Wednesday, June 1, 2016

Maj kroz Instagram (2016)


Maj je za mene bio izuzetno težak mesec, pun nemilih događaja koji su se nizali jedan za drugim. Iako mi se u maju desilo mnogo toga lošeg, bilo je tu i lepih stvari koje sam pokušala da zabeležim.

Maj je započeo Uskrsom, koji sam divno provela, ni ne pomišljajući da me već za par sati čeka prvi i najteži momenat. Moj Bocko me je napustio i to me je potpuno slomilo. Još uvek mi je izuzetno teško da pričam/pišem o tome ali smatram da sam dužna da podelim to sa svima vama koji ste u ovim Instagram postovima, iz meseca u mesec, uvek imali divne reči upućene njemu i hvala vam na tome <3


Par dana me nije bilo nigde. Dala sam sebi vremena da odbolujem ali sam isto tako znala, poučena nekim ranijim situacijama, da je tuga podmukla i da je potrebno supotstaviti joj se pa makar i na silu. U suprotnom vas sve više uvlači u svoj začarani krug. Jedna kafa sa drugaricom je u takim situacijama odličan prvi korak.


Ako je nešto tokom maja bilo u skladu sa mojim raspoloženjem, onda je to vreme. Pljuskovi su vrebali iza svakog ugla ali čak i tada, najdraži grad je i dalje najlepši :)


BaByliss je i tokom maja bio moj verni pomoćnik...


Galerija Matice srpske u svojoj stalnoj postavci ima i sliku Uroša Predića ''Nadurena devojčica'' u kojoj sam se tokom maja više nego pronalazila :)


Bilo je tu i rečenica na koje sam slučajno naišla i koje su mi se toliko svidele da sam morala da ih imam zabeležene...


Kišni dan je bio idealan za fotografisanje detalja koji me okružuju :)


Pored toga što mi je postao jedan od omiljenih pudera, pristao je i da pozira jer je vrlo fotogeničan :)


Sensa je časopis koji mi uvek popravi raspoloženje. U kombinaciji sa kolačima, nema promašaja :)


Još par reči sa kojima se apsolutno slažem. Ljudi smo a ljudima je teško ugoditi i ne možemo uticati na to kakav će neko biti prema nama niti to treba da nas brine. Treba da nas interesuje samo kakvi smo mi prema drugima i zato budite najbolji što možete. I govorite svojim prijateljima da ih volite :)


Kafa uz Dunav je još jedan ''ritul'' koji mi uvek popravi raspoloženje...


Bilo je dana kada sam pokušavala da objasnim magarcu da ja mogu da budem veći magarac od njega. Nije mi verovao ali šta ja tu mogu :)


Senke su se igrale na zgradama Njegoševe ulice...


Uvela sam u maju neke zdrave navike pa sam jutarnju kafu zamenila čajem. Desi se da pokleknem ali sam srećna jer sam najčešće bila dosledna...


Koliko je on uživao dok ga češkam, toliko sam ja uživala dok ga češkam :)


Sremski Karlovci su za mene sinonim za ''odmaranje'' mozga...


Poznato je da se čekanje najbolje prekrati slikanjem, pa zbog toga... :)


Novo lonče + novo blokče = nova slika :)


Sovica, poklon od zlatare Personal, se takođe našla na Instagramu...


Bilo je i dana prepunih obaveza, kada je kafa bila obavezno gorivo...


BaByliss Paris je organizovao predivno druženje u hotelu Metropol. Pored toga što smo uživali u divnom ambijentu i preslatkim kolačima, saznali smo i nešto više o samom brendu i proizvodima koji se nalaze u ponudi. 





Iako sam u Beogradu provela tri divna dana, uvek je lep osećaj vratiti se svojoj kući :)


Jedan od događaja u maju koji me je učinio posebno srećnom, jeste bratov doktorat. Tom prilikom, pravila sam keksiće koji su mi verovatno skratili život :) Nervirala sam se jer nisu mogli da ispadnu onako kako sam ja zamislila ali izmamili su osmeh na lice onoga kome su namenjeni i to je na kraju jedino važno :)


Maj sam ispratila na najlepši mogući način, u društvu divnih dama i Weleda Srbija tima. Druženju se priključio i najsimpatičniji lopov, koji je vešto kupio sa stola sve što mu se učinilo primamljivo :)


Stigosmo do kraja još jednog Instagram posta. Vama, kao i sebi, želim jedan lep jun :) 
Budite mi dobro <3


Do narednog posta,

xoxo

Jovana






13 comments:

  1. I pored onog lošeg i bolnog, divno kao i uvek. Svi koji dođu u naš život tako na kratko, uvek ostave najveći i nadublji trag na srcu, koji nikad ne bledi. Vremenom samo prestaje da boli, a bol i tugu zamene neka lepa sećanja. Čuvaj se <3

    ReplyDelete
  2. Divne slike Jovana, veliki sam fan ovih tvojih postova i jedva čekam naredni mesec svaki put da uživam još malo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravih da napišem da mi je mnogo žao zbog bocka i da baš fali na slikama al ne želim da ti stajem na muku .

      Delete
  3. Super post, tvoje slike tako zrace pozitivom :))

    ReplyDelete
  4. Ajme, tek sad sam skuzila da Bocko nije vise tu! 😪 Zao mi je! ❤️
    Mama Lenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Lenka, prosla si kroz istu situaciju sa Dunjom pa sve znas... Hvala <3

      Delete
  5. Bas mi je zao zbog Bocka :( ;( Bio je neizostavni deo tvog bloga.
    Zelim ti da nadjes snage da se izboris sa svojom tugom iako nije lako.

    To je najvise ostavilo utisak na mene u ovom postu..

    Jovana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena sto uvek uputis divne reci <3

      Delete
  6. Najlepsi blog i instagram u univerzumu! Pogotovo za nas fanove Novog Sada. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...