Saturday, September 3, 2016

Avgust kroz Instagram (2016)


Avgust je za mene bio jedan od lepših meseci u godini. Veliki doprinos tome ima odmor u Hrvatskoj, gde sam uživala u svakom momentu, od izležavanja na plaži do istraživanja grada... Bilo je ovo jedno od meni najdražih letovanja a u nastavku podeliću sa vama nekoliko kadrova koji su se našli na Instagramu.

Odlazak do Petrovaradina, po najlepše čajne keksiće, na par trenutaka me je pretvorio u turistu u sopstvenom gradu. Žuta kuća je ona sa najlepšim kolačima i keksićima a plava je rodna kuća hrvatskog bana Josipa Jelačića.


Posetila sam H&M prodavnice u mnogo gradova i odgovorno tvrdim da je ona u Novom Sadu najlepša :) Na fotografiji je deo tavanice.


Početak avgusta su obeležile veoma visoke temperature, dovoljne da led i šlag u kafi istope za dva minuta...


Šminka je u avgustu bila minimala a neki omiljeni proizvodi su se našli i na Instagramu...


Bilo je tu i kadrova iz šetnje Segedinom, kojem ni tmurno vreme ne može da pokvari lepotu...


Fotografija koja je nastala sasvim slučajno a koja pokazuje moje jutarnje prioritete :) Jer kako bez kafe i telefona :)


Netflix me je potpuno zarazio novom serijom ''Stranger Things'' uz koju je obavezno stradao i sladoled jer je napetost na visokom nivou :)


Sebe sam obradovala sa jednorog ogrlicom u koju sam se zaljubila čim sam je videla...


Polako je došlo i vreme da se popuni ''travel tag''...


Spremanje za novi dan uz kafu i muziku, već dobro poznat kadar mog profila :)


Adekvatnija knjiga za put do Beograda od M. Kapora ''011'' ne postoji :)


Kišni dan je bio lepši uz najukusniju šoljicu kafe. Sve dok nisam primetila da mi je torba puna vode :)


Najiščekivaniji dan u avgustu bio mi je dan polaska na more...


Provela sam divne dane u Hrvatskoj, odmorila se i uživala u svakom momentu. Ne baratam rečima baš najbolje da bih uspela na adekvatan način da opišem sve ono lepo što sam videla i doživela pa je najbolje da fotografije sve same ispričaju... 






























Odmor je proleteo u trenu i došlo je vreme za povratak kući. Kada već ja nisam mogla da ostanem u Dalmaciji, pokušala sam da deo Dalmacije ponesem sa sobom :)


Nadam se da ste imali lep avgust i želim vam još lepši septembar <3

Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram 


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


11 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...