedim pink kupkom sa preslatkim roze srcima :)


I, konačno je došao taj dan. Dan kada je Jovana završila svoje školovanje :)


Sephora je imala odličnu akciju, 2 + 1 gratis, koju nisam mogla da propustim :)


Mislim da ću stvarno morati da prestanem da slikam vafle jer više ni sama ne znam šta bih rekla u svoju odbranu :)


Bila sam i ponosna drugarica kada sam na poklon dobila prvu knjigu svoje imenjakinje <3 P.S. Bravo bae :)


Libanska kuhinja mi je najdraža a ovo je deo nečega što je nestalo u sekundi :)


Spremanje uz kafu je deo moje svakodnevne rutine pa se ponekad nađe i na Instagramu :)


Sunčan dan i obaveze koje su me navele u Beograd, bili su odličan izgovor da se ponovo vidim sa dragim devojkama.


Sajam kozmetike sam propustila ali me je Alexandar Cosmetics obradovao divnim paketom...


Dijana, Jovana i Magdalena su me oduševile poklonom koji je savršen do najsitnijeg detalja. Sad imam dva Bocka, jednog na peškiru i jednog pravog :)


Paket od Alexandar Cosmeticsa je poslednja fotografija oktobra. Sve iz paketa je divno i jedva čekam da sve isprobam jer sam neke stvari već dugo i sama planirala da kupim.


Nadam se da je oktobar i vama bio lep <3
Ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram





Do narednog posta,

xoxo

Jovana

16 comments:

  1. Odlican oktobar! :)
    Pratimo te tamo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mi Vas ali cete biti blokirani jer nam stalno pravite zazubice sa onim divnim poslasticama :) <3

      Delete
  2. Divno kao i uvek :) Ta vafle... nisi fer :)

    ReplyDelete
  3. Divan post kao i svaki ove vrste ali peškir me je oborio sa nogu :)

    ReplyDelete
  4. Cestitam na zavrsetku skolovanja, Jovana :-* Zelim ti da budes uspesna i na poslovnom
    ali i privatnom planu.

    Uvek sa zadovoljstvom (virtuelno) prosetam sa tobom kroz svaki mesec....i pronadjem sebe u detaljima koje obe volimo...

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena <3 Nadam se da ti je bilo lepo u setnji sa mnom :)

      Delete
  5. Volim ovakav pregled meseca :D
    Koji si fax zavrsila? Malo sam radoznala :D :D
    Pratim te na instagramu, pozz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pita, ne skita :) Zavrsila sam pejzaznu arhitekturu :)
      Pozdrav <3

      Delete
  6. Toliko su ti divne slike vafla da sam juce morala da odem da probam, kad ono tamo ti :)
    P.S. Vafli su savrseni :D

    ReplyDelete
  7. Gledam vafle i nisam mogla da odolim da ne probam, odem u subotu kad tamo ti mucis Minnie u tanjiru :D
    P.S. Savrseni su vafliiiii. Idem da probam sve sto imaju xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, savrseno :) Pa sto se ne javi?! :)

      Delete
  8. Pa nekako mi je bilo neprijatno da te uznemiravam dok jedes :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...