Friday, July 1, 2016

Jun kroz Instagram (2016)


Maj je za mene bio jedan od težih meseci u poslednje vreme i zato sam odlučila da ću u junu uživati najviše što mogu. Tako je i bilo. 

Mesec sam započela u divnom društvu i još jednom bih se zahvalila drugarima Jovani i Dijani jer su mi ispunile želju i vodile me u Bubble Tea Boom <3



Bilo je tu i šetnji uz poznate i drage motive na šoljici kafe...


Spremala sam se za novi dan uz najukusnije kolače sa ukusom kafe. Lepo je proći ulicom kroz koju inače ne prolazim jer uvek nađem nešto novo, što je slučaj i sa poslastičarnicom koju sam slučajno pronašla :)


Bilo je tu i detalja sa divnog Weleda druženja...


Arhitektonski fakultet ima divne pločice, koje nisu mogle proći nezabeleženo :)


Jedno kišno, junsko, veče bilo je mnogo lepše uz Mandarina poslastice...


Strinino dvorište, u kojem svaki detalj ima dušu, je čest gost mog Instagrama :)


Sredinom juna, došlo je vreme za mali beg do Mađarske...







Iako sam želela da u Mađarskoj uživam, bez šetanji po prodavnicama, Aussie nisam mogla da zaobiđem :)


Weleda druženje je bilo prepuno divnih detalja, kojih sam se prisećala i krajem meseca...


Bilo je i momenata ''Staaani! Ja ovde moram da se slikam!'' :)


Instagram je prepun fotografija sa raznim porukama. Neke me do suza nasmeju, neke su inspirativne a u nekima se jednostavno istog momenta pronađem :)


Kao i svakog meseca, najdraži grad je bio neizostavan :)


Kada sam kupila moju kornjaču Boleta, nisam ni sanjala da ćemo se družiti sve ove godine. Da sam dobila dete kada sam njega kupila, sada bi već završavalo školu :) I sve ove godine, jedno nam je zajedničko - obožavanje jutarnjeg sunca. Tako je bilo i ovog jutra :)


Iako je kiša tokom juna padala često, lokne su uvek bile spremne :)


Lenja jutra, za čitanje i kafu u krevetu, uvek su mi omiljena...


Instagram mudrosti nikada nije previše :)


Bilo je i fotografija nastalih u šest ujurtu. Kada ustaneš u pet, pa još i stigneš da se spremiš pre vremena, šta raditi nego se slikati :)


Kraj juna je obeležio i početak meseca Raka, znaka u kojem sam rođena...


Tu su se našli i neki proizvodi koje trenutno koristim...


Krajem juna proslavila sam i svoj rođendan...


Nivea me je obradovala letnjim novitetima...


A u junu sam postala i ponosna vlasnica jednoroga :)


Prisustvovala sam predstavljanju novih Benefit proizvoda, zaduženih za savršene obrve...


Tu su se našle i baletanke u koje sam se zaljubila na prvi pogled...


Poslednji dan juna, bio je rezervisan za ručak sa najboljom drugaricom <3


Želim vam lep jul i šaljem puno virtuelnih zagrljaja :)

Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram


Do narednog posta,

xoxo

Jovana



10 comments:

  1. O blamiranju promašaja lokala, nećemo, ali :D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam zaboravila cim sam okusila prvu bobu :D

      Delete
  2. Uvek prelepa Jovana i njene avanture :)

    ReplyDelete
  3. Jednorog je divan. :D Baletanke prelepe. :) Primetih i Kafeteriju (navukla sam se).
    A otkud ti na mom fakultetu? :D Prepoznala sam pločice i pre čitanja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala u ime jednoroga i baletanki :) Prosle zime sam trebala da drzim neko predavanje tu, na koje ipak nisam stigla jer je bas tog dana bio potpuni kolaps zbog snega a bas sam se radovala da vidim zgradu. Sada sam bila u prolazu pa iskoristila propusteno :D

      Delete
  4. Prelepo, a Bole je pravi maneken :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...