Friday, December 2, 2016

Novembar kroz Instagram (2016)


Postove posvećene rekapitulaciji meseca kroz Instagram fotografije pišem jako dugo. Bilo je dužih i kraćih, raznolikih i monotonih, objavljenih na vreme ili sa zakašnjenjem. Bilo ih je, jednom rečju, svakakvih. Ono što je bilo zajedničko za sve, nijednom nisam pomislila da neki mesec preskočim. Nisam pomislila, jer ove postove pišem za svoju dušu, kao svoj mali online dnevnik koji me često podseti na momente koje bih verovatno odavno zaboravila. 
Statistika me nikada nije zanimala pa tako ni činjenica da je ovo kategorija najmanje čitanih postova. Uživam dok ih pišem i baš to je presudilo da objavim i ovaj novembarski, iako sam se po prvi put zapitala da li da ga preskočim. Razlog je bio sasvim očigledan - minimalna aktivnost usled mnoštva obaveza. Taman kada sam odlučila da će ovaj mesec biti preskočen, setila sam se zašto pišem ove postove i u poslednjem momentu promenila odluku. 

Sada, nakon kukanja i predugačkog uvoda koji je verovatno samo meni bitan, red je i da počnem sa onim što je zapravo tema ovog posta. A postoji li bolji način da se započne mesec od novog nesesera i slatkiša? Mislim da ne :)


Bilo je i kadrova iz jedne divne šetnje...


Šminka je tokom novembra bila minimalna ali nije mogla da prođe bez novog Physician's Formula bronzera koji obožam. Da ne bude zabune, obožavam i sve ostalo sa fotografije, osim bombona sa ukusom limuna, njih vešto izbegavam :)


Dane koji su bili rezervisani za trčanje sa jednog kraja grada na drugi, mogla je da popravi samo šolja kafe. Još ako se dogodi da poruka na njoj bude takva da izmami osmeh, onda se i obaveze lakše rešavaju...


Televiziju ne gledam, dnevne novine ne čitam i sve sa ciljem da ne dođem u dodir sa politikom i drugim ''važnim'' vestima za koje smatram da prosečnog čoveka mogu samo mentalno da otruju. Ipak, tokom novembra bilo je nemoguće i pored svih ''mera opreza'' zaobići priču o Trampu i Hilari. Političari me ne zanimaju, ni naši a kamoli tuđi, mada uz avokado-tost cela priča lakše ''sedne'' na želudac :)


Zaful me je još jednom oduševio porudžbinom koja mi je stigla a ukoliko ste propustili post posvećen ovom mantilu, možete ga pogledati OVDE.


Novembar nas je počastio sa nekoliko dana pravog proleća. Sunčevi zraci, kafa i pogled na moju sobnu baštu i iščekivanje da i ostatak iznikne... Sasvim dovoljno za lep početak dana :)


Nije važno koje je godišnje doba, bašta najlepše poslastičarnice u gradu je uvek lepa...


Praznično raspoloženje me je zahvatilo krajem novembra i to baš zbog ovih čaša :)


Temišvar je grad koji sam posetila nekoliko puta i uvek mu se rado vraćam. Topao novembarski dan bio je kao stvoren za još jednu šetnju dragim ulicama...


Iako sam otišla samo da bih se prošetala, pronašla sam svašta zanimljivo a jedan deo se našao i na fotografiji ispod...


Zbog arhitekture, mnogi porede Temišvar i Beč ali baš zbog ove zgrade ja uvek imam osećaj da sam u Barseloni :)


Knjige ne kupujem zbog lepih korica ali je malo falilo da ovu kupim baš zbog toga. Odustala sam jer sam verovala da se zaista radi o lepoj ilustraciji i ni o čemu više. Taman kada sam se pomirila sa tim da je neću imati, dobila sam je na poklon. I priznajem, prevarila sam se, knjiga je predivna i iznutra :)


Kraj novembra sam zasladila šetnjom do Bombondžije. Par minuta neodlučnog razgledanja dovelo je do toga da izađem sa punom kesom najlepšeg ratluka, u kojem i trenutno uživam dok kuckam ove redove :)


To bi bilo sve od mog novembra. Nije bilo mnogo toga zanimljivog ali sam neopisivo zahvalna na onim lepim trenucima u kojima sam potpuno uživala :)

Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram

Želim vam lep decembar i da zaokružite ovu godinu na najlepši mogući način <3


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

14 comments:

  1. Obozavam ove insta post-ove 😍😍
    Nadam se da ce ih biti I dalje 💟

    ReplyDelete
  2. Ovo su tvoji najživotniji a moji najdraži postovi. Uživam u tvom Novom Sadu...pozdrav iz Bgd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je ako je tako <3 Saljem pozdrave na put do Beograda :)

      Delete
  3. Sve i da statistika pokazuje da je najmanje čitan post, ja sam sigurna da je svaka osoba sa uživanjem pročitala od početka do kraja. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statistika se slaze sa tobom i kaze da je cesto najmanje citan ali da oni koji ga citaju - citaju redovno :) Ali ne brine me statistika vec sve manje vremena za Instagram, mada se trudim da to ispravim <3

      Delete
  4. Ja tvone insta postove najvise volim i uzivam u svakoj slici :) Samo tako nastavi :)

    ReplyDelete
  5. Volim ne samo ove nego sve tvoje postove. :) mada to volim je jako mala rec. Nemam instagram ali tvoj redovno posecujem. :) <3

    ReplyDelete
  6. Ne znam za statistiku ali ja najvise volim ove postove jer u njima ima svega pomalo, i suncanih i tmurnih dana, i slatkisa, kafa, i sminke, i lepih mesta, dnevnih detalja i jos svasta (po)nesto..Zato ih i volim.

    Temisvar deluje bas kao lep grad, to se vidi na slikama.
    Nisam bila ali deluje kao bas fin predlog za one koji, poput mene, nisu bili.

    Jovana, i tebi neka decembar bude lep mesec
    i zelim ti da u Decembar kroz Instagram ne znas sta ces pre od lepih desavalja i detalja da stavis :)

    Pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena <3
      Sto se tice Temisvara, zaista ga vredi posetiti, pogotovo jer nam je jako blizu. Ostatak Rumunije takodje, Transilvanija sa svojim dvorcima, Brasov, Sibiju, Bukurest... ne zna se sta je lepse iako to nisu popularne destinacije nasih turista... ali za to vec treba vise vremena :)
      Hvala, mogu samo da obecam da cu se potruditi ;)

      Delete
  7. Ja volim tvoje instapostove i svaki s guštom pročitam/pregledam. Drago mi je što si i ovaj odlučila objaviti. Temišvar izgleda prelijepo! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...