Monday, August 1, 2016

Jul kroz Instagram (2016)


Došlo je vreme da se oprostimo i od jula. Ne znam da li to dolazi sa godinama ali što sam starija svaki mesec mi brže ''proleti''. Kako se jul približi kraju, sve više počinjem da verujem kako je leto gotovo. Znam da nisam u pravu i da me najlepši deo leta tek čeka ali jednostavno ne mogu da izbacim tu misao iz glave :)

Moje najveće otkriće u julu bili su upravo ovi lakovi. Do kraja meseca sam kupila još neke nijanse ali ovo je bila grupica za početak meseca :)


Izležavanje u krevetu uz knjigu i kafu, ostala je omiljena aktivnost...


Sa jagodama smo se oprostili do sledeće godine ali je fotografija Pavlove torte ostala tu, kao podsetnik za iščekivanje :)


Uživanje uz kafu na terasi uvek je lepše u društvu jednoroga :)


Tu se našla i jedna beba Nutella :)


Tokom jula bilo je i par vrelih dana pa je šminka bila svedena na minimum. Ili možda malo više od minimuma :)


Kolači su moja slabost pa ih je (gle čuda) bilo i tokom jula :)


Sestra me je obradovala najlepšim poklonom <3


Ivanjdan ne može da prođe bez venčića od ivanjskog cveća. I ove godine je bilo tako :)


Sredinom jula, jednorogu je postalo loše. Počeo je da posrće i gubi na kilaži (pardon, zapremini) :)


Bilo je dana i za popodnevnu kafu u najlepšoj bašti u gradu...


Matcha je postala moja velika opsesija pa je čudno što je na mom Instagramu nije bilo češće...


Kafu sa najlepšim pogledom sam takođe pila u julu. Nije samo kafa bila lepa već i svih par sati provedenih na Avali :)




Kada vremenska prognoza prvi put u godini pokaže uzvičnik, koji normalni ljudi shvate kao upozorenje od visokih temperatura, za mene on ima potpuno drugačije značenje. Ja to shvatim kao idealno vreme da se peku palačinke :)


Sephora Srbija je sada i na Instagramu. Možete ih zapratiti pod @sephorasrbija i poželeti im dobrodošlicu :)


Bilo je i dana kada čekanje na semaforu bude idealna prilika za uživanje u oblacima. Nažalost, fotografija retko kada uspe da dočara lepotu u potpunosti...


Kada sam u dm-u ugledala autobus sa kutijama za sladoled, zaljubila sam se istog momenta. Jer život ipak čine sitnice :)


Pored autobuda iz dm-a, ostala sam zaljubljena i u predivnu zgradu u centru Segedina...


Bilo je i dana za ručak u pokretu... 


A tu su se našle i moje tri lepotice :)


Proslavili smo i hiljaditu fotografiju na Instagramu :) 


Ako već unosim više od dozvoljenog broja kalorija, trudim se da to bude vredno ''greha''. Ovo je svakako bilo :)


Bonatti trenutno ima odlična sniženja pa je bilo teško zadržati se na jednoj stvari i ne preterati :) Ipak sam izašla zadovoljna, sa najudobnijom spavaćicom na celom svetu :)


Bilo je i kafa sa pogledom na Reformatorsku crkvu iz 1865. godine...


Dok odbrojavam dane do mora, trudim se da iskoristim i čari leta u gradu :)


Spavanje na reci mi je uvek poseban vid opuštanja jer nema ništa lepše od buđenja uz zvuk patkica i vode...


Imala sam i drugara koji je znao da nepomično čeka hleb. Kada bi sve pojeo, besneo je i režao dok nije dobio i kroasane :)


Uz vreme provedeno na reci ide i adekvatna večera :)


Bilo je i haotičnih jutara, kada zvuk alarma bude gotovo nečujan... Onda nastane potpuni haos a što ja pokušavam brže da se spremim, Marfi bude sve odlučniji u svojim zakonima...


Tokom toplih dana, chia puding sa voćem je bio najdraži doručak...


Hladna kafa je takođe bila neizostavna a ovo je bio najdraži trio :)


Pronašla sam i tetovaže koje su mi ostale od prošlog leta pa sam rešila da ih iskoristim... 


Sephora Srbija je dobila neke nove i zanimljive proizvode za obrve koje trenutno isprobavam...


Bilo je i šetnji Zemunom po sunčanom danu...


Jul sam završila sa najudobnijim boyfriend džinsom i sa par kapi omiljenog parfema, sasvim dovoljno za udobnu nedelju :)


Došli smo do kraja jula... Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram

Želim vam jedan divan avgust <3

Do narednog posta,

xoxo

Jovana


15 comments:

  1. Predivan post,slike su ocaravajuce <333!Nemam komentar,ulila si mi premnogo inspiracije <333 :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Andjela, hvala na divnim recima <3

      Delete
  2. Sviđaju mi se slike, sve mi se sviđa.
    Da li mi možeš napisati koji su lakovi u pitanju, koji brend i koji broj? Ili još bolje pitanje, da li će biti recenzija o njima?
    I Lovea ulje, koje je u pitanju i da li ga preporučuješ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Slavice <3
      Lakovi su L'Oreal, nijanse 220, 222 i 444, spominjala sam ih na svojoj Facebook stranici, zaista su odlicni ali nisam sigurna da li cu pisati o njima :)
      Lovea ulje sa zlatnim sljokicama koristim vec dva leta i mnogo ga volim, pogotovo jer mislim da ima identican miris kao Nuxe parfem :)

      Delete
  3. Najvise volim tvoje postove ovoga tipa :) Idealni su uz jutarnju kafu :) Znam da malo komentarisem ali nijedan tvoj post ne propustam :) Veliki pozdrav :*

    ReplyDelete
  4. "Izležavanje u krevetu uz knjigu i kafu, ostala je omiljena aktivnost..." - kako moj mozak ovo želi, telo iščekuje... Ali jok, već u 6 ujutru (i vikendom da, da) pevamo, uzvikujemo, trtljamo sa igračkama, skačemo - orni za novi dan. Nedostaje mi "off" mod...

    Labud je car :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka, sve u svoje vreme... Ko zna, verovatno cu ja biti zeljna dok tvoj malisa naraste pa zajedno budete citali :) Labud je agresivna/razmazena zivotinja :D

      Delete
  5. Relativno skoro sam otkrila tvoj blog, na ig te pratim odavno, i moram da te pohvalim. Odlican ti je blog, a i u fotografijama uzivam. I meni vec neko vreme nedostaje taj off mod uz kafu, knjigu i izlezavanje u krevetu, ali dobro sve u svoje vreme....Veliki pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Bice vremena za off mod :)

      Delete
    2. Hvala puno <3 Bice vremena za off mod :)

      Delete
  6. Ja 'malo' kasnim.. Uspela sam nekako da ispregledam sve ali odlucih da ovde nesto napisem.
    Sve je predivno, bas sve, zao bi mi bilo da ista izdvojim. Delom kao da gledam sebe u tvojim fotografijama.
    Svaki detalj i svaka boja...

    I imam jedno pitanje - na slici gde je Balea deo Aqua kakav je ono Neutral (pretpostavljam) dezodorans? Nisam ga vidjala kod nas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena <3
      Eto zajedno smo onda proživele sve sa fotografija :) Dezodorans proizvodi Akvabent i odlican je a bez stetnih sastojaka. Ima na njihovom sajtu i Lilly drogerijama :)

      Delete
    2. Draga Jelena <3
      Eto zajedno smo onda proživele sve sa fotografija :) Dezodorans proizvodi Akvabent i odlican je a bez stetnih sastojaka. Ima na njihovom sajtu i Lilly drogerijama :)

      Delete
  7. Hvala ti Jovana, bas cu pogledati. Nisam ga vidjala a iskreno nisam ni obracala paznju. Nadam se samo da ne ostavlja tragove na odeci ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...