Thursday, June 9, 2016

Favoriti aprila i maja (2016)


Postova posvećenih mesečnim favoritima nije bilo dugo. Razlog tome je vrlo jednostavan. Iako sam probala dosta toga novog, uglavnom sam se vraćala onome što inače volim da koristim i imala sam svega dva-tri nova proizvoda koja volim. Nisam želela ništa da forsiram i pustila sam da se nakupe neki novi proizvodi koje zaista volim i evo ih :)

BaByliss Paris - Figaro XL 38mm

BaBzliss me je potpuno oduševio. Ranije sam kosu uvijala presom a od dana kada sam probala ovaj figaro, na presu nisam ni pomislila. Ne bih dužila o ovom fenomenalnom figaru jer sam mu već posvetila ceo post pa ko želi, može pročitati nešto više OVDE.


L'Oreal - Superstar maskara

L'Oreal me je sa svojom novom maskarom vratio u tinejdžerske dane kada sam prvi put probala njihovu dvodelnu maskaru. Stara ljubav se probudila već nakon prvog mazanja. Beli deo učini trepavice gušćim i dužim a crni sve to još više istakne. Ukoliko probate ovu maskaru, pazite da crni deo ne nanosite odmah nakon belog da vam ne slepi trepavice. Sačekajte par sekundi i sigurna sam da ćete biti oduševljene.


Bocassy - Light Day Cream

Protekla dva meseca za mene su bila najčešće bez šminke. Šimkala sam se samo za ''specijalne'' prilike a ostalih dana sve se svodilo na maskaru i blago popunjavanje obrva. Tada je Bocassy lagana dnevna krema bila moj svakodnevni saveznik. Vrlo lepo mi je hidrirala lice i pomagala sa suvim (dehidriranim) delovima. Iako nakon mazanja deluje lepljivo, koža je vrlo brzo upije nakon čega bude meka i hidrirana.


Ebelin - Konjac sunđer

Konjac sunđer sam prvi put probala kada je Ebelin izbacio na tržište svoju verziju. Iako sam i ranije planirala da ga probam, nekako mi je uvek bilo mnogo novca za nešto što sam smatrala običnim sunđerom pa sam ga uvek na kraju preskakala. O, koliko sam samo pogrešila. Konjac je sada nešto bez čega ne mogu i ovo je treći koji sam kupila jer mu je rok upotrebe oko tri nedelje u mom slučaju, nakon čega počne da se raspada. Osećaj na licu je divan a koža deluje mnogo sjajnije, zdravije i čistije. 


Essence - lak za nokte

Essence nas je obradovao sa četiri nova laka za nokte sa prirodnim sastojcima. Ja sam se odlučila za nijansu 01 Take a break, namenjenu nezi i jačanju. Što se tiče jačanja noktiju, nisam primetila neku razliku ali sam potputno zaljubljena u ovu mlečnu nijansu. Pored toga, četkica je baš po mom ukusu a lak nema jak miris kao ostali.


Balea - Kupka za stopala

U jednom od svojih paketa, dm mi je poslao i ovu kupku. Sama je verovatno ne bih ni kupila jer sam uglavnom koristila običan gel za tuširanje. Miris kupke je specifičan za proizvode sa mirisom Mrtvog mora. U vodu je potrebno sipati dva-tri čepa i držati stopala 10-15 minuta. Pored toga što jako lepo opušta noge, odlična je priprema za pedikir u kućnoj verziji.


Real Techniques - Expert face brush

Četka o kojoj sam slušala dosta pohvala i koju sam odavno želela da probam. Kada sam videla akciju na iHerb-u (akcija je trenutno ponovo aktuelna) rešila sam da je naručim. Čim je stigla, nisam mogla da izdržim dok se ne osuši kako bih je probala. Već nakon prvog korišćenja bilo mi je jasno zašto je svi hvale. Puder jako lepo nanosi, tako da na licu deluje raznomerno a sav višak ostane na četci. Na sajtu je možete videti OVDE.


Physicians Formula - Mineralni puder

Prvi susret sa PF proizvodima imala sam putem iHerb-a i nakon vrlo pozitivnog iskustva, često naručim neki proizvod za koji čujem dosta pohvala. Tako se i ovaj mineralni puder našao u mojoj korpi prilikom poslednje kupovine. Pored toga što je pakovanje odlično za torbu jer ima ogledalce i četkicu, sam puder je odličan. Sadrži više nijansi kako bi korigovao ten a ja sam se odlučila za nijansu koja nema moć prekrivanja pa ga koristim kako bih matirala lice i eventualno korigovala crvenilo. Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


NYX - Lingerie (06 Push-up)

Na usnama sam u proteklom periodu najčešće imala nijansu Push-up i potpuno sam oduševljena. Dugo se zadržava na usnama i ne isušuje ih. Nijansa je odlično pigmentovana a četkica je dugačka i savitljiva (ne previše) pa se sjaj lako nanosi. Jedino što mi je kod ovih tečnih karmina ne dopada je miris ali im i to opraštam :)


Nivea - Šampon za oporavak suve kose

Zajedno sa ostalim prolećnim Nivea novitetima, dobila sam i ovaj šampon i vrlo brzo ga zavolela. Moja kosa je prirodno veoma suva i dok je perem, nakon ispiranja šampona, potpuno je kruta i zamršena. Ovo je jedan od retkih šampona koji ne ukruti i ne zamrsi moju kosu u toj meri da ne mogu da dočekam da stavim masku ili balzam. Pored toga, jako lepo opere kosu i nemam problem da ga detaljno isperem, što mi se zbog gustine kose često dešava. Balzam iz iste linije je takođe dobar ali se nije našao u favoritima jer ga nisam dovoljno dugo koristila.



Show Box

Nema nikakve veze sa kozmetikom i šminkom ali ja jednostavno ne mogu da ne spomenem ovu fantastičnu aplikaciju. Potrebno je samo instalirati je na telefon i možete da gledate sve najnovije (ali i one starije) filmove i serije. Instaliranje je besplatno a jedini problem može biti ukoliko ne govorite engleski jer nema titlova. Ako ste kao i ja veliki fan serije Game of Thrones i sa nestrpljenjem čekate svaku novu epizodu, volećte ovu aplikaciju :)


Ako imate neki svoj omiljeni proizvod ili ste probale nešto od mojih favorita, podelite to sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana



16 comments:

  1. Moraš obavezno probati seforin konjac sunđer jer je mnogo izdržljiv i traje znatno duže :) Expert face je odlična četka, no malo sam je zapostavila zato što sam se zaljubila u zoeva bockalicu...uh da, ovaj kameni puder mi je bio na listi želja odavno, i znam da sam planirala da mi ga drugaria pokupi u inostranstvu i na kraju prelomim da mi ne treba još jedan kameni puder, i zaboravim ga. I sad ne mogu da ga izbijem iz glave od kako sam ga videla kod tebe skoro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probacu je sigurno, toliko sam postala osednuta konjacom da zelim da probam sve moguce :)

      Delete
  2. Konjac sundjer je zaista predobar! PF mineralni izgleda preslatko! Super favoriti! :)

    ReplyDelete
  3. Odmah sam instalirala aplikaciju :D Favoriti su odlični, delimo konjac, a moram priznati kako me je Essence lakić baš očarao trajnošću.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se samo na de nisi zarazila kao ja :) Samo trazim slobodan momenat da gledam filmove i serije :D

      Delete
  4. Divni favoriti, slike su ti predobre!

    ReplyDelete
  5. Ne mogu da pronadem aplikaciju 😭😭

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo u pretrazivacu kucaj ime aplikacije i to prvo sto izadje je odakle sam je ja skinula :)

      Delete
  6. Jovana tvoj blog je zaista predivan i mnogo mi se dopada nacin na koji pises. Imam pitanje sto se tice sponzora i saradnji, kada si dobila prvu ponudu i ako mozes da mi malo objasnis kako to sve funkcionise?

    Znacilo bi mi kada bi pogledala moj blog: www.beautiliciousd.blogspot.com
    Sto se blogovanja tice, pocetnik sam, sve sam sama pravila, i zeljela bi cuti tvoje misljenje i par savjeta xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre svega, hvala puno :) Sto se tice saradnji, zaista se ne secam jer nisam ''merila'' vreme, niti sam ocekivala da ce mi je iko ponuditi. To je zaista individualno, moze da se desi vrlo brzo a moze i da se nikad ne desi, na tebi je da radis ono sto volis, sve ostalo ne treba da ti bude bitno jer ukoliko je to jedini razlog za pokretanje bloga, od toga nema nista. Moj najiskreniji i najvazniji savet je da ako koristis fotografije koje nisu tvoje, obavezno navedes ispod izvor. Zelim ti puno srece u blogovanju :)

      Delete
    2. Hvala ti i poslusacu savjet :)

      Delete
  7. Jovana,mnogo mi se svidja tvoj blog i nacin pisanja. :) Nego,htela sam da te pitam,koliko vremena traje (za koliko vremena potrosis) naprimer ovu l'oreal maskaru ili bilo koju drugu? I neki mat sjaj? Hvala na odgovoru unapred!Pozdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Sve zavisi... Maskara mi traje mesec-dva, sjajevi po par meseci a npr. karmine jako retko potrosim pre isteka roka trajanja. Sto sam starija, sve vise vodim racuna da ne gomilam vec da imam iskljucivo ono sto koristim a ostalo prosledim, sestri, drugaricama... :)

      Delete
    2. Hvala ti puno na odgovoru,i zelela bih da te pohvalim i sto se tice odgovora,svaka cast sto svima odogovoris na komentare. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...