Wednesday, January 4, 2017

Decembar kroz Instagram (2016)


 Oprostili smo se od 2016. godine a ja ću se još jednom osvrnuti na poslednji mesec iste. Decembar je za mene bio lep mesec, pun nekih sitnih zadovoljstava i lepih momenata. Takva mi je bila i cela godina i zahvalna sam na svim lepim stvarima koje su mi se dogodile. Naravno, bilo je tu i teških momenata ali to je život. Godina 2016. je za mene bila važna jer je to godina u kojoj sam intenzivno počela da radim na sebi po pitanju... hm, pa recimo mentalnog zdravlja. Prestala sam da čitam dnevne novine i aplikacije istih izbrisala iz telefona, prestala sam da trošim energiju na ljude koji to ne zaslužuju, radila na menjanju navika koje me ne čine srećnom... Mnogo sam se trudila a rezultate sam počela da primećujem sredinom godine. Sada mogu da budem srećna jer vidim napredak, i da u 2017. godinu zakoračim sa željom da nastavim istim tempom.

Decembar je počeo uz najleši kalendar koji sam pronašla. Ukoliko i vi želite isti, link za besplatno preuzimanje sam podelila u postu sa predlozima poklona - OVDE.


Niko od meni dragih ljudi ne voli da se fotografiše i odavno sam odustala od toga da ih nagovaram :) Ipak, desi se da ih uhvatim nespremne i ''na kvarno'' dobijem zajedničku fotografiju :)


Najdraži stihovi su u decembru konačno dobili svoj ram i iselili se iz mraka fioke...


Iulius Mall me svaki put oduševi dekoracijom enterijera pa je tako bilo i ovaj put...


Kada se približi vreme praznika, uvek aktiviram svoj najdraži praznični lak za nokte. Nažalost, na fotografijama se ne vidi ni najmanji deo njegove lepote...


Šetnja sa drugaricom završila je u lokalu sa najviše lampica u gradu :) Poznavajući sebe, to me nije iznenadilo :)


Moja mala pomoćnica je vredno pomagala u pravljenju keksića <3


Najdraži grad je pod svetlima šarenih lampica još draži... Šetnje zimskim večerima, uz šarenilo dekoracija i prazničnu atmosferu koja se oseti u vazduhu, moja su infuzija pozitivne energije...


Prehlada me u decembru nije zaobišla a posebno sam se radovala spremanju za izlazak iz kuće nakon nekoliko dana pidžame i spavanja...


Krajem decembra sam kupila prvu novogodišnju dekoraciju ove godine... Lampice i minijaturna jelka bili su dovoljni dok ne stigne ona prava :)


Poslastičarnica Virag je uvek prva stanica prilikom posete Segedinu, tako je bilo i ovog puta...


Iskreno, ne sećam se da mi je u životu bilo hladno kao ovog decembarskog vikenda u Segedinu ali nisam želela da propustim šetnju i uživanje u prazničnim dekoracijama...


Nakon šetnje, večera uz čašu vina pored vatre je bila jedina prihvatljiva opcija :)


Nakon vina pored vatre, bila sam spremna za nastavak šetnje...


Advent u Segedinu bio je rezervisan za kuvano vino i čuveni langoš. Nažalost, zbog vetra koji je činio da hladnoća bude nepodnošljiva, uživanje je kratko trajalo...


Iako sam izbegavala da vadim ruke iz džepova, ipak sam uspela da zabeležim delić atmosfere...


Kad već nisam bila u Beču, uživala sam u Wiener melange kafi u Novom Sadu...


Bilo je tu i prepoznatljivih kadrova nekih sitnica koje mi čine dan lepšim... 


Najlepše lampice koje sam videla i u koje sam se istog momenta zaljubila su ove zavejane kućice...


Kraj decembra je obeležilo jedno divno porodično slavlje... 


Pokušala sam da se opravdam kod Deda Mraza :) Sa ove vremenske distance mogu samo da kažem da je bilo uspešno :)


Gumene bombone su moje grešno zadovoljstvo, najveće na svetu :) Zbog toga sam se posebno radovala kad sam naišla na ove Haribo sa Sneškom :)


Adventkalendare mnogo volim i svake godine kupim čokoladni jer kod nas druge nisam nalazila. Zbog toga me je mnogo obradovao poklon koji mi je stigao iz Sephore. Radi se o Benefit kalendaru sa dvanaest najprodavanijih proizvoda (travel size). Pored toga što je kalendar presladak, svaki put kada se otvori, on peva ^_^


Odavno sam želela da napravim kućicu od medenjaka i ove godine sam odlučila da to i uradim. Dva dana sam crtala, merila i sekla šablon ali kada je došlo vreme za pravljenje - sve je krenulo nizbrdo. Ipak, što je duže gledam, sve više mi se dopada iako sam bila razočarana jer nije ni blizu onome što sam zamislila :)


Pakovanje poklona me uvek čini srećnom. Iako kod nas nema ni mali deo detalja za pakovanje poklona kao u razvijenijim zemljama, uvek se trudim da pronađen nešto novo, kao što je ove godine bio slučaj sa ružama od papira, za koje sam prosledila link na stranici, ukoliko nekog zanima kako se prave.


Poslednje minute 2016. iskoristila sam da joj se zahvalim za sve one lepe i manje lepe trenutke jer je svaki od njih imao razlog zašto se dogodio. 


Vama u 2017. godini želim isto što i samoj sebi a to je dobro zdravlje jer za sve ostalo ćemo onda lako <3

Ukoliko želite, možete me pratiti na @jovanininstagram


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

8 comments:

  1. Jaoj slike su ti divne, divim ti se. Fenomenalne su, čime ih slikaš? Mnogo mi se dopada post, kreativna ideja.♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sofija, u nekom od ranijih postova sam ti odgovorila, zao mi je ako nisam na vreme pa nisi videla :( Slikam najcesce telefonom :)

      Delete
  2. Divne slike, predivan naš NS :).

    ReplyDelete
  3. Odlican post! Prelijepo pises postove, slike su stvarno savrsene. Btw imas sjajan blog.

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Draga Jovana, šta reći... Još jedan divan post sa još divnijim slikama. Sestra i ti baš ličite i obe odajete utisak damica sa stilom i manirima. :) Ako se sećaš, jednom prilikom sam te pitala da li bi mogla da mi preporučiš neku kozmetičarku koja ume lepo da oblikuje obrve, a ti si mi odgovorila da i sama imaš problem da pronađeš neku pouzdanu. E pa, ja sam je našla :D, pa rekoh da javim. U pitanju je gospođa Evelin iz salona Šmicika u ul. Miše Dimitrijevića, a radi koncem. (Nije reklama, ne moraš ni da objaviš komentar. :))
    Veliki pozdrav od Katarine!
    P.S. Ako te ikada sretnem u Novom Sadu, mogu li da budem toliko slobodna da te pozdravim? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Katarina, veruj mi da sam pre mesec dana pomislila na tebe (dok sam bila u haosu sa obrvama) i pitala se da li si pronasla nekog pouzdanog :) Hvala sto si mi javila, sigurno cu otici. A ako me sretnes, slobodno se javi, bice mi zadovoljstvo <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...