Tuesday, June 14, 2016

iHerb kupovina i prvi utisci + Poklon! (X)


Nekoliko akcija i sniženja, navelo me je na još jednu iHerb kupovinu. Akcija na DHL dostavu, kao i u prethodnoj kupovini, dodatno me je privukla jer kad jednom stigne paket za dva dana, uz koji nema nikakvih dodatnih troškova, teško mi je da se vratim na jeftiniju vrstu dostave :) Tačnije, nije mi isplativo jer je razlika u dostavi 4$ ako koristite akciju a za vrednost koliko bi bio pdv, mogu da naručim još neki proizvod.

Real Techniques - Blush Brush

RT četka za rumenilo mi je bila dugo na listi želja pa sam akciju na iHerb-u iskoristila da je kupim. Cena ove četke kod nas je oko 1400 dinara a na iHerb-u sam je platila 7$ pa nisam mogla da je preskočim jer je skoro duplo jeftinija. Koristim je par dana i sada mi je žao što mi je toliko trebalo da je kupim. Neverovatno je meka, odlična je i za bronzer, sve zavisi pod kojim se uglom koristi. Kada prođe malo više vremena, sigurno ću joj posvetiti više reči.

Na sajtu je možete pogledati OVDE.


e.l.f. - Flawless Finish puder (Buff)

Veoma hvaljen a opet pristupačan puder, zapakovan u staklenu, peskiranu, bočicu. Ipak Buff nijansa se pokazala kao pretamna a nijanse Sand nije bilo u momentu kada sam naručivala. Kada se pomeša sa nekim svetlijim, bude solidna. Tekstura pudera je predivna, poput kreme a pokrivna moć je srednja. 

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Hearos - Čepovi za zaštitu od buke

Proizvod koji nema veze sa kozmetikom ali koji je preko potreban ako živite u okruženju poput mog, u kojem ''kućni red'' ne postoji. Nažalost, nisu ispunili moja očekivanja pa planiram kupovinu plavih, od istog proizvođača, koji obećavaju potpunu tišinu :)

Na sajtu ih možete pogledati OVDE.


BAND-AID - Flasteri

Priznajem, potpuno sam nemoćna kad vidim ovako slatke stvari i ne mogu da se suzdržim a da ih ne kupim :) Pored toga što su ovi J&J flasteri preslatki, veoma su kvalitetni i odolevaju čestom kvašenju. U pakovanju sam dobila deset većih i deset manjih, većinom su sa različitim sličicama. Snoopy je bio moj izboj a dostupni su i Star Wars, Hello Kitty, Frozen i drugi.

Na sajtu ih možete pogledati OVDE.



Hugo Naturals - Vanila i slatka pomorandža mist

Za ovaj mist sam se odlučila jer je bio veoma jeftin (oko 1$) i učinio mi se pogodan zbog malog pakovanja koje je zgodno za torbu. Ipak, pomalo sam se razočarala jer se miris jako kratko zadržava. Pogodan je za vegane i ne sadrži gluten, može se koristiti za osvežavanje i tela i postora. Dobro će mi doći kao osveženje za telo u toplim danima koji dolaze ali ako tražite nešto što će vam dugo mirisati, slobodno ga preskočite.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Chocolove - Toffee & Almonds

iHerb tokom letnjih meseci ne isporučuje proizvode sklone topljenju pa su sve čokolade bile snižene i ja sam uhvatila ''poslednji voz''. Čokolada je preukusna, sadrži komadiće badema i slane karamele. Sada jedva čekam oktobar da ponovo počnu sa slanjem čokolada :)

Na sajtu je možete pogledati OVDE.


Life-flo - Mus za samopotamnjivanje

Kao što sam već spominjala, jedan od meni najdražih losiona za samopotamnjivanje (Caribbean Solutions) često bude rasprodat na iHerb-u pa je ovog puta izbor pao na ovaj mus. Kritike koje sam čitala su bile podeljene a ja ipak mislim da treba da ga zaobiđete. Boja koju daje je veoma slaba a miris karakterističan za proizvode sa samopotamnjivanje je vrlo intenzivan.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Celestial - Sleepytime

Celestial čajevi se često nađu u mojoj iHerb korpi jer su odlični, pa tako i ovaj. Radi se o zelenom čaju sa limunom i jasminom. U kutiji se nalazi kesa sa dvadeset kesica čaja, veoma intenzivnog ukusa.

Na sajtu ga možete pogledati OVDE.


Thompson - Ulje origana

U poslednjih nekoliko kupovina, ulje origana ste imali priliku da uvek vidite, tako da ovog puta neću dužiti o njemu. 

Na sajtu ga možete videti OVDE.


***Poklon***

Došli smo i do najzanimljivijeg dela - malog znaka zahvalnosti prema vama :) Ovog puta, za vas sam odabrala Travel set od četiri četkice i kuglu za kupanje koja će vam, nakon što se otopi, ostaviti figuricu princa ili žabe, u zavisnosti šta vam je suđeno :)

Da biste učestvovali, potrebno je samo da na Facebook stanici Jovanin Kutak - Blog ostavite komentar ispod ove objave. Takođe, zbog slanja, potrebno je da živite na teritoriji Srbije. Igramo se sedam dana, nakon čega ću, takođe na Facebook stranici objaviti ime dobitnika, izvučeno pomoću Random aplikacije. Najlepše vas molim da ne ostavljate duple komentare jer mi to kasnije dosta otežava posao prikupljanja prijava.

Srećno! :)


Ukoliko prvi put kupujete preko iHerb-a, unošenjem koda ZGL944 vaš račun će biti snižen 5$.


Do narednog posta,

xoxo

Jovana


18 comments:

  1. Divne stvarcice dvoumum se i da i ja nesto narucim! Daliborka

    ReplyDelete
  2. Super stvarcice, bas ima svega i svacega :)
    Pokloncic je divan :)

    ReplyDelete
  3. Naručivala preko iherba queen Helen jojoba hot treatment za kosu, nesto najbolje i najdelotvornije sto sam na kosu stavljala ikada....Obradović Milica

    ReplyDelete
  4. Odlicna kupovina! Zanima me malo opsirnije misljenje o RT četkici a poklon koji si izabrala za citaoce je presladak!

    ReplyDelete
  5. Ahaha bilo bi zanimljivo videti šta mi je sudjeno. Sve u svemu kupovina ti se ipak isplatila četkica mi se veoma dopada, vidim da si zadovoljna i puderom to mi je inače privuklo pažnju najviše.

    ReplyDelete
  6. Super 👑👑👑 fb: Jovana Andjelkovic Markovic

    ReplyDelete
  7. Ovu četkicu i ja dugo merkam. A poklon je presladak. Jelena

    ReplyDelete
  8. Ceka me prvo narucivanje ovog leta, sve odugovlacim i odugovlacim pa kad se nakupi stvari... joj :D

    ReplyDelete
  9. Mene zanima ta akcija za dhl dostavu. Kako sve to funkcionise i zasto se ne placa pdv i carina?
    Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. DHL dostava je oko 20$ ali ako je porudzbina 40$ i vise, onda je DHL dostava 8$. Pdv se ne placa jer DHL prati svoje pakete i ne dozvoljava otvaranje, obracunavanje pdv-a i sl. ako nema za to osnove, sto nasi carinici inace redovno rade iako ne bi smeli (tako sam bar ja cula). Sto se tice placanja carine, za to ne znam jer mi paket nikad nije bio skiplji od 50$, tacnije iznosa od kojeg se carini.

      Delete
    2. DHL dostava je oko 20$ ali ako je porudzbina 40$ i vise, onda je DHL dostava 8$. Pdv se ne placa jer DHL prati svoje pakete i ne dozvoljava otvaranje, obracunavanje pdv-a i sl. ako nema za to osnove, sto nasi carinici inace redovno rade iako ne bi smeli (tako sam bar ja cula). Sto se tice placanja carine, za to ne znam jer mi paket nikad nije bio skiplji od 50$, tacnije iznosa od kojeg se carini.

      Delete
  10. Oni imaju tako slatka pakovanja da ne znam sta bih pre kupila odn ne znam sta ne bih :-D Iz ove kupovine bih izdvojila cetku,
    preslatke flastere, preslatke, i caj sa limunom (opet u divnom pakovanju).
    Ne kupujem preko neta, ali cu mozda ucestvovati u nagradnoj igri..Srecno svima :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, zavrsena je pre par dana ali eto nove prilike vrlo brzo :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...