Sunday, January 26, 2014

iHerb (saveti, popust, favoriti, iskustva)

iHerb (Klik) je jedan od mojih omiljenih sajtova za kupovinu preko interneta. Preko ovog sajta volim da kupujem najrazličitije vrste proizvoda kojih nema kod nas u ponudi. 


Kupovina

Za kupovinu preko iHerb-a, potrebna vam je elektronska kartica. Ja najčešće koristim Internet katicu Banke Intesa. Ovu karticu bih svima preporučila jer ćete se tako zaštititi od eventualnih zloupotreba vašeg novca. Zaštitićete se tako što na ovu karticu možete da uplatite ili prebacite tačno onoliko novca koliko vam je potrebno za određenu kupovinu i time izbegnete misteriozan nestanak više novca nego što je potrebno za račun koji ste platili. Sajt iHerb je pouzdan i mislim da nema potrebe da brinete oko bilo koje vrste zloupotrebe ali nije na odmet biti oprezan.

Još jedna prednost ove kartice je u tome što je njeno izdavanje veoma jednostavno i besplatno. Izrada kartice traje desetak dana a potrebno je samo prvi put uplatiti oko 5 eura da bi se kartica aktivirala ali kasnije tih 5 eura možete najnormalnije potrošiti. Svaki naredni put uplaćujete onoliko novca koliko vam je potrebno.

Besplatan proizvod

Prilikom svake kupovine na iHerb-u, imate pravo da izaberete i jedan besplatan proizvod. Klikom na Freebies (slika ispod, narandžasta elipsa), otvoriće vam se strana sa proizvodima od kojih možete izabrati jedan i dodati ga u svoju kopu.
Pored besplatnog proizvoda koji izaberete, uvek ćete dobiti i neku sitnicu koja nije ništa posebno ali je lep gest.




Promotivni proizvodi

Pored besplatnog proizvoda, ako želite, imate pravo da izaberete i jedan proizvod koji ćete dobiti po promotivnoj ceni. Klikom na Trials (slika ispod, crvena elipsa), otvoriće vam se strana sa promotivnim proizvodima i ukoliko ste zainteresovani, jedan proizvod možete dodati u svoju korpu.




Moji omiljeni brendovi na iHerb-u

Neki od mojih najdražih brendova i proizvoda koji se mogu pronaći na iHerbu su:

- Blistex, sa odličnom ponudom balzama za usne


- Out Of Africa


- Physician's Formula, Inc., sa preslatkom šminkom i četkama


- Eco Tools


- Weleda


- Thai Deodorant Stone, sa prirodnim dezodoransima u obliku kristala


- E.L.F., sa odličnom i veoma pristupačnom dekorativom


- Real Techniques, četke koje obožavam


- Badger, sa preslatkim balzamima za usne i raznim drugim proizvodima


- Thayers, sa odličnim tonicima


- Nestle


- Celestial Seasonings, sa preukusnim čajevima



- Pukka Herbs, sa divnim organskim čajevima


Dostava

Kada ste završili sa svojom kupovinom, imaćete opciju da izaberete jednu od tri ponuđene vrste dostave.


Ja se svaki put opredelim za dostavu od 4$, koja je najjeftinija ali kod koje ne postoji opcija praćenja paketa i refundacije. Do sada nisam imala nikakvih problema i paket mi je uvek stizao u predviđenom roku, koji je oko 14 dana za Srbiju.

Popust

Prilikom PRVE kupovine, ispod konačne sume računa, imaćete opciju za upisivanje koda za popust. Unošenjem koda, vaš račun će se automatski umanjiti za 10$ ako ste potrošili 40$ ili više i za 5$ ako ste potrošili manje od 40$
Ako ne znate ničiji kod, možete uneti moj koji je ZGL944. Nakon uspešne prve kupovine, dobićete i sami svoj kod koji možete dati prijateljima a vi ćete biti nagrađeni od strane sajta.


Nadam se da sam uspela da bar nekome pomognem oko nekih nedoumica sa iHerb-om. Ako imate bilo kakva dodatna pitanja, slobodno pišite i rado ću vam odgovoriti.
Takođe, ako već koristite i volite neki proizvod sa iHerb-a, volela bih da mi ga preporučite :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

139 comments:

  1. Jako koristan post,hvala sto si podelila kod sa nama :))

    ReplyDelete
  2. Super post, u pravo vreme za mene, tek sam uzela karticu i ne znas gde i kako sa njom :) Sigurna sam da cu uskoro probati i nesto od ovih tvojih preporuka, mame me Nestle mixovi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Meni je Nestle stigao pre par dana i napravio je pravu pometnju u kuci :)

      Delete
  3. Jako koristan post! Sta je sa carinom, jel se ona placa ili? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Dajana, ne znam sta bih ti odgovorila jer ni sama ne mogu da shvatim kako funkcionise sve to sa carinom u nasoj zemlji. Koliko se secam, ranije se znalo da paketi cija je vrednost veca od 50 eura idu na carinu a ostali ne. Sad vise nije tako i verovatno funkcionise po sistemu, koliko imas srece... Nekad ga carine a nekad ne... Meni je pre par dana stigao paket u vrednosti oko 11 dolara i platila sam carinu 120 dinara, a za prosli nisam nista platila. Ako ti to nesto znaci, cisto orijentaciono....

      Delete
    2. Pa dobro, promenice se to valjda kad ja budem krenula u online kupovinu(ne skoro), kad jos malo porastem hahah :D
      U svakom slucaju, hvalaa. :))

      Delete
    3. Carina se placa na proizvode iznad 50€ s tim sto ce ti kao osnovu uracunati i shiping pa na sve to ide Pdv. A za proizvode nize od 50€ samo pdv :-) znaci Jovanin paket je vredeo 7$+4$dostava, a ona je platila Pdv 20% na 7$ a to je 1,4$ u dinarima 120 dinara :-) nadam se da je sada jasnije

      Delete
    4. Draga Valentina, hvala na pomoci i objasnjenju :) Tako nekako su i meni objasnili ali mi i dalje nije jasno kako to da nekad ne treba da se plati bas nista a nekad i vise od ocekivanog :/

      Delete
    5. Vrlo je moguce da kada otvore paket proguglaju vrednost paketa pa na tu vrednost racunaju Pdv :-(bas bezobrazno od njih. . . Ako mozes da se setis za koju vrednost porudzbine nisi nista platila postaru a za koju vise od ocekivanog i koliko:-)

      Delete
    6. Mislim da nije to u pitanju jer je uvek tacan (stvaran) iznos pisao na paketu. Ne secam se tacno ali znam da sam narucila tri proizvoda, ne secam se koja ali je vrednost bez dostave bila oko 15 $ i nisam nista platila a jednom mi je stigao balzam za usne koji kosta oko 3$ bez dostave a platila sam oko 300 dinara kad mi ga je postar doneo. Jako komplikuju i mislim da se sa nasom postom i carinom nikad ne zna :)

      Delete
  4. Ja se jos nisam upustila u kupovinu preko ovog sajta ali sve ga po malo gleduckam :D

    ReplyDelete
  5. Koliko vec zelim da narucim real techiniques sa njihovog sajta i nikako to da uradim. Ovi balzami gore sierra bees koje dele za "dz" su mnogo dobri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu, koristim ih i super su :) Sad imaju i neku njihovu kremu, ona mi deluje super :)

      Delete
  6. Odlican post, stalno hocu da narucim sa iherb a nikako da stigne na red, sad cu definitivno da se ubrzam :)

    ReplyDelete
  7. Odičan post, redovno naručujem kod njih, sad si mi skrenula pažnju na neke brandove pa idem u istraživanje :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jasmina, drago mi je ako sam pomogla u potrazi za necim zanimljivim :)

      Delete
  8. Veoma koristan post, svaka cast!
    Jelena

    ReplyDelete
  9. Mislim da je bitno napomenuti kako, iako je site vrlo pouzdan, ne vraćaju novce niti šalju zamjenski paket u slučaju nedolaska paketa, što je svakako moguće. Upravo zato se još uvijek nisam odlučila na kupnju preko iherba jer mi se ne gubi novac. Volim biti osigurana. Ne razumijem zašto ne uvedu plaćanje paypalom,pokupovala bih pola sajta u tom slučaju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Mell, ja sam napisala da ne vracaju ako se paket izgubi prilikom odabira jeftinije dostave, ali nisam znala da svakako ne vracaju... Do sada sam dosta puta narucivala i nisam imala problema, mada, nikad
      ne narucujem za neke bas velike iznose pa se i ne potresam mnogo da li ce stici ili ne :) Ni meni nije jasno zasto ne uvedu... :/

      Delete
    2. Ako platite skuplju dostavu mozete u svakom trenutku znati gde vam je paket, i ako ne stigne zna se od koga da potrazujete.

      Delete
  10. Odličan post, iste brendove i ja pazarim na Iherbu. Od mene preporuka i za Nordic Naturals, imaju čistu Omegu, jednu od najčistijih na tržištu a cena je super povoljna za taj kvalitet.
    Ja sam naručila jednom da mi pošalju DHL jer je narudžbina bila veća i hitna, paket je stigao za 3 radna dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za preporuku, imacu u vidu ako mi zatreba <3

      Delete
  11. Ako moze jedan post u kome pises o svemu sto si narucila od njih + utisci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Anchy, vec sam pisala o RT cetkama a uskoro planiram post o jos nekim proizvodima :) Hvala na predlogu <3

      Delete
  12. Ja sam jednom dosad naručila i namjeravam uskoro opet, tako da će mi dobro doći ovaj post.. Ja bih na listu dodala i now foods, oni su mi super...

    ReplyDelete
  13. Ovo je odlicna vest :)))
    ali mene zanima, kada ti dodje posiljka na kucnu adresu, da li placas i tu nesto? znas carinai to....koliko to kosta ako se placa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Marija, kao sto sam vec napisala u jednom komentaru, nazalost, mislim da nema pravila... Nekad carine a nekad ne... Ja sam poslednji put platila oko 120 din za paket vrednosti oko 11 dolara

      Delete
  14. Da li si mozda nekada birala onu skuplju postarinu (DHL)? Da li su naplacivali nesto preko posto vidim da na sajtu pise: 'February 2012 - Please note: We are told that if order value is over $30.00, UPS or DHL may charge you an additional $100.00 fee to clear your order from customs. We have not verified this information as of now.' , pa ne bih da mi stigne neki ogroman iznos :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikada pa ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim ali sam cula od mnogih da je opcija DHL dostave mnogo bolja i da nisu imali nikakvih problema. Cula sam i da pakete narucene DHL-om, nasi ne otvaraju i ne carine. Ja uvek uzmem dostavu od 4$ jer mi paket obicno nije skuplji od 20$ pa mi je uvek bilo glupo da placam dostavu skoro kao paket :)

      Delete
    2. Poštovanje Jovana,
      evo me sa najsvežijim vestima i ličnim iskustvom sa iHerb-a. Naručila sam od njih suplement koji je koštao oko 30-ak dolara. Od tada je prošlo 4 meseca. Ni proizvoda ni novca natrag. U međuvremenu sam naručila proizvode u vrednosti od 80 dolara preko DHL brze pošte (sigurnija opcija). Naravno, proizvodi su stigli već nakon 5 dana, ali DHL Srbije mi je naplatio 3990 plus pdv, što mu doše negde oko 4000 dinara i plus carinu i pdv na carinu, dakle 50% od ukupne vrednosti proizvoda, Sve u svemu, proizvodi su me na kraju koštali duplo više od cene po kojoj sam ih naručila, negde oko 160 dolara. Na stranu to iskustvo, evo i odgovora od iHerb-a, o proizvodu koji ne stiže na moju adresu već 4 meseca. Verujem da će moja zapažanja pomoći mnogima koji se dvoume oko kupovine. ''Dear Customer,

      Thank you for notifying us that your order was not received. Since your package offers no tracking, we cannot provide you a specific explanation why it was not delivered. However, the most common explanation why the package is not being delivered is due to customs.

      Most likely, your country's customs office will not release the package. They consider this package to contain restricted products or the local customs fee for entry has not been paid. As a result, the package may have been turned back to iHerb.com.

      Unfortunately we are unable to refund you for an order that is not delivered unless it is sent back to iHerb.com.

      As it states on our website when you select the shipping method, refunds are not available when choosing DHL Global Mail as your shipping method and the order is lost.

      We appreciate your business and apologize for any inconvenience that this has caused.

      Thank You,

      Have a great day!
      Toni
      Iherb CSR''
      Dakle, dragi moji, budite oprezni i dobro razmislite prilikom naručivanja, bez obzira da li se radi o više ili manje sigurnim opcijama, jer su mene preskupo koštale i jedna i druga. Srdačan pozdrav

      Delete
    3. Bas mi je zao sto to cujem. Ja do sada nisam imala nikakvih problema niti ih je neko od onih koje poznajem imao. Uvek uzmem opciju dostave od 4$ i paket mi stigne za dve nedelje, samo pazim da iznos ne premasi vrednost za carinjenje. Cak imam i prijateljicu koja redovno uzima suplemente koji su joj potrebni za lecenje i sama kaze da to sto kupi preko iHerba ne bi mogla ni da zamisli da kupi kod nas.

      Delete
  15. Pozdrav draga Jovana,
    ja sam još 8. aprila ove godine naručila proizvod sa IHERB-a, ali evo, sada je već 2. maj a od proizvoda ni traga ni glasa. Birala sam opciju dostave od 4$. Često sam tu opciju birala i na Amazonu ili ebay-u, ali proizvod je uvek stizao na vreme. Kada sam ih pitala da li su upućeni u to zašto proizvod toliko kasni, odgovorili su mi da po njihovim dosadašnjim iskustvima paketi u Srbiju pristižu tek za 8 do 10 nedelja. Ne znam da li si ikada imala sličnih iskustava sa njima?
    Srdačan pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni obicno stigne za dve, tri nedelje sa dosravom od 4$. Moguce da sad duze treba zbog mnogo neradnih dana u proteklih mesec dana. Sacekaj jos malo, sigurno ce stici ubrzo :)

      Delete
  16. Ovo kao da si pisala za mene :D
    Vidim da devojke poručuju sa svih strana,a za mene je sve to špansko selo,tako da mi je ovaj post super!
    Sve si lepo objasnila.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  17. Hej, juce trebao da mi stigne paket, bar po njihovoj proceni, izabrala sam shippin go d 4$, jel ti uvek stizalo tacno u dan?:/

    ReplyDelete
  18. Ma kakvi u dan, toga nema tj retko za RS. Računaj mesec dana okvirno od dana isporuke. Pozz

    ReplyDelete
  19. Poštovani, imam pitanje koliko je pouzdana kupovina preko iherba u smislu koliko su pouzdani i sigurni suplementi za konzumaciju? Da li su provjereni i da li imaju štetno dejstvo na zdravlje? Ko to provjerava?
    Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  20. Koliko je siguran iHerb za kupovinu suplemenata, u smislu da li su to provjereni suplementi? da li mogu imati štetno dejstvo na zdravlje? ko to provjerava, šta nam stiže u paketu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. iHerb je sajt koji prodaje kozmetiku, hranu i suplemente razlicitih proizodjaca, koji se nalaze i u redovnoj prodaji u Americi, po apotekama i sl. U Americi su zakoni mnogo stoziji i narano da se ne prodaju proizvodi koji nisu prosli kontrolu.

      Delete
    2. Hvala Vam draga Jovana. Sad ste me smirili. Koristim neke suplemente s njihovog sajta, a zabrinula me neki dan vijest na TV koliko je rizično piti suplemente kupljene preko interneta. Pratiću Vaš rad. Molila bih Vas usput za savjet za kreme za lice, kojeg proizvođača izabrati pri kupovini krema na iHerbu?

      Delete
    3. Salzem se da je rizicno piti suplemente kupljene preko interneta jer se dana sve i svasta prodaje. Ipka, iHerb je sajt koji prodaje suplemente koji se mogu kupiti i u slobodnoj prodaji sirom Amerike, a pored toga imaju dugu radiciju i sigurna sam da se ne bi igrali sa takvim stvarima. Postoji jako mnogo krema ali su Madre Labs jedne od pristupacnijih a veoma hvaljenih :) Mada to sve zavisi sta kome odgovara, da li se tezi ka organskim sastojcima ili ne, tip koze i slicno.

      Delete
  21. Cao Jovana.

    U nedelju sam pokusao da narucim izvesne suplemente sa iHerba. Ali sam daobio odgovor sa sajta da nece da prihvati transakciju sa moje kartice. Proverio sam da li je sve u redu da karticom, otisao do banke da se raspitam da li nije problem do kartice. Rekli su mi neke situacije zbog kojih ne bih mogao da izvrsim transakciju ali ni u jednu od tih nije moja. Takodje imam dovoljno sretstavana racunu. Kasnije sam probao i sa paypal naloga ali takodje kaze mi da je status transakcije Pending. Zanima me da li si ti imala slicnih iskustava sa iHerbom i koliko cekas da se potvrdi kupovina? I da jos da naglasin da mi idalje svi proizvodi stoje u korpi. Ovo mi je prva kupovina pa i ne znam bas u sta se upustam.

    Hvala ti unapred. Marko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragi Marko, zaista ne znam u cemu je problem. Ja sam narucivala direktno preko kartice i preko paypal-a i svaki put mi transakcija bude realizovana iste sekunde. Znam da su ovih dana menjali sajt (i jos uvek ga menjaju) pa mi se desavalo da ne mogu da udjem na svoj nalog ali nakon par minuta kad pokusam ponovo sve bude ok, moguce da je zbog toga, drugo objasnjenje nazalost nemam :/ Ako ne uspes to da resis i ako zelis, javi mi se na mail ako zelis da ti ja narucim, nije mi problem.

      Delete
  22. Hvala ti. Jos me zanima, vidim da si pominjala dostavu od 4 dolara, ali sada te dostave nema, vec postoji besplatna dostava. Da li je ta dostava od 4 dolara sada postala besplatna ili je to neka druga stvar? Ja cu probati da promenim karticu pa kao ne uspe javicu ti se na mail.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji jos uvek dostava od 4$ ali je besplatna za pakete iznad 40$. Nema na cemu, ako treba tu sam.

      Delete
    2. I jos jedno glupo pitanje. :D Sto se tice carine kada se placa carina? Kada dobijem paket na kucnu adresu postar mi naplacuje carinu i PDV ili se placa po nekom nalogu? I da li ti se desavalo da ili si cula da su nekom zaplenili na carini nesto sto su narucili preko neta? To su dva glupa pitanja. :D

      Delete
    3. Kazu da glupa pitanja ne postoje :) Nisam nikada imala iskustva sa carinjenjem jer se trudim da mi svaki paket bude do 50 eura jer se onda ne carini, samo se placa pdv (20% od vrednosti paketa) a to platis kada ti postar donese paket ili ako nisi kod kuce onda placas u posti prilikom preuzimanja. Nisam cula da je neko imao problema sa zaplenjivanjem, npr. sve sa iHerba je dozvoljeno za slanje a samim tim nemaju pravo da zaplene.

      Delete
  23. Imam jedan problem i treba mi mala pomoc ako nije problem. Odabrao sam ukupno 2 proizvoda na svoj iherb account i kliknuo da narucim medjutim iherb mi ne prihvata internet karticu. Cena ovih proizvoda je oko 30$ sa popustom i postarinom od 4$. Prebacio sam na internet karticu 25 evra sto je malo vise od 30$. Da li iherb prihvata evre kao valutu placanja? Da li je do toga problem? Moja banka dozvoljava konvertovanje dinara u evre ali ne i u dolare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista ne znam u cemu je problem, moze da bude vise stvari. iHerb prihvata evre pa mislim da to nije problem. Ili je problem do kartice ili nisi prebacio dovoljno novca jer banke racunaju malo visi kurs od redovnog pa je dobro imati bar 1 evro vise.

      Delete
  24. Bila si u pravu! Uplatio sam jos 2 evra na karticu i odmah mi je prihvatio kupovinu. Imao sam samo 0,30 evrocenti na kartici vise od cene paketa a izgleda da mora da ima bar 2-3 evra preko. Bilo mi je bitno da saznam da li sajt prihvata evre kao valutu placanja. Hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da smo ustanovili u cemu je problem :) Nema na cemu.

      Delete
  25. Da pitam:Platis te prozivode sve sa popustom,blabla,prevoz je 4 dolara da dodje od Amerike do Srbije,a onda plus 20% pdv,al me zanima da li naplacuju postarinu tj ono dostavljanje na kucnu adresu ili u postu gde ides da podignes...Ili je to besplatno..?
    Tj zanima me da li je besplatna postarina od ulaska u zemlju do stizanja na tvoj prag,ili se i to placa?

    I glupo pianje,ao neko naruci nesto jeftino i jos doda one sifre ili je na popustu plus popust prvi put,koji je minimum da mu izadje cena,jer po tome moze da dodje i do nule(msm znam da ne moze al ideja je dobra hahahahXD)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne placa se dostava od ulaska u zemlju pa do kuce ili poste. Ja samo postaru platim tih 20% i eventualno nekad bude jos 100 din. trosak otvaranja paketa na carini mada ne uvek...
      Sto se tice drugog pitanja, ako ti je racun npr. 5$ a ti uneses kod za prvu kupovinu, kada se to obracuna onda ti je racun 0, samo placas dostavu.

      Delete
  26. Imam jedno pitanje: Kod prve kupovine bi trebalo da se izabere jedan prizvod koji je poklon od strane iHerba. Ne vidim nigde polje Freebeas. Ako i odaberem proizvod sa linka, cena i dalje stoji kao da treba da platim. Molim Vas da pomognete ako mozete. Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je post iz 2014. i neke stvari vise nisu iste. Ta opcija vise ne postoji, zamenjena je sa "super specials" i "try & save" gde se mogu izabrati dva proizvoda po mnogo nizoj ceni. Nadam se da sam bar malo pomogla :)

      Delete
    2. Ovo je post iz 2014. i neke stvari vise nisu iste. Ta opcija vise ne postoji, zamenjena je sa "super specials" i "try & save" gde se mogu izabrati dva proizvoda po mnogo nizoj ceni. Nadam se da sam bar malo pomogla :)

      Delete
  27. Narucio bih preko iherb-a neka njihove bezglutenske proizvode (brasna, pahuljice, kikiriki puter u prahu i slicne stvari) pa me interesuje da li takvi proizvodi mogu da prodju carinu bez nekih dodatnih komplikacija? Unapred hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, ja sam narucivala sve i svasta, i za sebe i za druge i nikada nije bilo problema. Jedino mozes voditi racuna da paket ne predje vrednost od 50$ ako ne zelis da ti ga carine. I ako uzimas za vrednost od 40$ i vise, savetujem ti dhl dostavu jer je onda mnogo jeftinija (oko 8$) a pakwt stigne za 3 dana bez placanja pdv-a koji uvek nasi obracunaju ako ide preko redovne dostave.

      Delete
    2. Ja bih imao pitanke vezano za DHL. Kako mislite ne obračunavaju pdv ? Ja sam mislio da su oni u dhlu dosta stroziji i po pitanju carine i pdva i plus njihovi troskovi spedicije, koji znaju biti visi od cijene proizvoda. Da li ovo govorite iz iskustva ili ne ? Jer mi cesto narudzbe sa iherba znaju biti i preko 60dolara. Sta bi mi u tom slučaju obračunavali ovi iz dhla? Hvala

      Delete
    3. Govorim iz licnog iskustva. Poslednjih par puta arucujem preko dhl-a i prezadovoljna sam jer mi paker stigne za 3 dana a ne platim bas nista kad mi stigne, samo cenu dostave koju mi obracunaju kad narucujem paket. Dhl ima akcije preko iHerba, ako je roba skuplja od 40$ dobije se popust na dostavu. Tako da gledam da mi cena paketa bude preko 40$ ali ne visa od 50$ da bih dobila popust na dhl a da mi ne carine. Dhl sa popustom se krece od 8-11$ u zavisnosti od tezine paketa (bar sam ja placala u tom rasponu). Znam da su rigorozni ako cena paketa prelazi 50$, tada ga uvek carine ali o tome ne mogu detaljno da govorim jer nisam imala takva iskustva pa ne bih napamet da pricam. Nema na cemu, ako mogu da pomognem - tu sam.

      Delete
    4. Govorim iz licnog iskustva. Poslednjih par puta arucujem preko dhl-a i prezadovoljna sam jer mi paker stigne za 3 dana a ne platim bas nista kad mi stigne, samo cenu dostave koju mi obracunaju kad narucujem paket. Dhl ima akcije preko iHerba, ako je roba skuplja od 40$ dobije se popust na dostavu. Tako da gledam da mi cena paketa bude preko 40$ ali ne visa od 50$ da bih dobila popust na dhl a da mi ne carine. Dhl sa popustom se krece od 8-11$ u zavisnosti od tezine paketa (bar sam ja placala u tom rasponu). Znam da su rigorozni ako cena paketa prelazi 50$, tada ga uvek carine ali o tome ne mogu detaljno da govorim jer nisam imala takva iskustva pa ne bih napamet da pricam. Nema na cemu, ako mogu da pomognem - tu sam.

      Delete
    5. Sjajno, hvala. Da, dodje me samo oko 8 eura dhl. Znam da kada obicnom postom narucujem, na iherb paketu nikada ne bude navedena i cijena postarine. Uvijek je bez. Pa, da li da isto tako ciljam i za dhl ? Npr, proizvodi 45e +8e postarina ? Znam da prelazi sada 50e, ali ako na paketu pise samo 45e,onda nema carine, poreza i spediterskih zavrzlama :D Da li ste obracali paznju na to ? Hvala

      Delete
    6. Meni je poslednji paket bio 48$ plus 12$ dhl jer je bio dosta tezak i nisam imala nikakvih problema. Uvek mi na kutiji pise samo cena robe, dostava ne ulazi u ukupnu sumu za carinjenje.

      Delete
  28. Super. Postarina inace ulazi u sumu za carinjenje po zakonu. Ali posto ne pise na kutiji, to je sreca sa iherbom. Ebay nor uvijek napise proizvod +postarine=total. Hvala za info. Ovo za dhl je odlicno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam za to, zbog toga sam prvi put pazila da mi zajedno sa dostavom ne prelazi 50$ ali sam inda videla da pise samo iznos robe pa sam svaki naredni put kupovala tako da sa dostavom bude preko 50$ i nisam imala nikakvih problema. Poslenji paket mi je stigao prosle nedelje i sve je kao i inace proslo :)

      Delete
  29. Поздрав, први пут бих да наручим преко овог сајта и све сам ишчитала. Хвала за информације које су фантастичне! Једно ми није јасно: хоће ли ми се умањити рачун пошто сам нов купац, и за колико? Негде сам видела да је за 10% али нисам сигурна јер се доста ствари изменило од почетка. Можда треба да укуцам неки код... али одакле ми када први пут купујем? Урадила сам пробно, да ставим у корпу и не видим умањење рачуна. Хвалаааа!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milena, najnovije je da novim kupcima bude umanjen racun za 10% od ukupne cene. Kada stavis proizvode u korpu, kod dela gde biras dostavu, postoji deo gde se ukuca kod za popust. Ako nemas nijedan drugi, mozes ukucati moj ZGL944

      Delete
    2. Draga Milena, najnovije je da novim kupcima bude umanjen racun za 10% od ukupne cene. Kada stavis proizvode u korpu, kod dela gde biras dostavu, postoji deo gde se ukuca kod za popust. Ako nemas nijedan drugi, mozes ukucati moj ZGL944

      Delete
  30. Samo da vam javim da je u dalje za Srbiju najisplativije narucivati dhl expresom. Stigne za 2-3 dana na kucnu adresu i samo je bitno da vam cijena bude visa od 38E, a manja od 50e i proci cete BEZ IKAKVIH TROSKOVA, carine ili pdva. Dakle, gledate cijenu "subtotal" da ne prelazi 50e,a "order total" je totalno nebitno koliko ce biti. Vec 5. narudzba kod mene, oduševljen sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, isto to i ja radim poslednjih nekoliko puta. Za iznos koji bih dala za pdv, dodam jos neki proizvod u korpu i dobijem popust na DHL i eto ga paket za 2 dana :)

      Delete
  31. Na koju foru? Upravo sam napravila porudzbinu za srbiju od 39 eur a DHL mi i dalje stoji 7.5 eur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sanja, DHL ima akciju snizene cene dosave za pakete iznad 40$ (oko 39 eura) i dostava je onda 8$ (7,5 eura). Redovna cena DHL dostave je mnogo visa.

      Delete
    2. Sanja. Pazite da to ne bude dhl global, to je obična spora posta na koju cete platiti pdv. Birate dhl ekspress. To je kurirska sluzba i za dva dana vam je kurir na vratima. Zavisno od tezine paketa, postarina sa dhl expresom je oko 7-12E. Naravno ako narucite za vise od 38e, a obavezno manje od 50e,jer ako predjete 50,bolje da ne znate koliko cete platiti :D 4000dinara + carinu + pdv :D

      Delete
  32. Izgleda da vise nema nekog veceg popusta na dhl kad je racun veci od 38.... Spuste cenu isporuke za 1-2€

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, primetila sam pre par dana i bas se rastuzila :/

      Delete
  33. Uzas, narucujem skoro svake sedmice DHLom i meni ne ide u prilog ovo, upravo im pise u cemu je problem na live chatu. Preporucio bih i vama, mozda nam opet omoguce popust. BUdite dosadni :P

    ReplyDelete
  34. Dobio sam ovu poruku :(

    "Oh. This is a decision made by the management and will probably stay unless there are promos."

    ReplyDelete
  35. IMAMO NADEEEE !!! Ovo mi je novi operater napisao, jer rade velike promjene na sajtu
    "Not a problem!
    I'm really sorry for the inconvenience,
    4:48 pm
    The shipping charges to Serbia is still the same.
    Our options are to wait for this to change, as we are still implementing a lot of changes in the website."

    "Or you can place the order now and I will have the 50% discount manually applied.
    4:49 pm
    You are most welcome."


    Tako da. mozete im se javiti da manuelno ubace popust, a kontam da ce i USKORO biti na sajtu opet. WUHUUUU

    A ovo im pise kada se tek udje na sajt

    "Dear iHerb Customers,
    The world's best value is getting EVEN BETTER in 2017.
    Starting now, you will find significantly lower prices across the majority of our products, better shipping rates to your country--or both!
    Not only will you save on every order, on orders over $40 USD we're confident you will receive the best overall value in the world!
    Earning your loyalty means everything to us. We're working on many more improvements to the iHerb shopping experience, including more payment options, better shipping methods, mobile app enhancements and much more.
    Sincerely,
    The iHerb Family!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragi Darko, hvala za informaciju, ovo je sjajna vest! :)

      Delete
  36. Probajte naruciti sada, obicni shipping je FREE za over 40$. A DHL oko 10$ WUHuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam pokisala ali meni jos uvek stoji stara cena i DHL je oko 20$ :/

      Delete
    2. Sve zavisi sta stavite u korpu. Za neke suplemente koji su laksi, a skuplji mi je obicni shipping cak i free a dhl oko 4E a ukupni iznos je oko 40e. Ne znam ni sam na koji nacin racunaju, ali na njihovoj fejs grupi, BRUKA je nezadovoljnih korisnika i evo citam prije sat vremena da su opet nesto novo promijenili.... Uglavnom totalna zbrka. Ali me veseli barem, Curcumin npr kada ubacim, smanji cijenu DHL-a na 4e haha

      Delete
    3. Probala sam sve moguce opcije, cak i da stavim samo jedan proizvod cija je cena preko 40$ a tezina minimalna u uvek je isto... Nadam se da je samo problem u sajtu i da ce ubrzo biti resen jer mi fali mnogo toga :)

      Delete
  37. Sad sam proverio dhl international delivery za madjarsku i rumuniju je manji od 8€ kao nakeda za srbiju. Cista diskriminacija, te sam im se tako i obratio. Kako je moguce da za susedne zemlje bude duplo jwftiniji dhl. Javite im se i vi mailom , pomenite diskriminaciju, kako ovo izgleda nema veze sa ekonomijom vec sa politikom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam shvatila iz komentara, menjaju sajt i bice opet kao ranije. U svakom slucaju, poslacu im i ja mail jer mislim da ovo zaista nije fer

      Delete
  38. Ja sam presao na vitacost, nemaju dhl express vec obicanshipping koji je fixno 10$, ali su im cene nize za iste suplemente do 30% i dobijete cesto gratis za cenu jednog 2. Bar znate na cemu ste ovi sa herba se prave nevesti kao do azuriranja sajta. Na fb stranici se javilo dosta ljudi iz istocne evrope koji imaju isti problem, prema tome jasno je o cemu se radi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nazalost vitacost nije od pomoci jer nemaju ono sto narucujem sa iHerb-a :/ Vidim da su vec poceli da smanjuju cenu dostave a kao sto je napisao Darko u komentaru iznad, neki proizvodi (kao sto je kurkumin) smanjuju cenu dhl-a na 4$ pa se iskreno nadam da ce se uskoro sve vratiti na staro :)

      Delete
  39. Nije tačno da su na Vitacostu 30% jeftiniji suplementi, samo su na različite proizvode stavljene akcije. Pored toga, ovaj Vitacost u svari promoviše svoje porizvode, koji su ko zna kakvog kvaliteta. Što se tiče iHerba, da su zeznuli stvar sa shippingom, jesu, danas sam gledala komentare na Facebooku, ljudi su žestoko odreagovali, pa verujem da ce i menadžment morati da reaguje. Dalje, može biti da je do DHL-a, a ne do njih, ali je bezobrazluk da ne daju valjano obaveštenje. Da li je neko skoro naručivao preko DHL Express, i za koliko mu je stigla porudžbina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu da kazem nista za Vitacost jer nisam kupovala preko njih a sto se tice iHerb-a, slazem se za novonastale promene mada mislim da su malo ispravili stvari. Moja drugarica je pre par dana kupovala i platila je DHL 9$ za paket od oko 40$ i stigao je za dva dana. Za isti paket joj je ponudjena besplatna dostava (ona standardna). Takodje, cena dostave sad zavisi od proizvoda koji se kupuju pa pojedini proizvodi mogu da snize cenu DHL proizvoda, da bude jeftinija nego sto je bila, kao sto je moja drugarica platila..

      Delete
  40. A kako znati koji su to proizvodi koji umanjuju dhl?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost ne znam ni ja, jedino kombinovati pa isprobati koliko ispadne. Znam da curcumin umanji, pogotovo ako se izme dva ili vise pakovanja :)

      Delete
  41. poslednji paket koji sam narucio mi nije uopste stigao, izabrao sam global mail kao i predhodna dva puta.vrednost paketa je bila preko 40e tako da nikad vise global mail necu izabrati. sto se dhl-a tice, nemam iskustva. trenutna cena dostave dhl-om me izadje oko 20e. nemam vise pregled i ne znam kako u buduce narucivati... molim za savet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja i dalje spustim dhl expres na ispod 10e.Sto je proizvod skuplji, a laksi, to je niza postarina. Eto npr u korpu kada ubacim Curcumin, on smanji cijenu komplet narudzbe.

      Delete
    2. Moja drugarica je takodje uspela da spusti dostavu na 9$ sa curcumin prahom a i ja sam pokisavala probno i vidim da funkcionise :)

      Delete
  42. Replies
    1. Sto se tice redovne dostave, ja sam je mnogo puta uzimala dok nisam presla na dhl i uvek mi je sce bez problema stiglo. Na dhl sam presla kada su imali akcije na cenu dostave pa je i mene malo iznerviralo sve ovo sa promenjenom cenim dostave. Znam samo da cena dhl-a sad varira u zavisnosti od sadrzaja korpe i da postoje proizvodi koji znacajno umanje cenu dostave, kao sto je curcumin prah... Ja inace pijem caj od kurkume pa cu svakako naruciti te kapsule sledeci put jer sam pokusala da stavim u korpu sve sto zelim i dodala njih (oko 3$ su) pa mi se dhl dostava spustila na 10$.

      Delete
  43. Pozdrav. Bas nameravam da narucim neke suplemente sa iherb-a, koji me taman izadju 49$, ali mi dostavu DHL-om na te suplemente odbracuna tacno 18$. Da li je to stvarno istina da mi DHL na taj iznos nece naplatiti PDV, jer cak i sa tih 18$ dostave mi se isplati naruciti suplemente, buduci da mi stvarno trebaju, plus sto bi stigli za svega par dana?

    ps. Na koji tacno curcumin mislis, jer ja koji god da ubacim dostava se ne smanjuje?

    Hvala.

    Dado. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam narucivala preko dhl-a sa iHerb-a pakete u vrednosti ok 48-49$ (plus cena dostave) i nisam nista platila dodatno. Koliko ja znam, bitno je samo da ne predje 50 ni za cent. Sto se tice curcumin praha, ja sam pokusala da ubacim u korpu neki California Gold od oko 4$ jer je taj kupila moja drugarica da bi joj se spustila cena dhl-a ali sada vidim da tog nema na stanju vec ima neki za 7.99$ od istog proizvodjaca. Pokusaj da ubacis razlicite vrste i svaki put refresuj korpu, vredi pokusati :)

      Delete
  44. Pozdrav svima.
    Da li znate imamo li pravo na povraćaj poreza za kupljenu robu od iherb-a i koja je procedura?


    Jasmina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda neko odgovori ako zna, ja iskreno ne znam nista o tome.

      Delete
  45. Da li znate mogu li proizvodi da se vrate ako ne odgovaraju?

    ReplyDelete
  46. Ćao Jovana. Super ti je kutak :)

    Hteo sam da naručim jedan proizvod sa iHerb-a, cena proizvoda + cena DHL-a je 39 $ .
    Jel zaista misliš da neću morati ništa dodatno da platim? Pročitao sam neki post negde gde neko objašnjava da postoji mogućnost da me oderu ko zeca na carini :D preko dhl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja ne mogu nista da ti garantujem jer sam ipak sam obican kupac i zaljubljenik u iHerb ali iz svog iskustva znam da ne postoji mogucnost da dhl naplati nesto dodatno jer je samo bitno da cena robe ne prelazi 50$. Ja sam imala pakete od 49,5$ + cena dhl-a i nisam nista placala

      Delete
    2. Aaa, pa ja sam pogrešno sve shvatio. Mislio sam da Cena robe + cena DHL ne sme da pređe 50$. Znači imam pravo na robu do 50 $. Pa još i bolje ako si ti imala takvo iskustvo :). Onda mogu taman da ubacim još jedan proizvod u korpu.

      Delete
    3. Da, tako je na iHerbu jer iherb ne printa cijenu postarine na racunu i onda ti i ne zaracunaju. Da negdje drugo narucujes, vjerovatno bi na racunu pisala i cijena proizvoda i DHL i onda bi te oderali. Ovako na iherbu gledas samo "subtotal", a ne "order total"

      Delete
  47. Mora da je nesto jako teško, cim je ta cijena u pitanju :D Pitanje o vracanju posiljke nazad..... Teoretski je moguce, ali dta ces dobiti sa tim ? Ionako ces morati da platis vise od 100e postarine za slanje dhlom nazad u USA, tako da vracanje posiljke nazad zaboravi.

    ReplyDelete
  48. Pozzz :). Planiram već duže vremena da naručim nešto sa Iherba, a sprečavaju me mnogobrojni komentari ljudi koji nisu primili svoje pakete. Čitajući reviewove vidim da dosta ljuda savetuje da ako ne živite u USA nemojte bolje naručivati. Zanima da li si primila sve ijedan paket što si dosad naručila, ili da li si možda čula da neko u Srbiji nije primio paket. HVala na pomoći !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam mnogo paketa narucila, dosta mojih prijatelja takodje i svi paketi su stigli. Mislim da je u komentarima jedna devojka spominjala da joj nije stigao ali ne znam sta je posle bilo. Sada postoji opcija pracenja paketa i sa najjeftinijom opcijom dostave pa verujem da ne bi trebalo da bude problema mada uvek postoji rizik da paket ne stigne, bez obzira sa kog se sajta narucuje.

      Delete
    2. Ja narucujem vec 5 godina. Hiljade pakete. Nikada ni jedan izgubljen ni obicnom ni brzom (dhl express) postom.
      A, ako narucite brzom postom, NE POSTOJI ni teoretska pogucnost da izgubite bilo sta, jer su oni duzni onda da refundiraju novac, a najbolaj stvar je sto brzom postom proizvodi dolaze za 2-3 dana od dana narudze na kucnu adresu.
      Tako da, samo gas

      Delete
  49. pozz!
    Naručio sam prvi put preko iHerba i bas se odlucio nakon sto sam dobro prosao ovu stranicu-svaka cast.
    No dogodi mi se,da nakon naruđbe i plaćanja preko pay-pal dobijem na kraju nakon checkout neki poruku da moram promjeniti karticu.
    Sutra dan skuzim da mi izgleda taj dan lova jos nije bila sjela,na karticu koju koristim na pay pal-u i od tada mi na pay pal profilu stoji info za oba dvije kupovine PENDING i i opisu da ce transakcija biti obavljena nakon sto Iherb potvrdi kupovinu.
    Naravno lova je sjela i imam dovoljno sredstava za kupovinu i inace vec sam sto puta kupovao preko paypal-a.
    Pa ako može pomoć objašnjenje sto ciniti?Slao sam i mail-ove već nekoliko i nista...da znam sta dalje!
    Lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako bih pomogla, nisam imala takvu situaciju nikada. Znam sam da ce sigurno odgovoriti na mail, samo je potrebno da prodje par dana jer dobijaju jako puno mailova pa ne stizu da odgovore.

      Delete
  50. Uspešno sam obavio prvu kupovinu na Iherb-u. Vrednost narduzbine Subtotal: 49.76 $ , nisam platio nikakve dodatne troškove prilikom DHL dostave :) . Hvala Jovana :). Da dodam da je dostava bila ekspresna, naručio sam u četvrtak, a već u utorak pre podne paket je bio kod mene.

    ReplyDelete
  51. Samo da proverim :) Ja sam dosad koristila GlobalMail i platila 20% Pdv...Ako kupim proizvode (vrednost između 38 i 50 i naravno svakako ispod 50) i izaberem opciju slanja Dhl - ne plačam PDV niti se cena DHl-a računa u vrednost kupovine????Ako sam tacno razumela - onda je to odlicna opcija!!!!!! :) Hvala na odgovoru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako :) Slazem se da je odlicna opcija, pogotovo sada kad je cena dhl dostave jeftinija nego sto je bila proteklih par meseci :)

      Delete
    2. Imam 2 pitanja za narudžbine vitamina sa iHerba putem DHL express-a za Srbiju:

      1) da li još validno to da na narudžbine ispod 50 evra (bez poštarine) nemaju dodatne troškove (PDV, carina...)?

      2) ako da, da li to važi samo za BG ili i za unutrašnjost Srbije i manje gradove poput Leskovca, Vranja... imam neke poluinformacije, da u manjim mestima, ne znam da li DHL ili DHL expres, naplaćuje PDV + carinu i na pakete koji su ispod 50 evra? Jel ima neko iz nekog manjeg mesta direktna iskustva naručivanja sa iHerba putem DHL express-a paketa ispod 50 evra?

      Delete
    3. Ne mogu da tvrdim za navedena mesta, sve sto sam spominjala je iz mog licnog iskustva i narucivanja za NS. Ja nisam nikad platila pdv za pakete ispod 50e dostavljene DHL-om... Najbolje je pozvati ih i pitati

      Delete
  52. Samo da pitam, posto vidim da se dosta toga menjalo.. Ako narucim nesto u vrednosti od 22$, koja je najbolja opcija za dostavu? Vidim da sad ima neki Delivery by Local Post i kosta 2.38$. Ili je bolje da nadjem jos nesto i da povecam racun na 40$ npr? Hvala unapreed! :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve zavisi... Ja obicno uzmem DHL jer se onda ne placa pdv kad stigne paket a i dostava je jako brza pa je paket tu za dva dana... Mada ako narucujem nesto u nizoj vrednosti, onda uzmem tu najjeftiniju dostavu jer mi se ne isplati da placam DHL

      Delete
  53. Da li je i dalje u funkciji ostavljanje komentara? Postavio sam pitanja u vezi iHerba i DHL-a pre nekoliko dana i nošta se ne dešava?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, samo su (ne znam zasto) bili u spam kategoriji

      Delete
  54. Draga Jovana, da li si skoro kupovala preko iHerba? Ja sam htela upravo medjutim za paket tezine 1.5kg i vrednosti 36 eur postarina mi je DHL 18e a preko posto je 14. Pa me zanima da li je to poskupelo ili ima neki nacin da smanjim postarinu? Hvala na odgovoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto je paket tezi, cena dostave je veca :/ Ili izbacite iz korpe neki proizvod koji je bas tezak ili pokusajte da ako kupujete npr. vitamin C, izaberete onaj ispod kojeg pise "shipping saver" jer proizvodi sa tom oznakom uticu na cenu dostave i mogu znacajno da je smanje. Nadam se da sam bar malo pomogla :)

      Delete
  55. Draga Jovana,da li i dalje naručujete sa i herba i za koje opcije poštarine se sada odlučujete? Hvala na odgovoru i savetima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Natasa, i dalje narucujem... Poslednji put sam narucila preko dhl-a i platila dostavu oko 6$. Sve zavisi od tezine paketa i sadrzaja, osim ako nisu nesto promenili... Jednom sam uzela i obicnu dostavu jer mi je ispalo da je besplatna i paket mi je stigao za dve nedelje ali sam platila pdv

      Delete
  56. Draga Jovana, lepo objašnjeno i veoma korisno, jedino nikako da nađem opciju Freebies...možda sam malo glupa...molim te za pomoć gde se nalazi ova opcija Freebies...Hvala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Post je pisan jako davno i neke stvari su se promenile pa tako vise nema ni opcije "freebies". Umesto toga, sada se u kategoriji "specials - trail items" mogu izabrati (cini mi se dva) proizvodi koji se dobiju po dosta jeftinijoj ceni :)

      Delete
  57. Imam jos jedno pitanje u vezi porudzbina sa I herba,da li Vam se desavalo da u opciji odabira dostave putem dhl a nece da vam prihvate adresu?u pitanju je novosadska ulica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi se to desavalo. Mozda je najbolje da pozovete DHL sluzbu u Srbiji i proverite o cemu se radi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...