Sunday, December 13, 2015

RIMMEL / MATCH PERFECTION tečni puder


Pre nekoliko dana, na moju adresu stigao je paket sa Rimmel novitetima. Iako su mi svi proizvodi delovali zanimljivo, najviše sam se radovala isprobavanju pudera jer sam na stranim blogovima čitala i slušala veoma pozitivne utiske.

Kod bočice se ne bih previše zadržavala jer se već nakon prvog pogleda vidi da je veoma lepa i elegantna, izrađena od tvrdog stakla. Puder se dozira pumpicom, što je inače moj najdraži način, ne samo kod pudera nego kod većine proizvoda. Nemojte da vas zbuni fotografija sa plastičnim pakovanjima, u njima se nalaze testeri dostupnih nijansi, kako bih mogla da vam ih sve što bolje predstavim.


Nijansa koja najviše odgovara boji moga tena u zimskom periodu je nijansa 103 (True Ivory). Moram da priznam da dugo nisam imala puder koji se u tolikoj meri podudara sa mojom nijansom tena. True Ivory je lepa, veoma prirodna, bež boja koja ne naginje ni ka žutoj, ni ka roze. S obzirom na to da ja imam žuti podton, odgovara mi i nijansa 200, kao i mešavina ove dve nijanse. Nijanse 201 i 300 su previše tamne za mene ali sam iz radoznalosti pokušala da ih koristim na mestima gde želim da istaknem konture i za tu svrhu su sasvim lepo poslužile.



Na fotografiji niže, možete videti sve četiri nijanse nanete u malo debljem sloju.


Sledeća fotografija prikazuje sve četiri nijanse u tanjem sloju.


Proizvođač navodi da Match Perfection tečni puder sadrži pudere za optičko zamagljivanje nesavršenosti, zaštitni faktor 20, vitamin E, kao i 24h kompleks za hidriranje. Ako uzmemo u obzir da se puderi koji imaju zaštitni faktor ne fotografišu baš najbolje, smatram da to sa ovim puderom nije slučaj. Match Perfection ima zadatak da vam pruži ''dewy'' izgled, tačnije zdrav i sveže sjajan ten, što on zaista i čini. Tekstura je lagana, gotovo neprimetna na licu a pokrovna moć srednja. Za one koji teže većoj pokrivenosti, mogu je postići nanošenjem još jednog sloja jer se lepo blenda i nadograđuje. 

Na fotografiji ispod, možete videti kako nijansa 103 izgleda sama na licu, u jednom tankom sloju, bez baze, korektora, pudera u kamenu i sl. dva sata nakon nanošenja. 


Moja koža lica je mešovita i na delovima koji su suvi Match Perfection se odlično ponaša jer ih ne ističe. Delovi koji mi se maste (T-zona) takođe su dobro reagovali ali nakon par sati prosijaju, što je kod mene sasvim normalna pojava. 

Kako bih najbolje isprobala ovaj puder, nanela sam ga vlažnim Real Techniques sunđerom u tankom sloju, bez baze i bez fiksiranja puderom u kamenu. Nisam želela čak ni da stavim korektor, rumenilo i ništa slično na lice. Želela sam da vidim kako će se ponašati sam na licu, nakon dvočasovnih obaveza koje sam imala. Ako uzmemo u obzir i vremenske prilike, kao što su velika vlažnost i magla, ja sam veoma zadovoljna rezultatima koji su me sačekali po povratku kući. 

Zbog svega navedenog, Match Perfection tečni puder smatram odličnim puderom drogerijskog ranga. Više puta sam spominjala da na dnevnom nivou najviše volim prirodan izgled i ne preveliku pokrivnu moć a to mi ovaj puder svakako pruža. 

Pored Match Perfection tečnog pudera, stigli su mi još neki zanimljivi noviteti ali o njima nešto više drugom prilikom :)


Bočica sadrži 30 ml proizvoda a cena je oko 1200 dinara (trenutno je na akciji u Lilly drogerijama pa je cena oko 800 dinara).

Da li ste već probale novu verziju Match Perfection pudera? Ako jeste, podelite svoje utiske sa mnom :)


Do narednog posta,

xoxo

Jovana

14 comments:

  1. Ova nijansa 103, sa kojim jos nijansama drugih proizvodjaca bi se podudarala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, jako mi lici na Vichy puder Teint Ideal, nijansa 25 (Sand). To je jedina nijansa sa kojom bih ga trenutno uporedila. Ako se setim jos nekog, javljam :)

      Delete
  2. I ja ga baš isprobavam ovih dana i čini mi se fin. Mislim da mi za nijansu bolje paše Lasting Finish 25H - bočica sa crvenim poklopcem, ali u svakom slučaju, puderi su im prijatno iznenađenje :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala Lasting Finish 25H ali sigurno hocu jer sam takodje prijatno iznenadjena :) Hvala za preporuku <3

      Delete
  3. Ne koristim pudere,ali recenzija je odlicna!
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Imala sam staru verziju ovog pudera, bio je ipak malo mastan (tj previse hidratantan) za moju kozu. Verovatno cu probati i ovaj novi nekad, kad potrosim ove koje imam :). Tebi ova nijansa savrseno pristaje. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko puta sam rekla "ovaj", tek sad vidim o.O :) Kristina

      Delete
    2. Veruj mi da nisam ni primetila :) Bitno je da se mi razumemo :) <3 Staru verziju nisam probala pa ne mogu da uporedim :/

      Delete
  5. U decembru sam bila u fazonu 100% pokrivna moć uz Dermablend, ali mi se sve to malo smučilo od praznika i drag queen šminke koju sam furala, pa me sad baš mamiš ovim puderom i to nije lepo sa tvoje strane, jer ih već imam dovoljno. Odavno nisam koristila Rimmel tečne pudere, pa bih mogla malo da evociram uspomene. Dobro je da su na sniženju, jer je 1.200 din lepa svotica. Sad moram ugrabiti dok je još 800 :) Kiss za tebe :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sram me bilo a sram i tebe jer ti mene mamis sa mnogo toga :D Mislim da ce ti se svideti jer jos nisam cula da nekome nije odgovarao :)

      Delete
    2. Ako si iz Bg-a,u t.c.Banjica na prvom spratu se nalazi parfimerija gde je puna cena ovog pudera 820 din.Ja sam ga danas kupila sa 20% popusta za 656 din.batali lily,oni su ludi sa cenama.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...