Saturday, April 2, 2016

Mart kroz Instagram (2016)


Nisam sasvim sigurna zbog čega ali mart mi je nekako najneomiljeniji mesec. Dugo traje a ništa se posebno ne dešava. Dobro, priznajem mu početak proleća ali i to mi nije u potpunosti potaman. Meteropata sam i svakog proleća me savlada osećaj umora pa budem samoj sebi teška. Ove godine, rešila sam da mart ispunim sa što više aktivnosti jer ne želim da imam averziju prema bilo kojem mesecu već da se svakom podjednako radujem. A bolji način, za lep početak meseca, od kafe sa pogledom na najdraži grad ja ne znam :)


Byphasse me je početkom meseca obradovao divnim paketom a neke od proizvoda sa fotografije već uveliko koristim. Tekst o kremi za lice možete pročitati OVDE.


Za poslednje dane zime, koristio se i poseban termos :)


Sensa magazin je u martu proslavio 8. rođendan a meni je bila velika čast što sam deo rođendanskog broja.


Kada je reč o hrani, slatko obožavam, slano malo manje a povrće nikako nije moj izbor. Libanska kuhinja je izuzetak. Da mogu, živela bih na libanskoj hrani pa se svaki put posebno radujem odlasku na mesta gde se ona služi.


Iako proleće tada još nije počelo, dan je bio divan, kao stvoren za šetnju. Beograd je grad u kojem često boravim ali se nikako ne snalazim pa se uvek obradujem kada vidim prizor sa fotografije jer jedino tada znam gde sam :)


Jedna od meni najdražih osoba na svetu, u martu je proslavila svoj veliki 30-ti. Srećan rođendan Z. <3


Kada je kupovina tehnike u pitanju, u ovom slučaju telefona, kod mene važi samo jedno pravilo - mora da je lep :) Tako sam početkom godine počela da koristim Samsung Galaxy Edge jer sam se zaljubila čim sam ga videla a onda ga proklinjala jer mi je zbog svog ekrena (da, baš onog u koji sam se zaljubila) bio strašno nezgodan za upotrebu. Tokom matra, konačno smo sklopili primirje :)


Instagram post nikako ne može da prođe bez fotografije našeg večernjeg češkanja <3


Bilo je tu i detalja enterijera, ovekovečenih tokom čekanja kafe :)


Nega ruku je bila u znaku proleća...


Svakog jutra u isto vreme, jedna mala siva glava dođe na moj prozor kako bi doručkovala. Pomoći ću vam, krije se u desnom uglu :)


Mnogo volim lepa i zanimljiva pakovanja i ambalaže a I love... proizvodi ih svakako imaju :)


Još jedan zanimljiv enterijer, koji mi nekako uvek privuče pažnju...


Byphasse krema za lice je postala sastavni deo rituala zvanog ''kafa, muzika i šminkanje'' :) Odlična je kao podloga za šminku ako imate suvlje lice.


Sunčano jutro uz doručak i kafu su nekada sasvim dovoljni za osećaj sreće...


A bilo je i ružičastih jutara... :)


Chia puding je nešto što se trudim da uvrstim u ishranu za doručak jer su ove semenke vrlo zdrave i hranljive.


Šetajući Novim Sadom, naletela sam na zanimljiv ''oglas'' :) Radi se o rečima M. Kapora.


Tokom matra, meni najdraža kafa bila je baš ova :)


Krajem meseca, u divnom društvu ali i ambijentu, pripremao se post o BaByliss figaru. Ako ste slučajno propustili ovaj post, možete ga pročitati OVDE


Jedno lepo iznenađenje mi je  krajem marta stiglo od dm-a.


Tokom marta pila sam mnogo lepih kafa a ovo je jedna od posebno ukusnih :)


Jedan od meni najlepših cvetova je magnolijin. Pored ovog drveta svakodnevno prolazim i nisam mogla da ga ne zabeležim iako je ovih dana internet preput sličnih fotografija.


Sremski Karlovci su mi posebno dragi pa se tako jedan detalj iz šetnje našao na Instagramu...


Kod mene na Instagramu, navikli ste da viđate Bocka jer je on moja maza i obožava da se druži, češka, mazi... Za razliku od njega, ova mala gospođica voli samo sebe pa je ne viđate toliko često. Ovog puta je bio izuzetak jer je rešila da mi ''pomaže'' u čišćenju kuhinje tako što čeka svaku mrvicu koja padne na pod :)


To su bili neki detalji mog marta, ako želite, možete me pratiti na @jovanininstagram

Želim vam lep april!


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


14 comments:

  1. Prelepo, kao i uvek! Jezici su glavni glumci i uvek se odusevim kada ih vidim kod tebe :)

    ReplyDelete
  2. Veoma inspirativan i zanimljiv post gde si naborojala svoje martovske aktivnosti. Ali Bocko na kraju, oduševljenje. :)
    https://spersonally.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. Draga Jovana,
    najpre bih volela da pohvalim tvoj blog, kvalitet fotografija i stil pisanja. U moru blogova Marija sa bloga Head in the clouds i ti ste mi se izdvojile kao ljupke devojke koje zrače nekom posebnom energijom i blagošću, ali i Odaješ utisak fine, drage i kulturne damice koja ima stila i veliki je esteta. Već dugo pratim tvoj rad, a moram da priznam da mi je ovakav tip postova ipak najdraži, pogotovo što studiram u Novom Sadu pa mi "dođeš" i kao turistički vodič za mesta gde popiti dobru kafu. :D Imam jedno pitanje nevezano za ovaj tekst... da li možeš da mi preporučis neku kozmetičarku koja provereno dobro sređuje obrve? Nije mi bitno koji je deo NS-a, išla bih i na drugi deo grada jer sam se i previše puta opekla... Hvala unapred!
    P.S. Želim ti sve najbolje u daljem radu, ostani tako divna! :-*
    Katarina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Katarina, pre svega, hvala ti na ovako divnim recima <3 Sto se tice kozmeticarke koja dobro sredjuje obrve, nazalost ne mogu nikoga da ti preporucim jer sam se i sama dosta puta opekla i iskreno nisam nasla neku sa kojom sam 100% zadovoljna i koju bih nekome preporucila :/ Ja sam na kraju odustala od potrege i sada ih sredjujem sama ali ako zelis, mogu se raspitati pa ti javiti. Ako zelis, prosledi mi svoj mail pa ti mogu javiti ako nesto saznam :)

      Delete
  4. gde si kupila americke marsmelove :) (ono belo pufnasto,nzm bas pravi naziv :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naziv pogodjen :) <3 Doneti su iz Amerike :/

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...