Friday, December 16, 2016

iHerb kupovina i prvi utisci + Poklon! (XV)



Godina se bliži kraju a ja nisam odolela još jednoj, poslednjoj u ovoj godini, iHerb kupovini. Popusti koji su počeli krajem novembra, i koji još uvek traju, glavni su krivac za ovu kupovinu. Iako sam većinu proizvoda iz ovog posta kupila kao poklon dragim osobama za predstojeće praznike, odlučila sam da bar neke prve utiske podelim sa vama, ali i iskoristim priliku da i nekoga od vas obradujem jednim malim znakom pažnje.

McCann's - Ovsena kaša

Iako je kozmetika ono što najčešće kupujem na iHerb-u, dogodi se da primetim i nešto zanimljivo od hrane. Tako je bilo i sa ovom ovsenom kašom, koja me je sa popustom koštala oko 3$, što smatram da je veoma povoljno za deset kesica. Kutija sadrži kesice sa različitim ukusima a ja sam probala samo sa jabukama i cimetom i oduševljena sam ukusom.

Na sajtu pogledajte OVDE.


Etude House - Olovka za obrve

Nije tajna da se poslednjih meseci ne odvajam od Benefit olovke za obrve koju obožavam. Ono što kod nje baš i ne volim je cena pa sam odlučila da probam ovu i vidim da li može biti jeftinija zamena za Benefit olovku. Nažalost, Benefit olovka je mnogo bolja ali svakako ću iskoristiti i ovu jer mi se boja mnogo dopada. Prvi utisak mi je da je dosta tvrda ali se sa njom jako lepo mogu docrtati obrve, gotovo dlaku po dlaku.

Na sajtu je možete pogledati OVDE.


Physicians Formula - Shimmer Strips

Physicians Formula proizvodi me još nisu razočarali pa sam odlučila da kupim ovu 4 u 1 paletu kao novogodišnji poklon. S obzirom na to da nije za mene, nisam želela da je otvaram kako bih fotografisala ali pakovanje je jako lepo a u sebi sadrži i veliko ogledalo i aplikator. Komentari su veoma pozitivni i nadam se da će biti zaista toliko dobra.

Na sajtu je možete pogledati OVDE.


Yes to... - Gel za čišćenje lica

Mnogo sam se obradovala kada sam videla da su Yes to... proizvodi stigli na iHerb. Za početak sam odlučila da probam gel za čišćenje lica od krastavaca i prilično sam zadovoljna, za ovih nekoliko dana koliko ga koristim. Nije ništa spektakularno ali lepo čisti lice i ne isušuje mi kožu, što je meni sasvim dovoljno.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Twinings - Christmas Tea

Praznici nam se bliže i mislim da je ovo pravo vreme za ovaj čaj. Ipak, malo sam se razočarala kada sam videla oznaku ''artificially flavoured'' što označava da su arome veštačke. Moja je greška jer nisam čitala iako je lepo naznačeno, ja sam očekivala crni čaj sa raznim začinima. I pored toga, čaj je veoma ukusan.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Mane 'n Tail - Herbal Gro Leave-In tretman

Još jedan brend čije proizvode mnogo volim i proizvod koji nije namenjen meni pa ga nisam probala. Već sam spominjala prskalicu iz iste linije i to koliko je volim te smatram da ni ovaj tretman ne može biti loš. Planiram da ga u nekoj od narednih kupovina naručim i sebi pa javljam utiske :)

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


now solutions - Glina u prahu

Maske za lice sa glinom su sve popularnije pa sam odlučila da probam čistu glinu. Prednost kupovine čiste gline je u tome što se može koristiti za sve tipove kože, samo se u zavisnosti od tipa kože meša sa vodom ili drugim dodacima. Glinu sam koristila tri puta od kako mi je paket stigao i zaista sam prezadovoljna. Lice bude tonirano i dobije zdrav sjaj a pore budu očišćene. Ukoliko se odlučite da probate glinu, nanesite je prvo na mali deo kože jer se može desiti da izazove alergijsku reakciju.

Na sajtu je možete pogledati OVDE.


Harney & Sons - Čaj od breskve

Možda se sećate da sam u nekoj od ranijih kupovina spominjala čaj ovog brenda. Čaj me je oduševio pa sam odlučila da kupim još jedan za poklon. Pored toga što su čajevi ovog brenda kvalitetni, pakovanje je prelepo i praktično kao poklon za nekog ko voli dobar čaj.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Nutiva - Kokosovo ulje

Kada je reč o kokosovom ulju, mislim da je svaki komentar suvišan. Volim ga u svim oblicima i za svaku primenu. Ulje sa fotografije je prvenstveno namenjeno kuvanju te sam ga zbog toga i kupila. Nema miris pa se može koristiti za slatka i slana jela.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE


Badger Balm - Balzam za ruke

Trenutno se na iHerbu mogu pronaći standardni proizvodi ali u prazničnim pakovanjima. Jedan od njih je i ovaj balzam, veoma hvaljen. Kupila sam ga za poklon pa nisam želela da ga otvaram ali i sama kutija je jako lepa, metalna.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


EcoTools - SPA čarape

Listajući stranice iHerb-a u potrazi za još nekim zanimljivim poklonom, naišla sam na ove spa čarape od organskog pamuka. Odlične su ukoliko želite da tokom noći držite masku za stopala ili deblji sloj kreme. Nisam ih probala jer sam ih kupila kao poklon ali materijal deluje prijatno a dezen je takođe lep.

Na sajtu ih možete pogledati OVDE.


eos - Strawberry sorbet

Iako se eos blzami za usne sada mogu kupiti i kod nas, odlučila sam da svoj ipak naručim sa iHerb-a. Čak i da se ovi balzami nisu pojavili na iHerb-u, verovatno ih opet ne bih kupila kod nas. Razlog tome je neka čudna vrsta ''bunta'' koja se probudi u meni kada vidim koliko kod nas koštaju proizvodi koji su u inostranstvu mnogo jeftiniji. Ne želim da ulazim u priču o troškovima uvoza i sl. ali smatram da su pojedini brendovi kod nas precenjeni. Konkretno, balzam sa fotografije sam platila oko 300 RSD dok je kod nas više nego duplo skuplji.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Real Techniques - Sculpting Set

Ukoliko pratite moj blog, verovatno znate da sam sebi već kupila ovaj set i da ga konstantno koristim. Iako sam ovaj kupila kao poklon, zbog toga što isti koristim već dugo, slobodno mogu napisati da mi se višestruko isplatio. Svaku četku podjednako koristim, gotovo svakodnevno i jako sam zadovoljna. Moje četke imaju oko godinu dana i odlično se drže. Osim što su se slova sa drški na nekim mestima izlizala i crni deo drške pomalo izbledeo, sve dlačice su na broju i nemam nijednu zamerku. 

Na sajtu ih možete pogledati OVDE.


*** Poklon ***

Prošli put vam se dopalo šta sam vam spremila pa sam odlučila da vam ovog puta odaberem nešto slično. Ovog puta možete osvojiti:

- Nestle kakao
- Blistex balzam za usne
- Nivea kremu
- Rimmel karmin
- Moomin lonče

Kako biste učestvovali, potrebno je da ispod fotografije sa poklonom (identična fotografiji ispod)  na Facebook stranici Jovanin  Kutak - Blog ostavite komentar. Igramo se do 25. decembra, nakon čega ću putem Random.org aplikacije izvući dobitnika. Potrebno je da imate adresu slanja na teritoriji Srbije. Molim vas da ne ostavljate duple komentare jer ćete u tom slučaju biti diskvalifikovani. 

Srećno! :)

Ukoliko prvi put kupujete sa iHerb-a, unošenjem koda ZGL944 ostvarujete 10% popusta. Svaka naredna kupovina biće vam snižena u vrednosti od 10% prethodne kupovine.
Ako ste već kupovali, podelite svoje favorite sa mnom :) 




 Do narednog posta,

xoxo

Jovana

28 comments:

  1. Čekam Butter Bronzer da stigne, za početak :D Iskoristila sam kod :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ces biti odusevljena :) Moja drugarica je vec drugi narucila :D

      Delete
  2. Mnogo bih volela da imam bar jednu cetkicu real tehniques. Super post.

    ReplyDelete
  3. Bas super post,svaka cast,a o vecini ovih proizvoda nisam nista znala.

    ReplyDelete
  4. Divno darivanje! I pun pogodak za kupovinu! :)

    ReplyDelete
  5. Cekam paket sa RT cetkicama da dopunim kolekciju.... vidim da je stigao u Srbiju! Uopste nisam provalila da imaju Eos i Say yes to... Mane n Tail obozavam kao Badger. Prosle zime sam kupila sleep balm koji je bio u istom preslatkom pakovanju u obliku ujrasa za jelku :)

    ReplyDelete
  6. Zdravo Jovana, zanima me da li je paket bio preko 50$ pa onda umanjen za 10% i da li si platila onih 20% pdv-a na to? Razmišljam da naručim neke suplemente koji bi me izašli sa popustom manje od 50 ali se bojim da carina možda ne bi računala taj popust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uvek pazim da ne bude preko 50$ i onda ne platim ni carinu ni pdv ako narucim preko dhl-a. Meni je za ovaj paket pisalo da je iznos oko 58$ ali je iznos sa popustom bio nizi od 50. Bitno je gledati da iznos za placanje bude nizi od 50, nije bitno sto na iherbu pise suma bez popusta.

      Delete
  7. Divan poklon, hvala na prilici.
    Srecno svima.

    ReplyDelete
  8. Bas slatka set rimmel i blistix i dr ☺

    ReplyDelete
  9. Svidja mi se, hvala na prilici :*

    ReplyDelete
  10. Potpuno se slažem sa tobom kada su eos balzami u pitanju, ja sam kao jedva čekala da ih probam i evo sada, kada su nam dostupni, apsolutno nemam želju da ih ubacim u korpu.
    Sinoć sam provela previše vremena na iHerb sajtu i tvom blogu, tako da svakako naručujem nešto, a skoro sve stvari su tvoje preporuke. :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ne razmisljam samo ja tako :) Imam tremu jer je po mojoj preporuci, javi da li si zadovoljna :) <3

      Delete
  11. Uhhhh, kakva kupovina! Kako si prošla za šiping/pdv?
    Inače mi je veoma zanimljivo koliko su Eos balzami bili popularni kod nas, naručivali se preko prijatelja preko, sa raznih sajtova, većina blogerki ih je uzdizala do nebesa a na kraju kad su stigli u drogerije, pali su u zaborav (što i činjenica da su stalno na sniženju pokazuje). Nisam ih još probala, nekako me odbija to veliko pakovanje pa radije uzmem Labello lip butere za koje znam da su provereno dobri (iako su veliki :D). Nisam videla da je Yes to stigao na iHerb, baš se radujem! Inače uvek imaš smislene kupovine, to mi se baš dopada, a vidim da znaš da i odabereš poklone. Glina mi je na spisku za kupovinu, kao i Physicians Formula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Platila sam oko 8$ dostavu i nikakve dodatne troskove nisam imala jer mi je vrednost paketa bila niza od 50$ a narucila sam preko dhl-a. Ja sam inace zadovoljna eos balzamima, dugo ih koristim, ali nisam zadovoljna cenom koja se kod nas plasira :/

      Delete
  12. nazalost iherb je povecao cene shipinga i to baaas jakoo.steta..izgubilu su me kao musteriju...a da sam znala pokupovala bih sve u decembru kada je bio popust 10% na sve :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su jednom vec uradili pa su dobili mnogo kritika i vratili na staro, nadajmo se da ce opet biti tako :) Do tada, preostaje nam standardni shiping koji je samo 3$ skuplji mada nakon dhl-a, meni se ne vraca na standardnu dostavu :(

      Delete
  13. Da li si porucivala sa IHerba skoro nesto? Nije mi jasno, ranije je DHL uvek bio jeftiniji preko 40$ a sada cena ne pada.. Znam da uvek biras brzo slanje, pa da li znas nesto o tome?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vise nema snizenja cene DHL-a ako je paket skuplji od 40$. Sad postoje proizvodi koji snize dostavu, ja znam za curcumin kapsule i RT sundjer za sminkanje...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...