Saturday, October 1, 2016

Septembar kroz Instagram (2016)


Septembar je za mene na neki način započeo povratkom u realnost. Morske kadrove zamenili su oni ispunjeni svakodnevnim aktivnostima. Da povratak u realnost ne bi bio mnogo traumatičan, pobrinula se najlepša kafa u gradu :)


Pogled na najdraži grad, jedno sunčano popodne i srce koje je ostalo nakon fotografisanja novopečenih maldenaca, bili su dovoljni za nastanak jedne drage fotografije...


Kraj leta se osećao u vazduhu pa sam svaki momenat koristila za nošenje šljokica na koži :)


Uz pogled na najdraži grad ide i haljina u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Mogli ste je videti u OVOM postu.


Želju za plažom i morem pokušavala sam da nadomestim uživanjem na Dunavu...


Iako su mi zalasci uvek najlepši uz more, ni oni na reci nisu za zanemarivanje :)


Nažalost, u Novi Sad nisam mogla da preselim more ali sam zato uspela da ponesem sa sobom jedan mali deo morske atmosfere, dovoljan za jednu lepu večeru :) Vino, čokolada, bademi, smokve i pršuta iz Dalmacije, učinili su da se na trenutak vratim tamo...


Bilo je tu i ''Home is where the coffee is'' kadrova...


Haljina koju sam već spominjala i još jedan dokaz da sam koristila svaki prikladan momenat da je obučem :)


Kafa sa drugaricom je uvek nešto u čemu posebno uživam, pogotovo ako uz kafu dobijemo i malu ikebanu :)


Sunačano jutro i užurbano spremanje za nove obaveze... Nešto što je prisutno u gotovo svakoj rekapitulaciji meseca :)


Trudila sam se da svaki slobodan momenat iskoristim za kafu na terasi jer to je nešto što mi tokom zime posebno nedostaje...


Revlon je ponovo dotupan kod nas i to me je mnogo obradovalo. Odlazak u Lilly da vidim šta je stiglo, rezultirao je neplaniranom kupovinom još par sitnica...


Gotovo svake godine, tokom prelaska leta u jesen, dešava mi se budem prilično rasejana, lošije da spavam i najjednostavnije rečeno - imam osećaj da ne upravljam svojom glavom i svojim telom. Tako sam jednog septembarskog jutra pogrešno pročitala red vožnje i na stanicu stigla mnogo ranije. To i nije tako loše jer sam neplanirano dobila malo vremena za uživanje u kafi i sunčanom danu :)


Vikend u Beogradu provela sam u znaku pravog opuštanja... Šetnja Košutnjakom i uživanje u prirodi, sasvim dovoljno da se ''napune baterije''.


Iako se na mom Instagramu može videti dosta kafa, meni posebne su one sa sestrom jer se one dese jednom godišnje. Ovo je bila jedna od tih :)


Bilo je tu i kadrova kišnog dana i jednog od dražih mesta u gradu...


Još jedan paket naručen sa iHerb-a je stigao u septembru a post o tome šta sam kupila možete videti OVDE. Takođe, tu možete pročitati kako da se prijavite ukoliko želite da osvojite E.L.F. set od četiri senke.


Jesen nam je stigla a ja sam odlučila da je dočekam epizodom serije Sex and the city koja me uvek podseti na početak ovog godišnjeg doba i čuvenom rečenicom Carrie Bradshaw...


Septembar je kod mene u znaku rođendana... Slavljenica je bila moja sestra a kako se poslednjih godina uvek trudi da izbegne svoj rođendan pod izgovorom da je u toku ispitni rok, ne preostaje mi ništa osim da je iznenadim jednim kratkim druženjem. Tako je bilo i ove godine...


Cvetni aranžmani u kutijama su postali veoma popularni a ovo je jedan od kojeg mi ceo stan još uvek miriše na ruže :)


Isprobava sam i neke nove recepte, koji nisu bili previše zanimljivi za oko ali se tražilo parče više :)


Poslednji utorak u mesecu počeo je jednom lepom šetnjom po najdražem gradu...


...a završio se kasnim ručkom u Beogradu.


Moja devojčica mi je pravila društvo tokom gledanja nove serije i trudila se da mi odvlači pažnju :)


L'Oreal me je obradova proizvodima za negu kose. Iako sam već koristila ovu liniju, radujem se isprobavanju nove formule jer je moja kosa staru obožavala. Utiske javljam čim ih bude :)


Nadam se da ste imali divan septembar. Sa novim mesecom kroz Instagram se vidimo za mesec dana. Želim vam da uživate u oktobru punim plućima :)

Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...