Tuesday, March 1, 2016

Februar kroz Instagram (2016)


Februar mi je započeo jednim malim čašćenjem same sebe :) Dugo sam čekala Taupe HD rumenilo i bila sam presrećna kada je stiglo u Alexandar Cosmetics.


Bilo je tu i nekih poruka za koje smatram da bi bilo dobro uvek imati ih na umu :)


Novi Sad ima jedno divno mesto za jelo gde možete dovesti svog ljubimca ali još lepše je što puštaju i pse lutalice pa tako možete podeliti svoj ručak sa ovim lepotanom koji živi u lokalnom parku <3 Tog dana ručak je bio najlepši.


Sečenje noktiju je uvek problem pa smo to obavljali nakon uspavljivanja :)


Jedno divno februarsko veče provedeno je uz kuvano vino i Akvabent drugara <3


Sunčevi zraci su, nakon nekoliko tmurnih dana, ponovo bili tu i ulepšali spremanje za novi dan...


Februar je imao predivne zalaske a jedan od meni najčešćih je baš ovaj, sa pogledom na Frušku goru...


Dugo sam želela da sredim neke stare albume i fotografije ali sam uvek nalazila nešto preče. Ovog popodneva sam ipak pronašla volju i vreme pa je i to urađeno...


Jedna naizgled jednostavna rečenica a meni ipak mnogo snažna se takođe našla na Instagramu, kao mali podsetnik...


Februar je bio u znaku ljubavi pa smo tako (još) jedna Jovana i ja izrazile našu ljubav prema vaflu :)


L'Oreal me je sredinom februara obradovao sa svoja dva nova proizvoda, koja već svakodnevno koristim...


Bilo je i ljubavi prema palačinkama... Sa Nutelom :)


Moja ljubav prema šoljama je tolika da jednostavno moram da ovekovečim svaku a ovo je definitivno najdraža u februaru :)


Popodnevna dremka je bila neizostavna :)


Bilo je tu i spremanja uz sitnice koje volim ovih dana...


Naravno, večeri nisu mogle da prođu bez češkanja pred spavanje :)


I još malo najdražih dnevnih rituala... Šminkanje uz prvu kafu i muziku, meni najdraži način da se krene u novi dan...


Dan je bio tmuran ali pogled na najdraži grad je uvek lep...


Pred kraj februara, stigao mi je paket koji sam pre tri nedelje naručila sa iHerb-a i koji ste mogli da vidite u OVOM postu. 


Galerija Matice srpske ima divnu postavku posvećenu Nataliji Obrenović. Ako ste iz Novog Sada, imate još malo vremena da je posetite.


Jedan od najzanimljivijih proizvoda iz iHerb paketa, meni je kupka sudbine :) Naravno da sam morala da je isprobam a za sve one koji su mi rekli da javim da li je isplivao princ ili žaba - princ je! :)


Kraj februara obeležio je citat jednog fantastičnog pisca - Bukovskog.




Nadam se da ste imali divan i zanimljiv februar a od srca vam želim još lepši mart <3

Ako želite, možete me pratiti i na Instagramu pod imenom @jovanininstagram




Do narednog posta,

xoxo

Jovana

16 comments:

  1. Ja zanimljiviji proizvod nisam videla. Meni bi verovatno isplivala žaba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih se iskreno vise zabi obradovala :D

      Delete
  2. Secenje Bockovih noktiju, sredjivanje slika i albuma, princ ili zaba :D, ove slike su ostavile utisak na mene. Kazi mi molim te, kakvo je Taupe HD rumenilo? Hvala unapred :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si ranije koristila Taupe, spremi se na to da je ovo mnogo vise pigmentovalo ali i mnogo praskasto :) Sve u svemu, meni odgovara :)

      Delete
  3. Ja ne mogu da ignorisem monu ocaranost tvojim ljubimcem 😍. Da linje moguce da je tako pitoma( ja sam odlucila da je ona) da voli da se ceska i da je kao bebica breeeeee. Pa i noktice secete na tim slatkim malim nogicama. Definitivno mi je ovo ljubav na prvi pogled

    ReplyDelete
    Replies
    1. On je :) I mnogo je pitom, prava beba iako je vec deka :)

      Delete
  4. Sta da izdvojim a da se ne ponovim...?!
    Solje, solje, solje..Kad god kupim solju kazem - e, ova je zadnja, vise stvarno necu i nemam mesta, ali uvek i opet nadjem neku ''samo jos ovu''. Vec sam u jednom od postova pisala da mi je preslatka tvoja plava solja sa tufnama, a svidja mi se i ova bela sa crnim mada ako sam dobro shvatila ta je iz nekog kafea.

    Divan restoran u kome mogu da se nahrane i psi lutalice!!!<3 U Bgd nema takav ili ja bar ne znam da ima.

    Uvek se iznova obradujem kad na nekoj od slicica ugledam rumenilo za bolje raspolozenje sa Iherba. I sam pogled na njega mi podigne raspolozenje.:)

    :-)

    ReplyDelete
  5. Fotografije su prelepe,i tesko je izdvojiti koja je posebna <3 Veliki plus za kafic koji pusta kuce <3 tvoj mali bodljikavi drug je precakan,mica mala! I ja obozavam solje,i samo ih kupujem :-) Veliki pozdrav za tebe imenjakinjo moja! :-*

    ReplyDelete
  6. Jako lepo kao i uvek uživala sam. pozdrav za Bocka :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...