Tuesday, October 18, 2016

Favoriti avgusta i septembra (2016)


Leto je iza nas i vreme je da se vratim jednoj od meni dražih vrsta postova, kako za pisanje, tako i za čitanje. Tokom leta nisam probala mnogo toga novog i više sam se držala onih proverenih proizvoda. Ipak, našao se i tokom leta poneki favorit iz današnjeg posta, koji je strpljivo čekao svoj red.

L'Oreal - Lakovi za nokte

L'Oreal lakove sam spominjala u više navrata jer su me oduševili prilikom prvog mazanja a oduševljenje traje i nakon nekoliko meseci. Odlično su prigmentovani, četkica je idealna za lako nanošenje, postojani su a na sve to i mirišu. Da, mirišu! :) Naravno da to što mirišu nije ni na koji način uticalo na to da se nađu među favoritima ali je svakako zanimljiv detalj. Jedina zamerka je to što bih volela da je izbor nijansi veći. Takođe, mnogi imaju zamerku na cenu ali iako je malo više, i dalje su povoljniji od lakova pojedinih drogerijskih brendova.


Catrice - Liquid Camouflage

Dolasku Catrice kozmetike radovala sam se najviše zbog Liquid Camouflage korektora. Prvi put sam za ovaj korektor čula kod Kathleen Lights, devojke koja snima YouTube videe i koja (mislim da) ima sve moguće korektore a ipak najviše hvali baš ovaj. Moja očekivanja je potpuno opravdao jer odlično prekriva i neverovatno je postojan. 


Weleda - Krema za ruke (nar)

Weleda kremu sa narom sam dobila početkom leta i tada sam je povremeno koristila ali sam je prvenstveno čuvala za hladnije dane. Na strani je masnijih ali je koža vrlo brzo upije a ruke budu izuzetno meke. Pored toga što jako lepo neguje ruke, svi sastojci su prirodni. Ukoliko tražite dobru kremu za ruke tokom zime, ovo bi bila moja preporuka. 


Rishi - Matcha prah

Ako sam svojoj okolini zbog nečeg dosadila, onda je to sigurno zbog priče o matcha čaju. Ne mogu da zamislim dan a da ne popijem svoju šolju matcha praha razmućenog u hladnoj vodi sa polovinom ceđenog limuna. Pored toga što mi ukus veoma prija, matcha je veoma zdrava, puna antioksidanata. Matcha prah kupujem OVDE.


Tru Legs - Sprej za samopotamnjivanje

Moj spas tokom leta, dok nisam dobila boju ali i nakon što mi se boja sprala, bio je Tru Legs sprej. Idealan je za sve one dane kada vam je potreban ''instant'' taman ten koji ćete na kraju dana sprati tuširanjem. Vodootporan je, lako se nanosi, daje lepu boju i ne mrda dok ga ne sperete. Takođe, ima i prijatan miris.


Mane 'n Tail - Šampon i sprej

Moje potpuno oduševljenje u poslednjih nekoliko nedelja ide Mane 'n Tail proizvodima za kosu. O njima spremam poseban post u kom ću im posvetiti punu pažnju. Dok post ne bude gotov, tačnije dok se ne slegnu utisci o još jednom proizvodu ovog brenda, želim da spomenem šampon i tretman u spreju jer su me potpuno oduševili. Šampon jeko lepo čisti kosu i sa lakoćom se ispira, dok prskalica štiti kosu od toplote i neguje. Od kada sam počela da koristim ova dva proizvoda, dva puta sam šišala krajeve a kosa mi raste neverovatnom brzinom. Pored toga, mnogo lakše je stilizujem i duže mi bude ''čista''. Ostatak ponude možete pogledati OVDE.


Benefit - Goof Proof olovka za obrve

Proizvod koji mi je u ogromnoj meri olakšao život u proteklih par meseci i bez kojeg više ne mogu, definitifno je Benefit Goof Proof olovka za obrve.  Ovu olovku sam detaljnije spominjala u OVOM post pa ukoliko vas zanima, možete pročitati. Ukratko, ovo je olovka koja se neverovatno lagano nanosi i traje ceo dan, bez obzira na visoke temperature. Pored toga, intenzitet boje se lako dozira jačinom pritiska. Sve u svemu, najbolji proizvod za obrve koji sam probala. 


Revlon - Lip Butter

Dolazak Revlon dekorative me je veoma obradovao jer sam konačno mogla da kupim Lip Butter koji mi je dugo bio na listi želja. Nijansa Pink Lemonade je upravo ono što mi je trebalo tokom leta, nešto između balzama za usne i karmina, što mi neće smetati tokom vrelih dana i što ću moći lako da dodam kada se skine. Kremast je i na usnama ga dugo osećam a kada se skine, usne budu meke. 


Nivea - Krema za čišćenje lica

Veliki sam ljubitelj klasičnog Nivea mleka za telo pa me je verzija za čišćenje lica dodatno obradovala. Ako šminku skidate micelarnom vodom, smatram da nema potrebe za umivanje nakon toga koristiti neki agresivan gel koji će kožu dodatno isušiti. Baš u tu svrhu je meni ovaj Nivea čistač odlično došao. Ukoliko planirate samo njega da koristite, računajte na to da vam neće biti dovoljan i da neće skinutu šminku. Ja ga koristim nakon micelarne vode a pre tonika i obožavam ga jer mi je bilo veoma teško da pronađem gel za umivanje koji mi ne isušuje lice. Uz to, ima klasičan Nivea miris a meni je to sasvim dovolno :)


Humphrey's - Skin softening facial toner

Ukoliko pratite moj blog neko duže vreme, verujem da ste primetili da volim da kupujem preko iHerb-a. Od svih tih kupovina, kada bih morala da izaberem jedan proizvod od preparative, to bi svakako bio ovaj tonik. Koristim ga uveče, nakon skidanja šminke i umivanja a ujutru mi koža bude neverovatno meka. Ne sadrži alkohol a većina sastojaka je iz sertifikovanog organskog uzgoja. Ovaj je za mekšu kožu ali postoji nekoliko vrsta koje možete pogledati OVDE.
 

To bi bilo sve od mojih favorita za proteklih par meseci, nadam se da ste među njima pronašli nešto što bi i vama odgovaralo. Ukoliko imate neki svoj favorit, za koji smatrate da bih trebala da ga probam, pištite mi :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana




18 comments:

  1. Bas super ste ali najbolje L'Oreal lak za nokte i Sprej noga boja ☺☺

    ReplyDelete
  2. Moja iskrena preporuka je Nuxe micelarna pena za ciscenje lica, ponovila sam kupovinu (3x), a to se kod mene reetko desava. Jeste da je cena malo jaca (oko 1500din), ali meni je sigurno trajala 5 meseci. Verujem da bi se i tebi dopala :) :* :* Moram probati tvoj dvojac za kosu, ali sacekacu do posta posvecenog bas njima :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuxe mi je bio dobar, sve sto sam probala, pa verujem i za penu... Hvala na preporuci, imacu je u vidu <3

      Delete
  3. Gde se moze kupiti Revlon? Nisam u toku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima u Lilly drogerijama ali ne u svim :)

      Delete
  4. Catrice Camouflage, Benefit Goof Proof i Revlonov Lip Butter su moji favoriti iz tvog izbora, mada volim i kreme za umivanje, a volim i Nivein miris, pa bih i to probala

    ReplyDelete
  5. Benefit olovka je odlicna koliko sam mogla da procitam i na ostalim blogovima.

    Charming Coco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista jeste, bez ikakvog preterivanja :)

      Delete
    2. Zaista jeste, bez ikakvog preterivanja :)

      Delete
  6. Nista od ovoga nisam probala, ali me najvise zainteresovao Catrice korektor (nadam se da cu uspeti da ga nadjem u Bgd).
    Loreal lakovi super izgledaju, posebno onaj nezno roze. Vidjala sam ih
    ali me je odbila cena, da budem iskrena.

    Mane 'n Tail proizvodi mi deluju bas super ali pretpostavljam da si ih kupila preko IHerb-a, tako da nista od probe- bar za mene.

    Pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korektor je odlican ali se jako tesko nalazi i to mu je najveca mana :) Lakovi jesu malo skuplji ali ja sam se vodila time da bolje da dodam 200 din. vise od prosecnog i imam lak koji mi je toliko dobar da sam na ostale koje imam zaboravila... Moja logika cesto nije logicna :D

      Delete
    2. Korektor je odlican ali se jako tesko nalazi i to mu je najveca mana :) Lakovi jesu malo skuplji ali ja sam se vodila time da bolje da dodam 200 din. vise od prosecnog i imam lak koji mi je toliko dobar da sam na ostale koje imam zaboravila... Moja logika cesto nije logicna :D

      Delete
    3. Zenska logika je uvek malo drugacija :D ali si u pravu.

      Ne znam gde da nadjem korektor kad se u NS tesko nalazi a mogu misliti u Bgd :/

      Delete
  7. Koja je tvoja nijansa catrice korektora? Ja sam uzela 020 jer mi je 010 izgledao presvetao iz bocice a u uscu nije bilo testera

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je 010 delovao svetao pa sam uzela 020. Mada, moja drugarica uma 010 i sasvim je ok. Ja sam zelela i njega da probam ali ih vise nikada nisam nasla :)

      Delete
    2. I meni je 010 delovao svetao pa sam uzela 020. Mada, moja drugarica uma 010 i sasvim je ok. Ja sam zelela i njega da probam ali ih vise nikada nisam nasla :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...