Wednesday, July 2, 2014

iHerb kupovina i prvi utisci + Malo iznenađenje


Pre dva dana, poštar je zazvonio sa još jednim paketom koji sam naručila sa sajta iHerb. Svi oni koji nisu upoznati sa ovim sajtom, nešto više o tome kako kupovati, koje brendove ja najčešće kupujem i kako ostvariti popust, mogu pročitati u OVOM postu.

Pre nego što pređem na priču o proizvodima, kratko ću dotaći pitanje plaćanja carine i PDV-a jer su to neka od najčešćih pitanja. Kao što sam ranije već spominjala, nekada mi se dešavalo da prilikom preuzimanja paketa ne platim ništa a nekad sam plaćala izvesnu sumu. I dalje nisam sasvim sigurna kako sve to finkcioniše pa ću ovog puta samo navesti primer za paket sa fotografije. 

Vrednost paketa je bila 17.32$ a dostave 4$, jer sam kao i uvek izabrala najjeftiniju dostavu. Ne treba zaboraviti da ako se odlučite za dostavu od 4$, nemate pravo refundacije ako vam se paket izgubi, što se meni na sreću nijednom nije desilo. Kada mi je poštar doneo paket, na njemu je pisalo da je carinjen a poštaru sam platila oko 350 dinara. 


Još jedna stvar koju bih želela da spomenem je da realna cena paketa iznosi oko 28$ ali su neki proizvodi bili na promotivnom sniženju. Paket je stigao za dve nedelje iz Amerike a još pet dana je putovao od pošte do mene. 

Proizvodi koji su skloni lomljenju ili curenju su lepo zaštićeni, kao i uvek kada sam kupovala preko iHerb-a.

Sibu Beauty - Sapun za lice i telo (Pasji trn) 


Sapun sa prelepim citrusnim mirisom. Namenjen je svim tipovima kože i ne sadrži parabene, GMO, sulfate, gluten i konzervanse. Rano je da bih imala potpunu sliku o tome da li ovaj sapun zaista radi ono što je proizvođač naveo ali prvi utisci su pozitivni i mislim da će takvi i ostati. 

St. Dalfour - Organski čajevi


Pakovanje sadrži svega tri kesice čaja ali sam ga naručila jer je cena bila samo 0,05$ pa sam želela da probam sva tri, kako bih znala od kojeg da sledeći put naručim celu kutiju. Za sada sam probala samo od limuna i mnogo mi se svideo. Između limuna i manga sam se i dvoumila tako da mi je ovo promotivno pakovanje odlično došlo :)

NOW Foods - Kokosovo ulje


Proizvod koji sam naručila jer mi se učinio mnogo povoljniji nego što može da se kupi kod nas. Ne znam za druge gradove ali u Novom Sadu se cena kokosovog ulja kreće oko 800 dinara dok je cena na iHerb-u oko 500 dinara. Ulje je zaista dobro ali me je razočaralo što nema baš nikakav miris. Navikla sam na predivan miris kokosa čim se otvori tegla ali ovde toga nema. Naravno, najbitnije mi je da zaista radi svoj posao ali moram priznati da mi miris mnogo nedostaje :)

J. R. Liggett's - Starinski šampon za kosu



Proizvod kojem sam se najviše radovala je upravo ovaj šampon. Čitala sam dosta pozitivnih kritika i jedva sam čekala da ga probam. Apsolutno sve vezano za ovaj šampon mi se sviđa. Počev od toga da je ručno pravljen i sečen, da sadrži 100% čista prirodna ulja i izvorsku vodu, i da je rađen na isti način na koji su se sapuni pravili i pre 100 godina. Miris je jako lep i jedva čekam da napišem detaljnu recenziju ovog sapuna.

Aubrey Organics - Balzam za kosu sa uljem divlje ruže i matičnim ćelijama jabuke


Balzam koji sam kupila po preporuci i koji me je potpuno oduševio. Onog momenta kada sam skinula zaštitnu foliju, ostala sam potpuno očarana najlepšim mirisom svežih jabuka koji se oseti i nakon ispiranja sa kose. Zadovoljna sam i negom ali je još rano da bih sa sigurnošću pričala o tome. Balzam je veganski, ne sadrži gluten i parabene. 

Aubrey Organics - Balzam za kosu sa proteinima mleka i organskom alojom


Proizvod koji će privremeno ostati bez recenzije. Namenila sam ga jednoj od vas! Napišite mi u komentaru zbog čega biste volele da probate ovaj proizvod (i svoju e-mail adresu), ili mi pošaljite na jovaninkutak@gmail.com a ja ću izvući jednu od vas, koja će imati priliku da mi napiše svoje mišljenje nakon testiranja, koje ću dodati u ovaj post. 

Gostujte na mom blogu!

Igramo se nedelju dana, do 9. jula u 21h, nakon čega ću objaviti ime dobitnice na Facebook stranici. Dobitnica će imati 48h da mi se javi ili ću izvući sledeću.

Potrebno je da živite na teritoriji Srbije, jer mislim da se ne isplati plaćati poštarinu skuplju od samog proizvoda.

Molim vas da dobro pročitate pravila jer zaista nisu komplikovana!

14. avgust 2014.

Teodora je bila dobitnica Aubrey balzama, isprobala ga je i poslala mi je svoje mišljenje o istom te vam u celosti prenosim njen tekst. Pored teksta, Teodora mi je poslala i fotografiju koja se nalazi na kraju posta.

P.S. Posebno mi je bilo zadovoljstvo kada sam saznala da Teodora piše blog baziran na prirodnoj kozmetici i zdravoj ishrani a njen blog možete posetiti klikom OVDE.

Evo i šta je Teodora rekla o Aubrey balzamu:

Aubrey Organics Balancing Protein Conditioner - recenzija

Prvo moram da se zahvalim Jovani za ovaj zanimljivi giveaway i za priliku ne samo da isprobam Aubrey Organics balzam već i da ga recenziram. Prvi put sam čula za marku Aubrey Organics kada sam pročitala ovaj post, ali sam od tada malo čitala o njima. Ovaj američki brend od 1967. godine proizvodi potpuno prirodne proizvode za lepotu i negu tela. O balzamu koji sam ja isprobala proizvođač kaže: "Bogat hranljivim sastojcima, na bazi proteina, hidrira i vraća snagu vašoj kosi. Glikoproteini ojačavaju vlas i vraćaju joj mekoću, fleksibilnost i sjaj." Bez parabena i ftalata, proizvod nije testiran na životinjama. Sam balzam je biorazgradiv, a pakovanje može da se reciklira. Lista sastojaka je takođe za svaku pohvalu: pored toga što su prirodni i kvalitetni, pored svake stavke je objašnjeno odakle dolazi. Za cetyl alcohol stoji da dolazi iz kokosa, pored nekih sastojaka stoji zvezdica (*) koja označava organsko poreklo, dok je kod ostalih naznačeno da je testom potvrđeno da nisu GMO. Miris proizvoda, koji je veoma blag i prijatan, dolazi od eteričnih ulja. Ovakve informacije su meni, kao autorki bloga o isključivo prirodnoj kozmetici, zaista bitne. Uverena sam da na svoju kosu neću stavljati ništa sintetičko i agresivno.

Balzam sam testirala neke 3 nedelje i za to vreme sam uspela skoro skroz da potrošim pakovanje od 118ml. Ja imam kosu do ramena, ali ne štedim na balzamu i stavljam ga na celu dužinu kose, čiji krajevi su posvetljivani. Takođe često peglam kosu, tako da njoj zaista treba dobra nega. Prijavila sam se za ovaj giveaway zato što sam videla da balzam sadrži proteine mleka, a iz iskustva znam da mojoj kosi prijaju proizvodi sa proteinima. Nisam bila razočarana! I ovaj put je moja kosa uživala, već posle prvih korišćenja je bila meka i nije se mrsila. Kada bih mogla nekoliko meseci konstatno da koristim ovaj balzam, verujem da bi poboljšanje bilo još očiglednije. Veoma sam zadovoljna ovim proizvodom i prilikom svoje prve kupovine na iHerb.com ću sigurno ubaciti i neki Aubrey Organics proizvod u korpu.




Do narednog posta,

xoxo

Jovana

39 comments:

  1. *Jovana,prijavljujem se za testiranje ovog šampona.
    Zadivljena sam tvojim entuzijazmom da naručuješ proizvode iz Amerike.
    Nisam to do sada radila.
    Veliki sam ljubitelj prirodne kozmetike,ali se često u neke proizvode razočaram.
    natasapivnicki81@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Jaooo što bih volela da dobijem ovaj balzam, upravo što vidim da je proteinski a upravo tragam za maskom ili balzamom sa proteinima koja će mi oživeti ovu moju tršavu kosu. I pravi je spas za leto.
    Mmmmmm mogu da zamislim kako miriše ovaj sa ružama.
    Totalno si me zaludela sa iHerbom da već razmišljam da spremam parice da naručim nešto.. :)
    kristina.lj100@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jedva čekam recenziju ovog starinskog šampona za kosu, deluje mi jako zanimljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampon je odlican, i ja jedva cekam da prodje jos malo vremena pa da pisem o njemu :)

      Delete
  4. Zato što je mojoj kosi očajno potrebna rekonstrukcija i oporavak. I zato što imam već dugo želju da kupim nešto na ovom sajtu i zato što mi je 8. Jula rodjendan, pa taman da se obradujem :-):-) i još sam u Novom Sadu. :-)
    katarinakovacevic91@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ocekujem paket iz inostranstva. Do sada me nisu carinili nikada, jer sam uvek uzimala do onog iznosa od 50e koji se ne carini. Sada si me malo zbunila jer znam da se nista do 50e ne carini ako je za licnu upotrebu, pa me cudi kako su ti ocarinili, na osnovu cega? Nesto su opet menjali? Samo gledaju kako da uzmu pare..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam sa sigurnoscu pa mogu samo da nagadjam... Moguce da su napisali da je carinjen i da se to odnosi samo na to da je prosao carinsku kontrolu a da je iznos koji sam platila samo PDV. Obicno se carina plati oko 50% iznosa paketa tako da bih ja platila mnogo vise da je carinjen. Zaista ne znam ali nemoj da se brines, mislim da ti nece naplatiti carinu ako do sada nisu :)

      Delete
    2. Kad se carini bilo je 10% carina, 20% PDV, znaci nije 50%. Jesu li nesto izmenjali? Ako su stvarno uveli 50% od ukunog iznosa onda stvarno nemam reci. Znaju da mnogi nemaju para da putuju i kupuju preko, pa se onda potrude da kad nadjes online nesto jeftinije da to platis papreno zbog tih carina, naravno ako ti ne ukradu paket prvo (meni se desavalo :( ) i sve to samo da bi kupovao kod ovih domacih uvoznika koji ti skidaju kozu s ledja. :)

      Delete
    3. Kao sto sam rekla, ne mogu da tvrdim jer ne znam 100% tacno kako funkcionise ali mislim da je sada 50% od ukupne cene. Moj drug je narucio zvucnike i kad je video da mu traze 50%, nije hteo ni da ih preuzme... Jako su bezobrazni, pogotovo kad naplate PDV za proizvod za koji si vec posteno platio PDV :/

      Delete
    4. sada je carina ako je paket skuplji od 40e a ne 50e kao nekad, i uzimaju 50% kao sto ste rekli

      Delete
  6. Nisam do sad probala organske balzame za kosu i vrlo me zanima kakv bi uticaj imao ovaj balzam na negu moje kose. Posebno sad kad je leto.
    ANA
    aninkutakbg@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Moja kosa je suva pri krajevima,a bas bih zelela isprobati balzam sa drugog kontinenta,jako sam znatizeljna i zelela bih napisati recenziju :) 4.7. mi je rodjus :D mozda bi ovo bio mali pokloncic postom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na prijavi :) Podsetila bih te samo da ostavis i e-mail adresu.

      Delete
  8. Zagolicala si me skroz sa iHerb-om! Obozavam prirodnu kozmetiku i koristim iskljucivo prirodne sapune i putere za telo iz jedne male radionice iz Leskovca ( Plant Plus Natural Cosmetics). Bojim se da cu se navuci na ovu on-line kupovinu :D
    E sad sto se balzama tice, jako bih volela da ga probam. Pre izvesnog vremena krenula sam sa intenzivnim ispiranjem moje "drage" crne kose. Posle 5 punih godina, nekako mi je dosadilo i resila sam da je se resim! Hidriram je, jako vodim racuna o njoj, a ovaj balzam bi mi super dosao ^_^
    Mail: jovanaveljkov@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Zbog tvog clanka sam i izvadila karticu za internet placanje, i planiram da narucim :) volela bih da probam ovaj balzam, jer je pre svega zdrav i organski, potom nema ga na nasem trzistu sto ga cini jos primamljivijim :) Volim da isprobavam nove stvari, a i ide leto, svaka pomoc kosi je neophodna ;)
    mjovana1989@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Nisam do sada koristila organske preparate, i volela bih da vidim kako bi delovao na mojoj suvoj kosi. :)
    maja.kostic.08.05@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Nista nisam probala od navedenih proizvoda, ali bih volela. Imam veoma cudnu kosu kojoj nijedan balsam do sada nije odgovarao, svi je zamaste i postane nekako teza a mislim da sa prirodom ne moze da se pogresi :) misspopulazzi@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Divne, sveže informacije. Hvala Jovana.
    Ljiljana

    ReplyDelete
  13. joj baš dobar shopping :D
    sviđa mi se kokosovo ulje, i ovaj starinski šampon za kosu <3

    ReplyDelete
  14. Super post :). Ja najvise volim kada mi tako stigne robica u kutiji, onda se osecam kao dete ispod Bozicne jelke :D. Proizvodi- cini mi se da su super, msm sve sto je organsko mora da je super :D. Bas bih volela da probam taj regenerator. Koristila sam pre jedno dva meseca neko pakovanje sa proteinima mleka pa bih bas volela da mogu da uporedim :). marijaoriflamekozmetika@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je i sa mnom kada se radi o raspakivanju kutije :)

      Delete
  15. Mmm super post :) Koristim ovaj sampon evo vec drugi put i veoma sam zadovoljna, prvo sam uzela onaj bez mirisa a sada ovu herbal formulu. Bas me zanima tvoja recenzija :) ovaj balsam super izgleda mozda ga i narucim sledeci put :)

    ReplyDelete
  16. Ja imam ogromnu želju prati kosu sapunima, ali jednostavno mi ne ide. Probala sam s kozjim sapunima i jednostavno nije rješenje za moju dugu i kovrčavu kosu jer mi se sve zapetlja i kosa postane škripava, pa moram stavit tonu maske ili regeneratora da se uopće mogu počešljati. Baš me zanima kakav će tebi bit ovaj sapun za kosu, jedva čekam recenziju! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja obozavam sapune i zato mi je ovaj privukao jer sam procitala da ne isusuje kosu. Videcemo kako ce se pokazati :)

      Delete
  17. Predivan paketić :-) Ja već neko vreme razmišljam o naručivanju sa IHerb-a, ali me ti dodatni troškovi nekako uvek pokolebaju. Pošto veoma vodim računa o sastavu kozmetičkih proizvoda, baš bih želela da probam ovaj balzam, sa organskom alojom, jer mi se čini dobar za oporavak kose nakon izlaganja suncu. Radujem se i recenziji starinskog šampona za kosu :)

    nedasimovic88@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Nisam do sada imala prilike da isprobam organske proizvode, tako da mi se ovaj balzam cini jako zanimljiv.
    tanjam1989@yahoo.com

    ReplyDelete
  19. Ja bih balzam sa div ruzama i onaj sapzn za kosu probala..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...