Thursday, April 14, 2016

Garnier Neo / Antiperspirant u spreju


Dolaskom proleća, na police drogerija, došli su i neki novi proizvodi. Jedan od njih, koji se svojim zanimljivim dizajnom izdvaja od ostalih, svakako je Garnier Neo antiperspirant u spreju. Ono što ovaj dezodorans razlikuje od drugih, svakako je cirkularni raspršivač. 


Laganim pritiskom, dezodorans se raspršuje kroz deset otvora, raspoređenih po obodu obojenog dela kruga (fotografija ispod). Iako mi se na prvi pogled činilo kao da se radi samo o neobičnom dizajnu, razlika se zaista oseti. Nanošenje dezodoransa je mnogo nežnije, gotovo neosetno. 


Dostupno je pet mirisnih varijanti: Light Freshness, Fresh Blossom, Pure Cotton, Floral Touch i Shower Clean. Mirisi dezodoranasa su identični verzijama Neo antiperspiranata u kremi, koji su već duže vreme dostupni kod nas. Kao i kod verzija u kremi, meni najdraži mirisi su Pure Cotton i Floral Touch.


Sastav Garnier Neo dezodoransa možete pogledati na narednoj fotografiji. Ukoliko izbegavate upotrebu dezodoranasa koji sadrže aluminijum, onda ovo ipak nije proizvod za vas. 


Kod Garnier Neo antiperspiranta mi se veoma dopao način nanošenja jer je razlika osetna, kao i izbor mirisnih nota koje odišu svežinom i mirisom ''na čisto''. Takođe, štitili su me od neprijatnih mirisa tokom celog dana. Ipak moram napomenuti da ja nemam preteranih problema sa znojenjem i da ne mogu da tvrdim kako bi delovali na nekoga ko ih ima. Miris je prisutan nekoliko časova i to je ono što mi se posebno sviđa. 

Cena Garnier Neo antiperspiranta u spreju je oko 350 dinara.


Ako ste već probale Garnier Neo antiperspirant, podelite svoje utiske sa mnom. Ako niste, imaćete priliku da osvojite jedan, u poklonu koji vam spremam. Budite u pripravnosti :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


3 comments:

  1. Meni su odlični. Koristim ovaj roze sada i prezadovoljna sam mirisom i trajnošću. A raspršivač pravi stvarno veliku razliku.

    ReplyDelete
  2. Kupila sam narandzasti, fin je, ne mirise napadno, ne pece, nema neprijatnih mirisa.. Dakle, sasvim zadovoljavajuci proizvod. Mada i dalje mislim da je Dove stik neprevazidjen :) Kristina

    ReplyDelete
  3. Jaooo kako zabavno pakovanje. Moram ih probati. One stare u kremi sam obizavala.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...