Tuesday, May 3, 2016

April kroz Instagram (2016)


Botanička bašta Jevremovac bila je mesto na kojem sam započela svoj april. Domaćin je bio Bioten a povod početak #WalkTall kampanje. Dan je bio divan, neobično topao za 1. april a ambijent kao iz bajke...


Garnier je na tržište izbacio nove Neo antiperspirante u spreju i obradivao me sa svim mirisnim notama koje su dostupne...


Bioten druženje bilo je propraćeno raznim Tegla's đakonijama, koje se baš lepo slikaju :)


Kafa za mene nije kafa ako uz nju ne ide i nešto slatko. Toblerone sa kokosom sam dobila na poklon i ostala oduševljena...


After Eight kafa bila je moje malo grešno zadovoljstvo tokom aprila...


Topli aprilski dani bili su glavni krivac čestih poseta Moritz lokala. 


Tu su se našle i neke sitnice koje su tokom aprila bile uz mene...


Maybelline je predstavio novi slogan i nove proizvode a ja sam sa sobom ponela lepu uspomeni sa Magdalenom i Marijom :)


Vanila, keks i banana bili su moj izbor tokom aprila...


Kod nas je grejanje radilo i na +29 jer moje najdraže bodljikavo stvorenje tako voli :)


Najdraži Massimo, šolja kafe i spremanje za novi dan...


Bilo je tu i detalja enterijera jednog od omiljenih lokala u gradu. Znam, viđali ste ove kadrove već previše puta ali jednostavno ne odolim :)


Bilo je tu i Bukovskog i par redova koje planiram da uramim. Eto, toliko ih volim :)


Posetila sam i izložbu Save Šumanovića, sa delima koja su nastala tokom njegovog boravka u Parizu...


Često me prijatelji ''kritikuju'' kako na mom Instagramu ima samo kafa i ježeva pa sam i to pokušavala da promenim :)


Uživala sam u divnim kolačima...


...ali i maltretirala mamu dok radi :)


Čekanje voza, kao i uvek, bilo je lakše uz Instagram :) Dok se izabere najbolji filter, eto voza :)


Petrovaradinska tvrđava je uvek bila izbor za šetnju po sunčanom vremenu...


Nivea me je obradovala paketom nekih noviteta...


A bilo je tu i kafa sa brkovima :)


L'Occitane me je obradovao preslatkom metalnom kutijicom sa mini verzijama proizvoda...


Šetnja od Tvrđave do Dunavske, uvek je ''kroz Dunavski park''. Novosađani će razumeti :)



Iako mi je rođendan krajem juna, zlatara Personal je učinila da se tako osećam sredinom aprila :)


Kao što sam već spomenula, stvarno sam se potrudila da ne budu samo kafe i ježevi :)


Sa mojom najdražom balerinom, posetila sam izložbu ''Zvuk tišine'' posvećenu, a kome drugo nego, balerinama :)


Kada subota počne u 6h ujutru, potrebno je naći način kako se oraspoložiti i ostati budan. Coca-Cola od vanile i višnje bila je moje rešenje :)


Sveži keksići iz pekare za pse, nestajali su u deliću sekunde :)


Kišni dan, bio je idealan za prisećanje na neke drage pesme...


Do mene je stigla i kutija slatkiša iz Japana. Jednu kutiju možete i sami osvojiti ukoliko se prijavite u prethodnom postu.


Margarite u 15h su se takođe desile u aprilu. Nemojte nikome reći :)


Po ko zna koji put, tu je bila i neizostavna Koffein kafa...


...ali i kafa sa pogledom na najdraži grad :)


Kišni dani zahtevali su i adekvatnu opremu :)


Kupovina bombona je za mene isto što i psihoterapija :)


Rakovi (horoskopski) će odlično razumeti ovih par reči :)


Bila sam presrećna kada sam videla da se kod nas pojavio Batiste sa mirisom višnje :)


Poslednji aprilski kadar i dekupaž jaja sa kojima sam se zanimala pola dana ali sam zato uživala svaki put kad bih ih pogledala :)


Nadam se da ste imali divan april i da je pred nama još lepši maj :)

Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram



Do narednog posta,

xoxo

Jovana







8 comments:

  1. Imam dva pitanjca - u kom lokalu pijes After Eight kafu i gde je postavljena iizlozba "Zvuk tisine" (i da li je, uopste, jos uvek ima)?
    I da, odlicno razumem tu setnju "kroz Dunavski park" :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zvuk tisine je u Kulturnom centru Novog Sada (Katolicka porta) ali nisam sigurna da li jos traje, proveri na sajtu. Kafa je iz Culture Exchange-a u Jovana Subotica :)

      Delete
  2. Divan post, kao i svaki mesečni pregled kroz instagram :)
    Pozdrav od jednog raka ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...