Wednesday, November 2, 2016

Oktobar kroz Instagram (2016)


Došli smo do desete rekapitulacije meseca u ovoj godini i ostalo ih je još svega dve... Znam da zvuči kao kliše ali ja zaista ne znam gde je ova godina iščezla. Imam osećaj da sam se još juče izležavala na plaži a u izlozima već viđam novogodišnje dekoracije...

Oktobar mi je započeo na selu, gde je jesen u svom punom sjaju. Nažalost, povod zbog kog sam išla nije bio naročito lep pa tako nisam mogla da uživam onako kako bih volela...


Ipak, stigla sam da se uverim da su rode otišle. Ostaje samo da se nadam da će se vratiti :)


Ako je verovati natpisu na omotu za pribor - Sreća je lizanje kašike. Meni preostaje samo da se složim :)


Sreća je i kupiti novo cveće i kesicu gumenih bombona pa uživati u njima i svim onim sitnicama koje čine dan lepšim.


U oktobru sam uživala u jednom od dražih lokala u gradu, gde se već prelaskom preko praga oseća prava jesenja idila. Priznajem da mi je tokom leta falila ova atmosfera i miris kafanfilića i kuvanog vina.


Svakog meseca sa nestrpljenjem iščekujem izlazak novog broja Sensa magazina a onda sam u stanju da ga satima čitam uz kafu... Tako je bilo i u oktobru :)


Početak jeseni za mene nije onda kada ona kalendarski počinje, već onda kad stavim u funkciju gumene čizme :)


U oktobru je bilo i nekih lepih druženja...


Muzej savremene umetnosti Vojvodine, šetnja sa drugaricom iz studentskih dana i sunčano popodne, bili su sasvim dovoljni za jedan divan dan...


Posetila sam i izložbu Dejmijana Hersta a nakon iste, trebalo je uz kafu sumirati utiske :)


Burra, jedan od meni dražih domaćih brendova, u svojoj ponudi ima novu kremu, namenjenu koži vrata, dekoltea i grudi. Mene su u oktobru obradovali paketom i prilikom da je probam.


Veliki deo oktobra provela sam u Beogradu. Šetala sam na sve strane ali kao i svakom ''turisti'', fasada Moskve uvek mi ukrade pogled...


Pravila sam i posebne srce keksiće i moram priznati da je izgledalo mnogo lakše dok sam gledala tutorijal, nego što zaista jeste. Ipak najbitnije je da su nestali velikom brzinom :)


Bilo je i dana za pet minuta mira, uz šolju trenutno omiljenog čaja, pred početak haotičnog dana...


Nakon što sam propustila voz za Novi Sad, Marija sa bloga Head in the Clouds me je odvela na najlepšu kafu koju sam pila. Iako neplanirano, bio je to divan nastavak već dovoljno lepe večeri.


Kada kažem ''nastavak već dovoljno lepe večeri'' mislim da divno organizovano druženje o kom nešto više možete pročitati u OVOM postu :)


Lepo je ići svuda ali je najlepše šetati ulicama svog grada i svaki put se iznova diviti dobro poznatim fasadama...


Zemunska pijaca je bila još jedna lokacija koju sam tokom oktobra često posećivala. Nakon kupovine potrebnih namirnica i svežeg cveća, bilo je lepo uživati u kafi i oktobarskom suncu...


Pekla sam i keksiće o kojima sam vam pisala u OVOM postu...


Vikend je kod mene često rezervisam za manikir i sva ostala sitna ženska zadovoljstva. Tako je bilo i ovog, poslednjeg vikenda u oktobru...


A nedelja je bila za veliku šolju tople čokolade :)


Kraj oktobra obeležili su vampirski momenti :)


Pritom ne mislim samo na bombone :)


Novembar je već počeo i to sa divnim sunčanim danima. Želim vam da ga iskoristite najlepše što možete <3

Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


4 comments:

  1. Prava topla i mirisljava jesen :-)
    Drago da si cesto u Bgg, samo mi reci gde moze da se popije
    ona najlepsa kafa?
    Uzivaj u novembru <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kafa je iz Drop Caffe-a, A blok :)
      Hvala Jelena, takodje <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...