Monday, March 21, 2016

BYPHASSE / Energy cream


Byphasse je brend koji me je svojim dolaskom na naše tržište posebno razveselio. Karakterišu ga kvalitetni proizvodi i niske cene a sve to spakovano u velika pakovanja. Nedavno sam pisala o toniku sa ružinom vodicom (OVDE) a danas posvećujem pažnju jednoj simpatičnoj kremi koja je brzo prirasla za moje srce.


Ne bih se previše zadržavala oko informacija vezanih za pakovanje ali zgodno je spomenuti da je jako lepo urađeno a proizvod odlično zaštićen. Kutija je upakovana u providan celofan a ispod poklopca se takođe nalazi zaštita pa možete biti sigurni da proizvod niko nije pre vas otvarao. Bočica je izrađena od debele plastike mada na prvi pogled odaje utisak stakla, meni lično veoma lepa. Sadrži 50 ml proizvoda.


Krema je namenjena hidrataciji kože, za koju proizvođač obećava da će trajati 24 časa. Pored toga, krema sadrži i zaštitni faktor 8 (SPF 8). 
Kožu kakva je moja, dehidrirana, sa delovima koji se perutaju, ali i sa delovima koji se maste, veoma je teško pripremiti za šminku. Sasvim slučajno, ova krema je kod mene veoma brzo pokupila simpatije, ispunivši navedene uslove. 


Već nakon prvog nanošenja, primetila sam da je koža vrlo brzo upije, da suve delove čini neprimetnim a masne delove dodatno ne ističe. Odmah mi se učinila kao zgodno rešenje prilikom pripreme lica za šminku. Iako to nije prvobitna namena ove kreme, kod mene je to postala. Ostalo je još samo pitanje kako će se šminka ponašati na licu tokom dana ali sam se vrlo brzo uverila da ni tu nema nikakvih problema. Tekstura je svilenkasta i potrebna je vrlo mala količina kreme za celo lice a već nakon prvog mazanja koža je meka i nežna. Miris kreme je cvetan i za moj ukus malo intenzivniji za miris kreme ali daleko od toga da mi smeta. Takođe, veoma mi je bitna činjenica da mi ova krema nije izazvala nikakve iritacije na licu a koristim je oko tri nedelje.

Na fotografiji ispod, možete pogledati sastav:



Ako ste u potrazi za laganom kremom koja će vam hidrirati lice ili se mučite sa suvim (dehidriranim) delovima, imate moju iskrenu preporuku. Ako se pak borite sa izrazito suvom kožom, nisam sigurna da će vam samo ova krema biti dovoljna. Cena kreme je oko 600 dinara a možete je pronaći u dm-u.


Da li ste probale nešto iz Byphasse asortimana i kakvi su vaši utisci?




Do narednog posta,

xoxo

Jovana


4 comments:

  1. Baš sam jučer kupila Afroditinu kremu za hidrataciju jer mi je lice skroz dehidrirano, a ovu nisam ni primjetila.. Sad mi je žao! :(
    Razlika u cijeni je sigurno velika..

    ReplyDelete
  2. Nisam probala ovu kremu ali moram pohvaliti pakovanje koje je predivno kao i tvoje fotografije! Odusevljena sam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...